Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
On: Net even bij J. geweest, om wat langs te brengen. Hij maakte plannen voor vanavond. M. komt met zijn vriendin en een vriend van hun met zijn vriendin. Ik kan er niet bij zijn, zij alle vijf lekker speed snuiven, nachtje doortrekken. Maar ik mag geen pep en moet om elf uur in bed liggen. Damn, het voelt rot. Ik ben J.'s vriendin, ik heb M. al een poosje niet gezien, ik wil er ook bij zijn. Kutmedicijnen, fuck it, ik wil pep, weer nachten doorgaan op de pep, peppeppepPEPPEPPEP. Nog een maand, het lijkt zo lang. En als ik dan nog met J. heb krijg ik gezeik, maar dat kan me geen reet schelen, hij gebruikt ook, ik wil ook weer.
||
Citaat:
ik ga mezelf iig verkopen misschioen een optie ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik had vandaag ook introductie. Moesten we tussen de middag bolletjes eten. Met 2 plakken volvette kaas én volvette boter. Ik at er eentje. Met moeite. Ik zat tussen de dunne meisjes die er gerust 4 wegwerkten. ![]() Ik wil ook dun zijn en alles kunnen eten. Net als toen ik 12 was. Toen mensen me een spriet noemden. Vond ik helemaal niet erg.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
*knuf* - Ontopic: cliche, maar.. Ik voel me zo verdomd alleen..
||
Citaat:
Ik weet het niet, kan het echt niet uitleggen. Ben niet te dik, dat weet ik ook wel. Ook dat ik vrij slank ben. Het is alleen op een of andere manier niet goed genoeg ofzo. En het gaat me niet alleen om het wel of niet dik zijn. Het is ook angst om aan te komen, om controle kwijt te raken enz.
||
Citaat:
![]() *knuf*
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart Topic # 70 Hawahaai | 495 | 26-09-2006 08:29 |