Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2006, 20:06
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Ami1987 schreef op 22-09-2006 @ 20:52 :
Hehehe ik heb overal mijn connecties Helaas is je anonimiteit weg dan

Wat zei je dan, dat ze aan mijn naam denkt? (ik benieuwd )

Overigens weet ik niet hoeveel voornaamgenoten ik heb die ze kent ...? Dus wie weet is het wel de foute, al denk ik niet
Staat ook in je emailadres! Mooi caafjes heb je trouwens (heb je site bekeken) Oke nu niet meer offtopic, anders worden de fb's boos!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2006, 18:59
juno
juno is offline
Maar is dat beest nou al eens beter?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2006, 22:41
Stefanie
Stefanie is offline
Hij heeft een echo en een rontgenfoto gehad. Gestopt met antibioticum, alles ging perfect een paar dagen lang. Hij at en dronk zelfstandig, was lekker bezig met de andere cavia's en ineens... stopt ie weer met eten...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 21:24
Stefanie
Stefanie is offline
Hij heeft weer een tandbehandeling gehad, deze keer onder narcose. Hij eet weer prima en is een stuk fitter dan eerst.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 18:53
XKyra_x
XKyra_x is offline
is je cavia ddan nu beter?? en ami1987, wat heb jij veel cavia's!!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 17:46
Stefanie
Stefanie is offline
Zie laatste post van mij. Na veel gedoe is hij eindelijk weer beter. Hij eet prima en is weer helemaal fit en druk.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2006, 21:53
Marlouhou
Marlouhou is offline
--------------------------------------------------------------------------------
een dure grap bij de dierenarts...

72,50

Dat heb je toch wel over voor je dier en trouwens wat je een grap noemt en je hoeft toch niet te vertellen wat het koste
je dier is wel weer beter wees daar blij voor

XX mij sterkte nog!
Oud 17-10-2006, 14:46
Wijzerplaat
Wijzerplaat is offline
Citaat:
Marlouhou schreef op 16-10-2006 @ 22:53 :
--------------------------------------------------------------------------------

72,50

Dat heb je toch wel over voor je dier en trouwens wat je een grap noemt en je hoeft toch niet te vertellen wat het koste

XX mij sterkte nog!

. . .
Met citaat reageren
Oud 18-10-2006, 17:23
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
Marlouhou schreef op 16-10-2006 @ 22:53 :

72,50

XX mij sterkte nog!

Je hebt mijn post blijkbaar niet goed geinterpreteerd, lees hem nog maar eens en denk na Zonde van je tijd en totaal zonde van de up.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Mrs. Robinson schreef op 12-09-2006 @ 19:02 :
Lees je topic nu pas.
Heb ook 3 cavia's gehad. De eerst 2 waren echt oud gworden. De derde, tommy niet. Hij had een heel natte plek onder zijn kin iets van etter ofso. Daar hebben we iets opgesmeerd en dat was daarna snel over. Maar toen stopte hij met eten. Om een of andere reden kon hij niet meer eten. We hebben m toen een tijd lang vloeibaar voedsel gegeven, maar hij werd steeds magerder. Echt zielig. Hij is nu dood. we weten nog steeds niet wat het is geweest en de dierenarts wist het ook niet precies. volgens mij is het sowieso wel moeilijk om dat bij die kleine beestjes te ontdekken
dat had mijn cavia ook. echt precies hetzelfde. zijn kiezen waren over zijn tong gegroeid, en daardoor kon hij niet meer eten.
het etter onder zijn kin komt uit zijn huid, doordat dat geïrriteerd is door het kwijlen zeg maar.
de dierenarts had toen zijn kiezen geknipt en gevijld, maar 3 dagen daarna was hij alsnog dood, door de narcose. hij was hersendood, en hij had alleen nog maar stuiptrekkingen. toen hebben we hem dus laten inslapen (logisch)

cavia's schijnen daar niet erg goed tegen narcoses te kunnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten