Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-09-2006, 13:28
Verwijderd
Pffff, wat ben ik moe.
En huilerig, labiel, onzeker, lui, ongemotiveerd.
En alleen.

Over een paar uurtjes komt ze, eingelijk. Lekker bijkletsen, lol hebben, zonder nadenken te tijd verdrijven.
Advertentie
Oud 08-09-2006, 13:37
Verwijderd
En nu heb ik weekend . Ik zou vanavond wel met iemand iets willen afspreken, ik moet alleen nog iemand vinden die met mij iets wil/kan afspreken .
Oud 08-09-2006, 13:49
Verwijderd
gezeik met die gasten van Essent net ik heb niks verkeerd gedaan.. maar toch moet ik het voortschieten...zelf in de brief staat dat het niet mijn fout is. *is gek geworden een staat niet meer voor zich zelf in* *zucht* ik geef het lot nog tot na woensdag!! wat gaat het toch klote sinds een maand.......
Oud 08-09-2006, 15:04
Verwijderd
Hij komt zo
Oud 08-09-2006, 15:18
Verwijderd
En nu is het weekend. Ik keek er naar uit, maar nu het zover is voel ik me gewoon kut. Heb me weer volledig uit het veld laten slaan omdat ik iets niet begreep en zie het nu niet meer zitten.
Geen zin om ook maar iets te gaan doen...

Zucht...ik word af en toe zo moe van mezelf.
Oud 08-09-2006, 15:18
darkfairy
darkfairy is offline
terug van gesprek
Oud 08-09-2006, 15:21
Verwijderd
En ik zou deze week iets van het GGZ horen...

Niet dus
Oud 08-09-2006, 16:00
Verwijderd
Net maar weer wat eten besteld......dit keer spare-rips.......
Geen energie om te koken goh de cafetarias en pizza zaken verdienen lekker aan me de laatste weken... *lol*
Oud 08-09-2006, 16:15
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 08-09-2006, 16:32
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wow, ik heb net gereageerd op DE-PERFECTE-KAMER ever... Ik zit nu al te twijfelen of ik niet goed genoeg mn best heb gedaan op mn stukje... Ik wil hem heel graag! Afwachten... Oeh
Oud 08-09-2006, 16:49
Verwijderd
Hier wordt je toch gestoord van!!!!!!!!! Bestel je wat, komen ze niet *Zucht* heeft dat kutje aan de andere kant van de lijn adres verkeerd verstaan, zegt ze ja.... ja moest alles 6 keer herhalen..*ik wordt echt he-le-maal gestoord nu...
Oud 08-09-2006, 16:55
Roadrunner
Roadrunner is offline
ik ben echt nooooooit ziek, en morgen moet ik een wedstrijd lopen en het wordt allemaal hartstikke gezellig enzo, en nu heb ik griep!
Oud 08-09-2006, 16:57
darkfairy
darkfairy is offline
kword gek van mezelf
Oud 08-09-2006, 17:05
Saarah
Saarah is offline
Ik ga hen een mailtje sturen, of ze het niet terug goed willen maken enzo. Ik mis hen.

En hij moet antwoorden... Want hem mis ik zelfs nog harder. Maar dat komt wel in orde, geloof ik.
Oud 08-09-2006, 17:07
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
MicheltjeAjax schreef op 08-09-2006 @ 17:49 :
Hier wordt je toch gestoord van!!!!!!!!! Bestel je wat, komen ze niet *Zucht* heeft dat kutje aan de andere kant van de lijn adres verkeerd verstaan, zegt ze ja.... ja moest alles 6 keer herhalen..*ik wordt echt he-le-maal gestoord nu...
Nee, daar word je niet gestoord van, daar maak je jezelf gestoord van. Als je je om deze kleine dingen druk maakt, maak je het leven heel moeilijk.

On:
Net even bij J. geweest, om wat langs te brengen. Hij maakte plannen voor vanavond. M. komt met zijn vriendin en een vriend van hun met zijn vriendin.
Ik kan er niet bij zijn, zij alle vijf lekker speed snuiven, nachtje doortrekken. Maar ik mag geen pep en moet om elf uur in bed liggen. Damn, het voelt rot. Ik ben J.'s vriendin, ik heb M. al een poosje niet gezien, ik wil er ook bij zijn. Kutmedicijnen, fuck it, ik wil pep, weer nachten doorgaan op de pep, peppeppepPEPPEPPEP.
Nog een maand, het lijkt zo lang. En als ik dan nog met J. heb krijg ik gezeik, maar dat kan me geen reet schelen, hij gebruikt ook, ik wil ook weer.
Oud 08-09-2006, 17:07
Verwijderd
Wat moet ik nou met mezelf?

Verdomme.
Oud 08-09-2006, 17:12
Saarah
Saarah is offline
Verstuurd.
Oh god, wat ben ik bang nu. Maar meer dan dit kan ik echt niet doen. Als ze echt niks meer met mij te maken willen hebben, weet ik niet wat ik moet doen. Op deze manier wil ik geen twee jaar meer naar school gaan. School is pas een week terug bezig en ik ben het al meer dan beu zo. Klote, echt waar.
Oud 08-09-2006, 17:28
Faerie
Faerie is offline
Ik heb echt een super gezellige avond/nacht gehad gister! echt leuk dat ik ineens zoveel achter elkaar zo'n gezellige avonden heb en zoveel geweldige mensen leer kennen. Dit studentenleven bevalt me echt wel! Nog maar net echt een student en mijn leven is nu al zo anders dan op de middelbare..
Oud 08-09-2006, 17:28
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 08-09-2006 @ 18:07 :
Wat moet ik nou met mezelf?

Verdomme.
*knuft*

ik ga mezelf iig verkopen misschioen een optie
Oud 08-09-2006, 17:42
Moustache
Moustache is offline
whoa ik heb het echt onwijs naar m'n zin gehad afgelopen week in Utrecht, ik heb echt zóveel zin om nu met studeren te beginnen! en ik heb echt het liefste vriendinnetje ter wereld <333
Oud 08-09-2006, 18:37
AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Argh wat is mn moeder soms een trut zeg, ik vraag gewoon een aantal dingen voor mijn verjaardag, sommige zijn duur oké en dan gaat zij beslissen voor andere dat het te duur is. Allereerst kunnen de mensen waaraan je dingen vraagt toch zelf beslissen of het te duur is voor hen, en of ze het willen geven dat is hun keuze, en ik vind het volslagen belachelijk dat mijn moeder dingen door mn neus boort omdat ZIJ het te duur vindt. Dat kunnen die mensen toch zelf vinden?! Ze vindt het blijkbaar belachelijk dat ik twee woordenboeken van Van Dale die samen 100 euro kosten te duur voor twee mensen, nouja swah, dat bepalen hun wel, dat mens moet gewoon dr kop eens houden en dr met dr eigen dingen bemoeien, als zij het te duur vind, dan koopt zij het niet maar een ander, en als ik het dan alsnog niet krijg en maar €5 euro dan zij het zo, maar dat is aan hun...
Oud 08-09-2006, 18:39
Faerie
Faerie is offline
eh nu hoor ik ineens dat hij 27 is. Ik val op oudere mannen dat blijkt wel weer.. hmm mijn ouders gaan het nooit goed vinden dat ik een filmpje ga kijken bij iemand van 27.. is 27 vergeleken bij 17 echt te oud? oh en shit nu heb ik 2 dates in 1 weekend, kan dat wel
Oud 08-09-2006, 19:14
Yana
Yana is offline
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan hier hele verhalen gaan houden over mijn introductiekamp, maar eigenlijk heb ik maar twee dingen echt te luchten nu.

1. Dunne meisjes triggeren me. De gedachtes worden sterker als ik bij ze in de buurt ben.. en laat dat nu nét het hele kamp het geval zijn geweest. Zij was de mooiste, maar ook de rest was zo dun. En ik...ik ben "gewoon normaal", zoals één van hun het verwoordde. Damnit. Ik wil niet "gewoon normaal" zijn. Ik wil dun zijn! Ik haat mijn buik echt. En vanaf morgen wordt het anders, dan ga ik écht volhouden. Het moet, echt.. het moet.

2. Ik ben moe. En toch ga ik naar mijn vriend vanavond. En ik wil best bij hem blijven slapen en wegkruipen in zijn armen, maar ik wéét gewoon dat ik daar morgenochtend spijt van heb. Zucht. Wat zal het winnen, verstand of gevoel?
Oud 08-09-2006, 19:25
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Yana schreef op 08-09-2006 @ 20:14 :
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik kan hier hele verhalen gaan houden over mijn introductiekamp, maar eigenlijk heb ik maar twee dingen echt te luchten nu.

1. Dunne meisjes triggeren me. De gedachtes worden sterker als ik bij ze in de buurt ben.. en laat dat nu nét het hele kamp het geval zijn geweest. Zij was de mooiste, maar ook de rest was zo dun. En ik...ik ben "gewoon normaal", zoals één van hun het verwoordde. Damnit. Ik wil niet "gewoon normaal" zijn. Ik wil dun zijn! Ik haat mijn buik echt. En vanaf morgen wordt het anders, dan ga ik écht volhouden. Het moet, echt.. het moet.

Jemig wat herkenbaar

Ik had vandaag ook introductie. Moesten we tussen de middag bolletjes eten. Met 2 plakken volvette kaas én volvette boter.
Ik at er eentje. Met moeite. Ik zat tussen de dunne meisjes die er gerust 4 wegwerkten. En 's middags mochten we een kroket. Die zij ook allemaal namen.
Ik wil ook dun zijn en alles kunnen eten. Net als toen ik 12 was. Toen mensen me een spriet noemden. Vond ik helemaal niet erg.
Oud 08-09-2006, 19:30
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben thuis!!!! Heb geen internet op m'n kamer in Zeist maar de school is gaaf Is alleen wel wennen om alleen te wonen (nouja op kamers, maar mijn hospita is voor 4 weken op vakantie) Oh en, ik voel me goed!
Oud 08-09-2006, 19:31
darkfairy
darkfairy is offline
en wat nu
Oud 08-09-2006, 19:45
kroot
kroot is offline
Ik heb eindelijk het idee dat ze er nu wat mee doen. Ik word waarschijnlijk ook aangemeld bij de afdeling depressie. Hehe! En misschien doorverwezen naar een slaapcentrum, als de psychiater niets anders weet.
Oud 08-09-2006, 21:05
rare kwast
rare kwast is offline
ik weet dat ik t vaker heb gezegd.. maar its officieel..
i've lost my best (aller best) friend..
Oud 08-09-2006, 21:24
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 08-09-2006 @ 20:25 :
Jemig wat herkenbaar

Ik had vandaag ook introductie. Moesten we tussen de middag bolletjes eten. Met 2 plakken volvette kaas én volvette boter.
Ik at er eentje. Met moeite. Ik zat tussen de dunne meisjes die er gerust 4 wegwerkten. En 's middags mochten we een kroket. Die zij ook allemaal namen.
Ik wil ook dun zijn en alles kunnen eten. Net als toen ik 12 was. Toen mensen me een spriet noemden. Vond ik helemaal niet erg.
en ik las ergens dat je nu 55 kilo weegt? en ik zag in het Dyanne Beekman-topic dat je zei dat skinny jeans ook leuk bij jou staan..dan vind ik het toch echt heel onterecht dat jij jezelf dik durft te noemen..
Oud 08-09-2006, 21:25
Verwijderd
Waarom voel ik me hier zo rot bij? Ik wéét dat het zo hoort te gaan bij dit soort dingen, maar ik vraag me af of het niet gewoon mijn schuld is. En dan die blik van hem, ik geloof dat niemand me ooit zo heeft aangekeken. Het was helemaal niet zo erg, waarom is het zo opgeblazen? Moet ik er over gaan praten? Met hem? Met onze baas? Met iemand?

Ik wil me niet zo schuldig voelen. Ik heb hem zo ontzettend negatief neergezet, maar erg was het helemaal niet
Oud 08-09-2006, 21:32
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Faerie schreef op 08-09-2006 @ 22:24 :
en ik las ergens dat je nu 55 kilo weegt? en ik zag in het Dyanne Beekman-topic dat je zei dat skinny jeans ook leuk bij jou staan..dan vind ik het toch echt heel onterecht dat jij jezelf dik durft te noemen..
ze is erg dun, tegen ondergewicht aan, maar dat ziet ze zelf niet nee...
Oud 08-09-2006, 21:35
Verwijderd
elke dag weer denk ik na over hoe ik mijn leven weer op de rails kan krijgen. ik zit elke dag thuis.. ga slechts een uurtje naar buiten... dichtbij huis... verder durf ik niet... elke dag denk ik na over de tijd dat ik wel de kracht heb om mijn angst te overwinnen
Oud 08-09-2006, 22:02
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil slaan, schoppen, schelden, huilen..
maar ik kan niets..
ik heb geen energie om iets te doen en ben emotieloos
Oud 08-09-2006, 22:13
darkfairy
darkfairy is offline
tering
Oud 08-09-2006, 22:15
Verwijderd
pfff zo gaat het echt niet....
Oud 08-09-2006, 22:28
anterx
anterx is offline
@ MicheltjeAjax
je hebt pm
Oud 08-09-2006, 23:07
zus
zus is offline
Tja..en nu ben ik 18.
Ik hoop op een beter jaar als afgelopen jaar...
Niet meer overleven, maar leven!
Oud 08-09-2006, 23:09
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
zus schreef op 09-09-2006 @ 00:07 :
Tja..en nu ben ik 18.
Ik hoop op een beter jaar als afgelopen jaar...
Niet meer overleven, maar leven!
gefeliciflapstaart
Oud 08-09-2006, 23:15
Ray
Ray is offline
Ik ben uitgesport.

Voor vandaag dan.
Oud 09-09-2006, 00:25
Redhair
Redhair is offline
Pff, voor het eerst sinds ik die medicijnen gebruik kan ik echt niet slapen.
Dat voelt kut. Ik wil pep, echt, ik denk aan niets anders. Pep, ik wil ik wil ik wil. Ik wil geen vier weken wachten, ik wil nu pep. Godverdomme.
Oud 09-09-2006, 01:13
darkfairy
darkfairy is offline
verwarring
Oud 09-09-2006, 02:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 09-09-2006 @ 02:13 :
verwarring
Hoe komt het?
*knuf*

-

Ontopic:

cliche, maar..

Ik voel me zo verdomd alleen..
Oud 09-09-2006, 08:51
da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Faerie schreef op 08-09-2006 @ 22:24 :
Mijn benen zijn wel oke. Ik vind mijn buik alleen niet goed.
Ik weet het niet, kan het echt niet uitleggen. Ben niet te dik, dat weet ik ook wel. Ook dat ik vrij slank ben.
Het is alleen op een of andere manier niet goed genoeg ofzo.
En het gaat me niet alleen om het wel of niet dik zijn. Het is ook angst om aan te komen, om controle kwijt te raken enz.
Oud 09-09-2006, 09:01
Nona
Nona is offline
@ zus: gefeliciteerd!!!

Zo, en dan vandaag en morgen weer werken, maandag vrij, dinsdag, woensdag en donderdag weer werken en dan kan ik eindelijk naar mijn vriendje om hem nog wat te helpen. Eens kijken of hij dan alweer een stuk verder is.

En toch jammer dat hij niet mee gaat, ik had er zo op gerekend.
Oud 09-09-2006, 09:18
rare kwast
rare kwast is offline
@ zus.. gefeliciteerd *geeft verjaars knuffel*

----

wie hou ik eigenlijk voor de gek?
Oud 09-09-2006, 09:48
anterx
anterx is offline
Gisteren na lange tijd weer die ene vriend gesproken. Het gaat niet goed met hem, heel slecht zelfs. Ziek.. Ik ben zo bang hem kwijt te raken.
Oud 09-09-2006, 10:21
Yana
Yana is offline
Ik haat die kut-eczeem. Echt alles doet zeer en ik wil ook wel eens gewoon weer in t-shirts kunnen lopen . Acceptatie, acceptatie, acceptatie.. waarom kan het niet gewoon weggaan?!

En daarbij bleek ik ook nog eens 1.5 kilo aangekomen te zijn na die introductieweek.. Niet motiverend, echt niet. Ik ben al 2.5 uur wakker en ik moet nog steeds ontbijten .
Oud 09-09-2006, 10:56
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Aragnabite schreef op 09-09-2006 @ 03:38 :
Hoe komt het?
*knuf*

-

Ontopic:

cliche, maar..

Ik voel me zo verdomd alleen..
door een jongen en door vanalles en nog wa
*knuf*
Oud 09-09-2006, 11:02
Verwijderd
Is er dan niemand die mij begrijpt??
Voel me zo alleen... WAAROM DOEN ZE MIJ DIT AAN??
Oud 09-09-2006, 11:11
Verwijderd
Ok had een heel stuk over voetbal getypt maar dat interesseert jullie vast niet
Dan maar, ik heb superleuke vriendinnen en mijn vriendje is echt de allerliefste persoon die ik ooit heb ontmoet. En samen zijn we geweldig. <3
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten