Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2006, 12:50
Verwijderd
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 16-09-2006 @ 19:16 :
Misschien heeft zij niet iemand om het aan te vertellen en zegt ze het daarom op dit forum! Je weet niks van haar. Ook niet van haar mogelijke gezindssituatie. Misschien woond ze in een weeshuis. Of misschien zijn haar ouders pas geleden dood gegaan en zit ze midden in een regeling! Je weet het maar nooit. Dus niet meteen vooroordelen maken over dit soord onderwerpen.
En inderdaad het kan onzin zijn. Maar als het niet zo is kan je met deze uitspraak iemand wel pijn doen!
Ik besef heel goed dat ik de TS pijn kan doen, maar ik vind persoonlijk dat NIEMAND zo 'nonchalant' kan en mag doen over iets als ondergewicht, wat gewoon heel gevaarlijk is. Ik vind dat geen normaal gedrag. Dat is het enige oordeel dat ik over haar en haar situatie uitspreek. Verder raad ik haar alleen maar aan om hulp te zoeken, iets wat ze zelf ook wel aangeeft. Maar ik wilde even duidelijk maken dat het niet iets is waar je mee mag spotten, wat mij betreft.
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 17-09-2006 @ 16:53 :
Misschien hebben jullie gelijk en wil ik gewoon aandacht..
Eigenlijk maakt het niet uit waarom je dat soort dingen doet, een schreeuw om aandacht is niet erg. Maar als je aandacht of nog beter hulp wilt, zoek die dan ook... En als je met iemand wilt praten, ga dan niet een topic openen in de trant van 'ondergewicht is cool', maar probeer het eens met 'ik voel me niet zo goed.' Benoem het eens?

Laatst gewijzigd op 18-09-2006 om 12:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2006, 13:34
Mary Lou
Mary Lou is offline
suad!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Mary Lou schreef op 19-09-2006 @ 14:34 :
suad!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 06:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 18-09-2006 @ 13:50 :
Ik besef heel goed dat ik de TS pijn kan doen, maar ik vind persoonlijk dat NIEMAND zo 'nonchalant' kan en mag doen over iets als ondergewicht, wat gewoon heel gevaarlijk is. Ik vind dat geen normaal gedrag. Dat is het enige oordeel dat ik over haar en haar situatie uitspreek. Verder raad ik haar alleen maar aan om hulp te zoeken, iets wat ze zelf ook wel aangeeft. Maar ik wilde even duidelijk maken dat het niet iets is waar je mee mag spotten, wat mij betreft.

Eigenlijk maakt het niet uit waarom je dat soort dingen doet, een schreeuw om aandacht is niet erg. Maar als je aandacht of nog beter hulp wilt, zoek die dan ook... En als je met iemand wilt praten, ga dan niet een topic openen in de trant van 'ondergewicht is cool', maar probeer het eens met 'ik voel me niet zo goed.' Benoem het eens?
Iedereen blijft maar doorgaan over dat onzintopic he..
Dat is een oud topic en ik weet niet waarom ik het heb gemaakt en ik dacht dat het allang verwijderd was..

Wat moet ik benoemen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2006, 12:33
Verwijderd
wat je voelt
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 09:40
Verwijderd
'Ik heb een aantal tests op het internet gedaan, en uit allemaal bleek dat ik anorexia heb'

zeker die BMI test ;x hahaha
hoe kan nou uit een test op internet blijken dat je anorexia hebt :')
k
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 10:22
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*MIJAM* schreef op 24-09-2006 @ 10:40 :
'Ik heb een aantal tests op het internet gedaan, en uit allemaal bleek dat ik anorexia heb'

zeker die BMI test ;x hahaha
hoe kan nou uit een test op internet blijken dat je anorexia hebt :')
k
zelfde als een depressie zelftest..
alleen blijkt uit de test niet dat je anorexia hebt maar het vergroot de kans dat je het hebt..
en betekend dat je voor meer duidelijkheid naar je huisarts moet
Oud 24-09-2006, 11:43
Yana
Yana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-09-2006 @ 11:22 :
zelfde als een depressie zelftest..
alleen blijkt uit de test niet dat je anorexia hebt maar het vergroot de kans dat je het hebt..
en betekend dat je voor meer duidelijkheid naar je huisarts moet
Oneens. Zo'n test kan nooit bepalen of je echt anorexia hebt, hooguit of je problemen met eten hebt.

En dan nog, kan je zo'n test makkelijk manipuleren, zeker als je hoofddoel "aandacht" is.

Maar idd, naar de huisarts moet ze sowieso.
Oud 24-09-2006, 12:14
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 24-09-2006 @ 12:43 :
Oneens. Zo'n test kan nooit bepalen of je echt anorexia hebt, hooguit of je problemen met eten hebt.

En dan nog, kan je zo'n test makkelijk manipuleren, zeker als je hoofddoel "aandacht" is.

Maar idd, naar de huisarts moet ze sowieso.
dat zeg ik.. zo een test bepaald niets geeft hooguit aan dat er en probleem KAN zijn en waarvoor je naar de dokter moet voor meer duidelijkheid..

ik reageerde alleen op de bmi test.. ik denk dat t.s een soort gelijke test als een depressie zelftest heeft gebruikt..
Oud 24-09-2006, 12:51
Yana
Yana is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 24-09-2006 @ 13:14 :
dat zeg ik.. zo een test bepaald niets geeft hooguit aan dat er en probleem KAN zijn en waarvoor je naar de dokter moet voor meer duidelijkheid..

ik reageerde alleen op de bmi test.. ik denk dat t.s een soort gelijke test als een depressie zelftest heeft gebruikt..
Een BMI test geeft idd alleen wat aan als je bewust bezig bent met afvallen terwijl je al een laag BMI hebt oid.

En verder zijn we het eens, sorry dat ik je woorden enigszins verkeerd opvatte
Oud 24-09-2006, 14:40
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Yana schreef op 24-09-2006 @ 13:51 :
Een BMI test geeft idd alleen wat aan als je bewust bezig bent met afvallen terwijl je al een laag BMI hebt oid.

En verder zijn we het eens, sorry dat ik je woorden enigszins verkeerd opvatte
geeft niet ik kan me soms slecht verwoordne..
maar inderdaad we zijn het eens
Oud 24-09-2006, 16:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb geen BMI test gedaan hoor..
En ik bedoelde niet het bleek eruit.. maar die dingen zeiden dat ik hulp moet zoeken.
Wat natuurlijk onzin is. Er is niets mis met me.. Ik weet niet waarom ik dat dacht, maar ik ben heel normaal bezig. En ik hoef geen hulp.

Ik heb idd vast geen anorexia
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 16:28
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Meende je wel wat je allemaal zei, dat je ondergewicht cool vindt en dat je het zwak vind dat je niet eens kan kotsen om af te vallen en dat je wou dat je wel de dicipline had voor anorexia?

Want als je dat meende dan kan je beter alsnog hulp zoeken, want op die manier krijg je waarschijnlijk ooit nog anorexia.
Oud 24-09-2006, 19:37
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 24-09-2006 @ 17:11 :
Wat natuurlijk onzin is. Er is niets mis met me.. Ik weet niet waarom ik dat dacht, maar ik ben heel normaal bezig. En ik hoef geen hulp.
Áls je nou toch denk dat er misschien toch wat is, ga dan toch naar de huisarts. Want ontkennen schiet natuurlijk op. Wees eerlijk tegen jezelf.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 20:14
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 24-09-2006 @ 17:11 :
Ik heb geen BMI test gedaan hoor..
En ik bedoelde niet het bleek eruit.. maar die dingen zeiden dat ik hulp moet zoeken.

Je begrijpt het verkeerd. Je moet wel degelijk hulp zoeken, want zoals jij met eten en gewicht omgaat en hoe jij naar jezelf kijkt, is niet gezond. Ga alsjeblieft hulp zoeken!
Oud 24-09-2006, 20:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-09-2006 @ 21:14 :
Je begrijpt het verkeerd. Je moet wel degelijk hulp zoeken, want zoals jij met eten en gewicht omgaat en hoe jij naar jezelf kijkt, is niet gezond. Ga alsjeblieft hulp zoeken!
eens
Oud 25-09-2006, 17:40
gewoonmax
gewoonmax is offline
je moet gewoon lekker veel eten. Want kijk van die amerikanen die niet meer op kunnen staan die zijn DIK. Een beetje een buikje en wat vollere billen is niet dik Realiseer je dat ff
Oud 25-09-2006, 18:50
Ray
Ray is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-09-2006 @ 21:14 :
Snel graag, je wil dit echt niet.
Oud 25-09-2006, 20:00
Maresa
Maresa is offline
Wat vind je van je avatar? Bonig? Mooi? Is dat hoe dun je wil zijn? Want het is ernstig mager.

Als ik je stukjes lees... je ontkent, weet half dat je verkeerd zit, ontkent dat dan weer, bedenkt je opeens dat het niet goed is wat je doet, ontkent het vervolgens...

is een leuk woord voor: ontkenningsfase.

Neem een goede stap, richting hulp, voor je het te laat herkent.
Oud 29-09-2006, 16:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
0k ik ben vandaag met een vriendin naar de sch00|arts geweest [srry v00r mijn breezertypen maar mijn t0etsenb0rd is kap0t, dit 0m het n0g enigzins |eesbaar te maken]
En die heeft me d00rgestuurd naar bureau jeugdz0rg
iedereen maakt zich z0'n z0rgen! En het ergste is dat mijn m0eder nu 00k begint,
Maar g0ed, ik heb hu|p gez0cht
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 16:28
rare kwast
rare kwast is offline
heel goed
grote knuffel en veel sterkte
Oud 29-09-2006, 19:00
Ray
Ray is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 29-09-2006 @ 17:13 :
0k ik ben vandaag met een vriendin naar de sch00|arts geweest [srry v00r mijn breezertypen maar mijn t0etsenb0rd is kap0t, dit 0m het n0g enigzins |eesbaar te maken]
En die heeft me d00rgestuurd naar bureau jeugdz0rg
iedereen maakt zich z0'n z0rgen! En het ergste is dat mijn m0eder nu 00k begint,
Maar g0ed, ik heb hu|p gez0cht
Top, goed dat je het toch gedaan hebt. Ik wil niet zeggen: "Zie je wel" want ik weet dat dat in zo'n situatie niet erg makkelijk is om zelf in te zien, dus: Erg goed gewoon .
Oud 29-09-2006, 20:38
De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Als je al tekenen begint te vertonen dan zou ik er echt op gaan letten want als je er echt last van krijgt is het meestal te laat..
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
De #1 Baas schreef op 29-09-2006 @ 21:38 :
Als je al tekenen begint te vertonen dan zou ik er echt op gaan letten want als je er echt last van krijgt is het meestal te laat..
nu, mn menstruatie is erg weinig in verge|yking met eerst…
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 21:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 29-09-2006 @ 20:00 :
Top, goed dat je het toch gedaan hebt. Ik wil niet zeggen: "Zie je wel" want ik weet dat dat in zo'n situatie niet erg makkelijk is om zelf in te zien, dus: Erg goed gewoon .
dankjewel!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 22:28
De #1 Baas
De #1 Baas is offline
Ik sluit me aan bij xray!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 06:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankje

okee vandaag (nee, gisteravond) heb ik het mijn vriend verteld en nou gaat hij me ook nog volstoppen. En ik weet dat het goed is maar ik weet niet of ik het wel zo leuk vind.
Het is in elk geval leuker dan onvruchtbaar zijn
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 10:34
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 30-09-2006 @ 07:37 :
Dankje

okee vandaag (nee, gisteravond) heb ik het mijn vriend verteld en nou gaat hij me ook nog volstoppen. En ik weet dat het goed is maar ik weet niet of ik het wel zo leuk vind.
Het is in elk geval leuker dan onvruchtbaar zijn
Goed gedaan nou ook volhouden.
En: volstoppen vind ik wat anders dan goed eten
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 11:50
Cherry Springs
Goed zo!
Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Je hoeft je niet meteen vol te proppen maar je mag best zoveel koeken eten als je wilt. Ze zijn namelijk vreselijk lekker.
Oud 30-09-2006, 12:31
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 30-09-2006 @ 12:50 :
Goed zo!
Ik hoop dat het snel beter met je gaat. Je hoeft je niet meteen vol te proppen maar je mag best zoveel koeken eten als je wilt. Ze zijn namelijk vreselijk lekker.

het k0mt g0ed
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 16:38
havana
havana is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 30-09-2006 @ 13:31 :

het k0mt g0ed

welke realm speelt je moeder
Oud 01-10-2006, 16:48
Ray
Ray is offline
Goed teken dat je je ava veranderd hebt.
Oud 01-10-2006, 17:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 01-10-2006 @ 17:48 :
Goed teken dat je je ava veranderd hebt.
…naar n p|aat/e van n niewe 0bsessie
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 17:27
Verwijderd
Let me guess, winkelen?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 17:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Mevrouwmus schreef op 01-10-2006 @ 18:27 :
Let me guess, winkelen?
byna g0ed…
n /0ngen die t0m heet
Met citaat reageren
Oud 02-10-2006, 17:01
mumumumugen
mumumumugen is offline
Pr0pz
Oud 07-10-2006, 12:24
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
mumumumugen schreef op 02-10-2006 @ 18:01 :
Pr0pz
hee…

jesus nu ik weer eet mis ik het |ijnen echt ontzettend! ik wi| niet eten
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 15:54
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 07-10-2006 @ 16:47 :
He meisje, als jij je bek nou gewoon even houdt. Je ziet toch ook wel dat TS het hier niet makkelijk mee heeft, als je er last van hebt ga dan gewoon weg maar post niet zulke kutreacties die aansporen tot slecht gedrag.
lees zelf maar wat ze gezegd heeft voor je tegen mij begint te blaffen. het enige waar de TS het niet makkelijk mee heeft is zichzelf en haar eigen aandachtgebrek.
Oud 07-10-2006, 16:06
Cherry Springs
Waar slaat die sig en je avatar eigenlijk op, lennuzz? Wat is het probleem? Heb jij ook een eetstoornis maar wordt jij niet geholpen dat je hier zo'n probleem me hebt?
Jij bent de enige hier die niet serieus bezig is.
"Stomme aandachthoer ga kotsen met je eetprobleem, tzzz" kan ik niet echt een behulpzame, zinnige of serieuze reactie noemen. Je hebt zelf aandacht tekort als je er zo'n probleem van maakt dat iemand nota bene een TOPIC OPENT over een eetstooring.
Oud 07-10-2006, 16:40
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 07-10-2006 @ 17:06 :
Waar slaat die sig en je avatar eigenlijk op, lennuzz? Wat is het probleem? Heb jij ook een eetstoornis maar wordt jij niet geholpen dat je hier zo'n probleem me hebt?
Jij bent de enige hier die niet serieus bezig is.
"Stomme aandachthoer ga kotsen met je eetprobleem, tzzz" kan ik niet echt een behulpzame, zinnige of serieuze reactie noemen. Je hebt zelf aandacht tekort als je er zo'n probleem van maakt dat iemand nota bene een TOPIC OPENT over een eetstooring.
lees eens goed voordat je dingen tussen aanhalingstekens zet. Gelukkig heb ik geen eetstoornis en al hád ik er een, ging ik het niet promoten op internet! wat me irriteert is dat het kind 14 is, op internet praat over goed lang geneukt worden, leven op rauwe vis en rijst, in andere topics anorexia-theorieën loopt te promoten en vervolgens híer een topic opent met "ik heb hulp nodig". daar zet ik vraagtekens bij, net als dat meisje dat zichzelf verlulde met het aantal keren en de data dat ze verkracht was. en ja, dát is een aandachttekort.

en nogmaals; ík heb nergens gezegd 'stomme aandachthoer'
voor zoiets hebben ze quote-knopjes. ik zal die eerste reactie weghalen omdat-ie misschien een beetje overthetop was maar niemand gaat mij vertellen dat dit kind geen ongelofelijk zielig figuur is.
Oud 07-10-2006, 17:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 07-10-2006 @ 16:54 :
lees zelf maar wat ze gezegd heeft voor je tegen mij begint te blaffen. het enige waar de TS het niet makkelijk mee heeft is zichzelf en haar eigen aandachtgebrek.
Dus als je het niet makkelijk hebt met jezelf heb je het niet moeilijk?
slecht argument Lenuzz
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 18:01
Maresa
Maresa is offline
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat je het alleen moeilijk hebt met jezelf.

Daarmee bedoelt ze dat je geen eetstoornis hebt, maar een probleem hebt met jezelf.

Of dat waar is weet ik niet, maar door je topic in Onzin neem ik je toch iets minder serieus. Wat ben je nu trouwens van plan te doen, na alle adviezen?
Oud 07-10-2006, 18:07
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 07-10-2006 @ 18:16 :
Dus als je het niet makkelijk hebt met jezelf heb je het niet moeilijk?
slecht argument Lenuzz
leer lezen en mn nick spellen, en hou op met me ervan te overtuigen dat je een probleem hebt. dat probleem ben je zelf. verder heb ik je niks te zeggen, ik hoop alleen dat je zo snel mogelijk volwassener wordt en hier overheen groeit.
Oud 07-10-2006, 18:10
Ray
Ray is offline
Citaat:
lennuzz schreef op 07-10-2006 @ 19:07 :
leer lezen en mn nick spellen, en hou op met me ervan te overtuigen dat je een probleem hebt. dat probleem ben je zelf. verder heb ik je niks te zeggen, ik hoop alleen dat je zo snel mogelijk volwassener wordt en hier overheen groeit.
En jij denkt dat je zelf wel volwassen bent?
Dat je zo reageert in topics zegt genoeg over jou.
Oud 07-10-2006, 18:18
Verwijderd
We weten nu hoe iedereen er over denkt, dus nu gaat iedereen weer normaal doen ipv elkaar voor weet ik het wat uit te maken en te zeuren over dingen die niets met het topiconderwerp te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 18:19
Ray
Ray is offline
Verwijder dat hele stel reacties dan even, dan is het klaar.
Oud 07-10-2006, 18:19
Verwijderd
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 07-10-2006 @ 13:24 :
jesus nu ik weer eet mis ik het |ijnen echt ontzettend! ik wi| niet eten
Dergelijke posts kunnen ook anderen aanzetten tot niet eten en dat is niet de bedoeling. Anderen kunnen hier ook niet zo heel veel mee.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2006, 18:20
Yana
Yana is offline
Wat een geflame.

Ik denk, Lennuz, dat je ook op een normale, ietwat tactvollere manier je mening duidelijk kan maken. Wij zijn het hier ongeveer allemaal wel over eens dat het er in ieder geval sterk op lijkt dat "aandacht" ook een rol speelt. Je hebt gelijk dat haar gedrag op Onzin "verkeerd" is (in mijn ogen, met mijn moraal) en ook die posts over dat neuken vind ik te ver gaan. Maar daar gaat het niet om. Als je iets minder oppervlakkig zou proberen te kijken, zou je misschien kunnen inzien dat óók dit gedrag voortkomt uit een soort van leegte. Ze bedekt haar werkelijke probleem met dit gedrag, ze zoekt aandacht door zo te doen. Maar waarom zoekt ze zo aandacht? Waarom heeft ze dit nodig?

Wie ben jij om haar zo hard aan te vallen? Iedereen hunkert naar liefde en aandacht, en heel veel mensen op de verkeerde manier. Maar maakt dat ze "minder mens"? Denk je dat ze daar zomaar wat aan kunnen doen? Ze kan haar gedrag veranderen, maar de leegte blijft. En daar zou ze wat aan moeten doen. Nogmaals, veel mensen hebben zo'n leegte en er zijn veel manieren waarop deze mensen die leegte opvullen. Met verslavingen, maar net zo goed door iedere week met een ander het bed te delen, of door veel materiële dingen... Het één is niet fouter dan het ander, het zijn gewoon uitingen van hetzelfde. Don't judge too hard on her.
Oud 07-10-2006, 18:20
Verwijderd
Citaat:
X-Ray™ schreef op 07-10-2006 @ 19:19 :
Verwijder dat hele stel reacties dan even, dan is het klaar.
Wat moet ik dan verwijderen? Iemands mening of al het gezeur? Ik ga niet uit iedere post een paar regels verwijderen. Gedragen jullie je gewoon maar, dan is het ook klaar.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2006, 16:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Yana schreef op 07-10-2006 @ 19:20 :
Wat een geflame.

Ik denk, Lennuz, dat je ook op een normale, ietwat tactvollere manier je mening duidelijk kan maken. Wij zijn het hier ongeveer allemaal wel over eens dat het er in ieder geval sterk op lijkt dat "aandacht" ook een rol speelt. Je hebt gelijk dat haar gedrag op Onzin "verkeerd" is (in mijn ogen, met mijn moraal) en ook die posts over dat neuken vind ik te ver gaan. Maar daar gaat het niet om. Als je iets minder oppervlakkig zou proberen te kijken, zou je misschien kunnen inzien dat óók dit gedrag voortkomt uit een soort van leegte. Ze bedekt haar werkelijke probleem met dit gedrag, ze zoekt aandacht door zo te doen. Maar waarom zoekt ze zo aandacht? Waarom heeft ze dit nodig?

Wie ben jij om haar zo hard aan te vallen? Iedereen hunkert naar liefde en aandacht, en heel veel mensen op de verkeerde manier. Maar maakt dat ze "minder mens"? Denk je dat ze daar zomaar wat aan kunnen doen? Ze kan haar gedrag veranderen, maar de leegte blijft. En daar zou ze wat aan moeten doen. Nogmaals, veel mensen hebben zo'n leegte en er zijn veel manieren waarop deze mensen die leegte opvullen. Met verslavingen, maar net zo goed door iedere week met een ander het bed te delen, of door veel materiële dingen... Het één is niet fouter dan het ander, het zijn gewoon uitingen van hetzelfde. Don't judge too hard on her.
Dankjewel, ik denk dat je wel gelijk hebt. Ik vind dat je gelijk hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten