![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Genoeg mensen die belangrijker zijn dan Steve.
||
Citaat:
Voor diegene trouwens die zich afvragen waarom ie met krokodillen 'worstelde': Steve Irwin's on-air persona began to take form as a child, when his father taught him to wrestle crocs - at age nine! Conservation of wildlife was essentially the family business. Parents Bob and Lyn Irwin ran a reptile park that eventually became The Australia Zoo, of which Steve is now the director. Steve cut his teeth (and a few other body parts) wrestling crocs as part of a government-funded program aimed at relocating rogue crocs that were posing a danger to humans or that were themselves in danger from humans. In order to protect these magnificent beasts, the crocs were removed by hand - something Steve grew to believe in. To this day, Steve and Terri feel that using drugs to subdue crocodiles is more harmful than any human contact, so they handle their crocs by hand alone each time one is caught or relocated. Steve maintains that every crocodile in the Australia Zoo at Queensland has either been caught by hand by one of the Irwins or was born and raised there. http://exn.ca/crocodilehunter/readst...yID=2001083060 een website uit 2001 overigens, vandaar de tt
||
Citaat:
"He tells his camera crew to always be filming. If he needs help, he will ask for it. Even if he is eaten by a shark or croc, the main thing he wants is that it be filmed. If he died, he would be sad if no one got it on tape." Dat schildpadje komt voor omdat er een schildpaddensoort naar hem vernoemd is; Elseya Irwini. En één van zijn eigen quotes: "If something ever happens to me, people are gonna be like 'we knew a croc would get him!'" Zat net even op zijn IMDB.com pagina te lezen ![]()
||
Citaat:
Ik keek ook graag naar Steve, niet naar een of ander Afrika kindje, waar ik van het bestaan niets afweet. Kut voor die familie enzo, tuurlijk, maar niet voor mij.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar hij heeft ontzettend veel gedaan voor de dierenbescherming en verder is 'ie ook gewoon cool met z'n kutaccent en z'n kutenthousiasme. Maar helaas. ![]() Arme Steve. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je snapt niet wat ik bedoel; roggen zijn niet van nature echte aanvallers naar mensen toe. Niet zoals bijvoorbeeld de krokodil of de witte haai ofzo.
||
Citaat:
Hij liet die beesten altijd weer goed vrij en deed er ook alles aan ze niet te verwonden. Ik vond het werk dat hij deed ontzettend goed. Zo liet hij toen ergens in Afrika van die dorpelingen zien hoe ze van een of andere giftige slang af konden komen zonder hem te doden, wat ze anders altijd deden. Het gaat misschien niet zo ontzettend zachtaardig, maar het is altijd beter dan zo'n beest doden en ze richting uitsterven drijven. In Australië komen ontzettend veel gevaarlijke beesten voor, door ze te vangen en voor de camera te houden kunnen mensen goed zien hoe zo'n beest er nou eigenlijk uitziet, erg leerzaam ![]() Daarbij heeft hij inderdaad erg veel voor de dierenbescherming gedaan, waaruit in al concludeer dat hij nooit kwaad bedoelde voor welk beest dan ook. Ik vond dat je altijd goed kon zien dat hij echt gaf om de wildlife, goeie gozer ![]() ![]() Iets langer geworden dan ik dacht, sorry als het vol bullshit staat, ben niet 100% nuchter ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik kan me ook nog afleveringen herinneren dat hij een Afrikaans dorp "redde" door een slang die hen al lang teisterde te vangen en ergens anders uit te zetten. Volgens mij heeft Steve alleen maar liefde voor dieren en zou hij ze nooit moedwillend kwaad doen, er zijn zat gevallen waar hij een slangenbeet had kunnen vermijden door gewelddadig met de slangen om te gaan. Steve ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik kwam er vandaag pas achter (bij gebrek aan info deze week) en ik vind het echt erg ![]() Ik denk dat hij zelf had gewild dat de beelden werden uitgezonden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Steve was een held ![]()
||
Citaat:
![]() Dr Brady Barr ''Crocodile Chronicles'' Dr. Brady Barr trekt naar Zuid-Afrika voor de eerste krokodillenvolgstudie met een revolutionaire techniek, een halsband die de positie van het dier doorbelt. Voor de nachtbrakers onder jullie, kijk maar eens om 03:00 uur op National geographic channel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Steve was the one and only ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Gatara | 500 | 05-11-2006 15:35 |