Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2006, 18:09
Magican
Magican is offline
Citaat:
MTpower schreef op 05-09-2006 @ 17:41 :
Die mensen zijn niet zoals Steve.
Ga dat maar tegen een tienermeisje zeggen waarvan de vader net is overleden. 'Lullig, maar hij is toch niet zoals Steve Irwin, je weet wel, die krokodillen jager met dat gruwelijk irritante accent'.
Oud 05-09-2006, 18:12
Verwijderd
Hm, zonet gelezen dat zijn dood op film staat. Nouja, niet zo verwonderlijk ook, gezien het feit dat ze bezig waren met opnames.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 18:17
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Magican schreef op 05-09-2006 @ 19:09 :
Ga dat maar tegen een tienermeisje zeggen waarvan de vader net is overleden. 'Lullig, maar hij is toch niet zoals Steve Irwin, je weet wel, die krokodillen jager met dat gruwelijk irritante accent'.
amen...

Genoeg mensen die belangrijker zijn dan Steve.
Oud 05-09-2006, 18:23
Solid
Solid is offline
Citaat:
Kauw schreef op 05-09-2006 @ 16:59 :

En ik vind het juist wel logisch dat hij niet door een krokodil is gedood.. : die kent hij het beste, dus daar wordt je niet snel door gedood. Mensen zien hem wel vaak als een maniak die worstelt met gevaarlijke dieren maar ze zien niet hoeveel hij ervan af weet.
Idd.

Voor diegene trouwens die zich afvragen waarom ie met krokodillen 'worstelde':

Steve Irwin's on-air persona began to take form as a child, when his father taught him to wrestle crocs - at age nine! Conservation of wildlife was essentially the family business. Parents Bob and Lyn Irwin ran a reptile park that eventually became The Australia Zoo, of which Steve is now the director.

Steve cut his teeth (and a few other body parts) wrestling crocs as part of a government-funded program aimed at relocating rogue crocs that were posing a danger to humans or that were themselves in danger from humans. In order to protect these magnificent beasts, the crocs were removed by hand - something Steve grew to believe in.

To this day, Steve and Terri feel that using drugs to subdue crocodiles is more harmful than any human contact, so they handle their crocs by hand alone each time one is caught or relocated.

Steve maintains that every crocodile in the Australia Zoo at Queensland has either been caught by hand by one of the Irwins or was born and raised there.

http://exn.ca/crocodilehunter/readst...yID=2001083060
een website uit 2001 overigens, vandaar de tt
Oud 05-09-2006, 18:34
KIET
KIET is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-09-2006 @ 19:12 :
Hm, zonet gelezen dat zijn dood op film staat. Nouja, niet zo verwonderlijk ook, gezien het feit dat ze bezig waren met opnames.
Dat wilde hij ook:
"He tells his camera crew to always be filming. If he needs help, he will ask for it. Even if he is eaten by a shark or croc, the main thing he wants is that it be filmed. If he died, he would be sad if no one got it on tape."

Dat schildpadje komt voor omdat er een schildpaddensoort naar hem vernoemd is; Elseya Irwini.

En één van zijn eigen quotes: "If something ever happens to me, people are gonna be like 'we knew a croc would get him!'"

Zat net even op zijn IMDB.com pagina te lezen
Oud 05-09-2006, 20:15
Verwijderd
Echt jammer , ik keek altijd graag naar zijn programma's. Hij bracht de dingen met zo veel passie en enthousiasme

Wel erg dat de hele wereld het al wist en z'n vrouw nog niet eens..
Met citaat reageren
Oud 05-09-2006, 21:15
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Magican schreef op 05-09-2006 @ 19:09 :
Die ken ik niet, Steve ook niet persoonlijk, maar van hem weet ik toch wel het een en ander.
Ik keek ook graag naar Steve, niet naar een of ander Afrika kindje, waar ik van het bestaan niets afweet.
Kut voor die familie enzo, tuurlijk, maar niet voor mij.
Oud 06-09-2006, 12:36
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
Martijn schreef op 05-09-2006 @ 15:42 :
Volgens politiecommissaris Michael Keating wijst niets er op dat Irwin de rog heeft opgejaagd of bang heeft gemaakt. Deskundigen denken dat de rog, die normaal gesproken niet agressief is en zijn giftige staart alleen opheft als er gevaar dreigt, zich mogelijk ingesloten voelde door Irwin en de cameraman.

http://www.elsevier.nl/nieuws/buiten.../artnr/113449/

Ik geloof nooit dat hij dieren moedwillig liep te treiteren, ik heb een filmpje gezien dat ie staat te janken omdat er een krokodil doodging :/
Ik vond hem altijd behoorlijk irritant doen tegen dieren, maar dat is mijn mening. Ik zeg niet dat hij dat bij dit beest ook deed, maar bij vele dieren wel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:08
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 06-09-2006 @ 13:36 :
Ik vond hem altijd behoorlijk irritant doen tegen dieren, maar dat is mijn mening. Ik zeg niet dat hij dat bij dit beest ook deed, maar bij vele dieren wel.
Zoals?
Oud 06-09-2006, 15:58
Verwijderd
Citaat:
MTpower schreef op 06-09-2006 @ 14:08 :
Zoals?
Nou, hij pakte beesten wel niet al te voorzichtig vast, irriteerde ze soms zodat ze hun tanden lieten zien (en hij er een verhaaltje over kon doen bij de camera) etc. En zo'n beestje vindt het natuurlijk ook helemaal niet gaaf om gevangen te worden, ook al is 't maar voor een minuut en door Steve. Steve zegt 'm helemaal niks en een minuut is wel een minuut lang stress, vast zitten en niet los kunnen komen of bijten, dat heeft dik impact op een (wild) dier.

Maar hij heeft ontzettend veel gedaan voor de dierenbescherming en verder is 'ie ook gewoon cool met z'n kutaccent en z'n kutenthousiasme.

Maar helaas.

Arme Steve.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 17:22
Tsu
Tsu is offline
Citaat:
bambix schreef op 04-09-2006 @ 19:15 :
Aan de binnenkant van de stekel zitten gleufjes waarin gifklieren verborgen zijn. Met een zwaai van zijn staart plant de Rog de pijl in het lijf van zijn prooi of belager. De wond doet verschrikkelijk pijn en kan gevaarlijk zijn, ook voor de mens, want het gif werkt op de zenuwen en het bloed.

Je snapt niet wat ik bedoel; roggen zijn niet van nature echte aanvallers naar mensen toe. Niet zoals bijvoorbeeld de krokodil of de witte haai ofzo.
Oud 06-09-2006, 19:34
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-09-2006 @ 16:58 :
Nou, hij pakte beesten wel niet al te voorzichtig vast, irriteerde ze soms zodat ze hun tanden lieten zien (en hij er een verhaaltje over kon doen bij de camera) etc. En zo'n beestje vindt het natuurlijk ook helemaal niet gaaf om gevangen te worden, ook al is 't maar voor een minuut en door Steve. Steve zegt 'm helemaal niks en een minuut is wel een minuut lang stress, vast zitten en niet los kunnen komen of bijten, dat heeft dik impact op een (wild) dier.
Een beetje stress ach.. wat denk je dat zo'n hagedis beleeft als hij gepakt wordt door een slang? (Ja, maar dat is de natuur... BOEIEND)
Hij liet die beesten altijd weer goed vrij en deed er ook alles aan ze niet te verwonden.
Ik vond het werk dat hij deed ontzettend goed. Zo liet hij toen ergens in Afrika van die dorpelingen zien hoe ze van een of andere giftige slang af konden komen zonder hem te doden, wat ze anders altijd deden. Het gaat misschien niet zo ontzettend zachtaardig, maar het is altijd beter dan zo'n beest doden en ze richting uitsterven drijven.
In Australië komen ontzettend veel gevaarlijke beesten voor, door ze te vangen en voor de camera te houden kunnen mensen goed zien hoe zo'n beest er nou eigenlijk uitziet, erg leerzaam
Daarbij heeft hij inderdaad erg veel voor de dierenbescherming gedaan, waaruit in al concludeer dat hij nooit kwaad bedoelde voor welk beest dan ook.
Ik vond dat je altijd goed kon zien dat hij echt gaf om de wildlife, goeie gozer

Iets langer geworden dan ik dacht, sorry als het vol bullshit staat, ben niet 100% nuchter
Oud 07-09-2006, 05:33
TheSorroW
TheSorroW is offline
Dan deed die vent van de film The Grizzlyman het beter,

Die leefde 13 zomers tussen de beren; En werd ook uiteindelijk op gegeten door een beer.
Oud 07-09-2006, 09:49
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Mijn studiegenoten en ik hebben er smakelijk om gelachen...
Stom voor nabestaanden, ja. Maar ik vond het een domme kerel met aangedikt accent en hij vroeg er gewoon om.
Oud 07-09-2006, 09:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
<3
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 13:11
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-09-2006 @ 10:51 :
<3
Oud 07-09-2006, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 04-09-2006 @ 18:55 :
Dan kun je ook zeggen...Stomme Steve Erwin, pijlstaartroggen en krokodillen reageren puur instinctief, het blijven toch roofdieren die je geen kunstjes kunt leren!
Pijlstaartrog... roofdier? Aardappel
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 21:05
kalinho
kalinho is offline

Oud 08-09-2006, 14:05
Martijn
Martijn is offline
^ Dat je dat op je 18e nog leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:58
Welgemeend
Welgemeend is offline
Citaat:
Tsu schreef op 06-09-2006 @ 18:22 :
Je snapt niet wat ik bedoel; roggen zijn niet van nature echte aanvallers naar mensen toe. Niet zoals bijvoorbeeld de krokodil of de witte haai ofzo.
Idd, de meeste kun je dan ook gewoon aaien, wellicht dat steve iets te wild naar de rog toe deed en die schrok oid.
Ik kan me ook nog afleveringen herinneren dat hij een Afrikaans dorp "redde" door een slang die hen al lang teisterde te vangen en ergens anders uit te zetten. Volgens mij heeft Steve alleen maar liefde voor dieren en zou hij ze nooit moedwillend kwaad doen, er zijn zat gevallen waar hij een slangenbeet had kunnen vermijden door gewelddadig met de slangen om te gaan.

Steve .
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 14:59
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 07-09-2006 @ 10:51 :
<3
Die van lectrr vond ik leuker

ik kwam er vandaag pas achter (bij gebrek aan info deze week) en ik vind het echt erg
Ik denk dat hij zelf had gewild dat de beelden werden uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 07-09-2006 @ 17:05 :
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:18
Martińo
Martińo is offline
"Khaki Friday"
Iedereen in Australië is opgeroepen om vrijdag kakikleurige kleren te dragen,uit eerbetoon aan Steve Irwin, de krokodillenjager van Discovery die maandag omkwam. Hij ging altijd gekleed in kaki shirt en broek.

De actie begon als kettingbrief via email,maar is al snel opgepakt door onder meer politici en de media. Een nationale radiozender heeft vrijdag uitgeroepen tot 'Khaki Friday'.

De krokodillenjager kwam maandag om het leven toen een pijlstaartrog hem tijdens het duiken stak. Zijn familie bereidt een begrafenis in stilte voor, ergens volgende week.
Ook komt er een nationale herdenking: Irwin geldt in Australië als een onvermoeibaar natuur- en dierenbeschermer.
(bron: NOS Teletekst)
Oud 08-09-2006, 16:20
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 07-09-2006 @ 17:05 :
Leg dat eens nader uit.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:22
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Martijn schreef op 08-09-2006 @ 15:05 :
^ Dat je dat op je 18e nog leuk vindt.
oh ja, ik ben volwassen en mag niet meer lachen om simpele .gifjes..excuses schat
Oud 08-09-2006, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Cornel schreef op 08-09-2006 @ 17:20 :
Leg dat eens nader uit.
het is geen roofdier lijkt me erg logisch
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:30
Rooster
Rooster is offline
Citaat:
kalinho schreef op 08-09-2006 @ 17:22 :
oh ja, ik ben volwassen en mag niet meer lachen om simpele .gifjes..excuses schat
ik vind het geen leuk gifje
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 16:43
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Morgan le Fay schreef op 07-09-2006 @ 10:49 :
Mijn studiegenoten en ik hebben er smakelijk om gelachen...
Stom voor nabestaanden, ja. Maar ik vond het een domme kerel met aangedikt accent en hij vroeg er gewoon om.

Steve was een held
Oud 08-09-2006, 16:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Jammer. Het was wel een aansteller met zijn aangedikte accent en kleding maar wel een entertainer en zijn gevoelens voor dieren waren wel echt had ik het gevoel.

Erg triest voor de nabestaanden.
Steve r.i.p.
Oud 08-09-2006, 16:54
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
MTpower schreef op 08-09-2006 @ 17:43 :

Steve was een held
Er is weer een nieuwe held, als je van krokodillen en reuze slangen houdt.

Dr Brady Barr ''Crocodile Chronicles''

Dr. Brady Barr trekt naar Zuid-Afrika voor de eerste krokodillenvolgstudie met een revolutionaire techniek, een halsband die de positie van het dier doorbelt.

Voor de nachtbrakers onder jullie, kijk maar eens om 03:00 uur op National geographic channel.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 17:39
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Cornel schreef op 08-09-2006 @ 17:54 :
Er is weer een nieuwe held, als je van krokodillen en reuze slangen houdt.

Dr Brady Barr ''Crocodile Chronicles''

Dr. Brady Barr trekt naar Zuid-Afrika voor de eerste krokodillenvolgstudie met een revolutionaire techniek, een halsband die de positie van het dier doorbelt.

Voor de nachtbrakers onder jullie, kijk maar eens om 03:00 uur op National geographic channel.
Die is nep...
Steve was the one and only
Oud 08-09-2006, 19:16
Little Sister
Little Sister is offline
Steve die bekleedde zn krokodillen niet met walgelijke halsbandjes, zoals de miljoenen andere walgelijke tv-persoontjes doen. Bovendien leek het bij hem ook of hij er daadwerkelijk lol in had... Echt jammer dat ie dood is, vooral voor zijn vrouw en dochters
Oud 08-09-2006, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Little Sister schreef op 08-09-2006 @ 20:16 :
Steve die bekleedde zn krokodillen niet met walgelijke halsbandjes, zoals de miljoenen andere walgelijke tv-persoontjes doen. Bovendien leek het bij hem ook of hij er daadwerkelijk lol in had... Echt jammer dat ie dood is, vooral voor zijn vrouw en dochters
Idd. hij deed juist vel goed voor die beesten. Klote echt dat ie dood is...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 00:55
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 07-09-2006 @ 22:05 :
[afbeelding]

[afbeelding]
In het groot is 'ie leuker

Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 09:23
Verwijderd
Hilarisch
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 17:10
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mijn ouders die weten altijd wie die mensen zijn die je nu in de kranten ziet staan die zijn overleden, bijvoorbeeld toen Swiebertje dood ging. En toen begon ik me af te vragen wie nou eigenlijk de eerste zou zijn die uit mijn generatie was.
Ironisch genoeg blijkt het juist degene te zijn die eigenlijk onsterfelijk leek.

Jammer dattie dood is, hij was altijd zo leuk enthousiast.
Oud 10-09-2006, 19:09
Verwijderd
http://postsecret.blogspot.com/#115774665419838510

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten