![]() |
||
Citaat:
educate plz
Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 16:14. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar mensen laten wonen in en fabriek is een te zotte gedachte en t gros van de kantoren voldoet niet aan verschillende eisen, maar dat is blijkbaar moeilijk te bevatten. daarnaast werken eigenaren en gemeentes verder tegen. maargoed, ik moet nu gaan
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-09-2006 om 16:19. |
![]() |
||
Citaat:
Daarbij krijg je natuurlijk het omgekeerde probleem als de ontroerend goed markt voor bedrijfspanden weer aantrekt. Had je mooie panden, zijn ze nu verbouwd en wonen er mensen in.. die mensen krijg je er dan al niet meer zo makkelijk uit wettelijk gezien, en dan zit je nogmaals met de kosten om van een woonpand weer een kantoorpand te maken. Of gaan we dan weer nieuwe kantoorpanden bouwen? Joh, laat die panden lekker staan en bouw dan gewoon betaalbare huizen bij..
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik zie mijzelf nergens iets zeggen over lange termijn, maar het pand wordt teminste in gebruik genomen.......dat is altijd een goed in mijn ogen....
||
Citaat:
Waarom zit je mensen uit te schelden als je overduidelijk ongelijk hebt? Maar ja, uitspraken als 'en een trein stoppen wtf heb je het over' geeft al aan dat je geen enkele notie van planologie en volkshuisvesting hebt. Ik kan je wel een paar kopietjes uit mijn boeken doen toekomen als je dat wilt veranderen, maar ik vind het sneu dat je zonder enige kennis van zaken zo tegen anderen tekeer gaat.
||
Citaat:
Neem nou dat "gifschip", geen enkel land wil het bergen, wat nu? "Per ongeluk laten zinken in de Stille Oceaan maar? Gebouwen waar geen enkel bedrijf meer in wil gaan vervallen totdat een gemeente zegt "ja, nu wordt het wel erg lelijk, de buurt lijdt eronder, geen bedrijf wil zich hier meer vestigen". Dan moet er geld beschikbaar zijn om de boel af te breken of op te knappen, dat mag geenszins met gemeenschapsgeld. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|