| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nee, ik ben niet voor de regering in china, maar ik denk dat de situatie slechter zou zijn als de wereld alle banden met ze verbreekt. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Tevens worden in de VS niet op grote schaal woningen van burgers gesloopt om plaats te maken voor grote kantoren en fabrieken, zonder waarschuwing en compensatie voor de burgers. In China wel. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ze genieten in feite het enige voordeel van dictatuur: snelle en radicale uitvoerende macht. Ze krijgen het over andermans rug, maar het kómt er wel en het gaat ernstig concurreren met ons als we niets doen.
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
enzo.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Over ignorance gesproken.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kom jij eens met bronnen vervelende brulboei. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Kom jij maar met een bewijs dat het Journaal de boel bij elkaar gelogen heeft. Hou anders je Pamela Hemelrijk-achtige conspiracy theories maar voor je. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als voorbeeld; mensen voelen zich ieder jaar onveiliger in de VS, edoch is het zo, dat de verslaggeving over geweld jaarlijks met 50% stijgt. Mensen worden bang gemaakt. Je moet leren nuanceren. En schelden? Nah, brulboei is geen scheldwoord. Fred Flintstone had je afgemaakt als je het een scheldwoord had gevonden. |
|
|
|
|||
|
Citaat:
Media in Nederland brengen *feit* dat Chinese mensen zonder vergoeding uit huis worden gezet, waardoor mensen tegen Chinse overheid zijn. Zie je het verschil? Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij komt dat de nieuwe huizen gewoon voor de "ontheemde" Chinezen bedoelt zijn, zo erg is het allemaal niet. Kom eens met een écht argument, vrijwel alles wat je hebt gezegd gebeurt ook in Westerse landen, erg overtuigend ben je niet. |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En a la advocaat van de duivel: Heeft de Chineze overheid wel alternatieven om een traditioneel plaatjse met nauwe straatjes en te dichte bewoning te veranderen in een stad die economisch op kan leven? Kijk voor de lol eens naar de delta van de Parelrivier en hoe dicht bevolkt dat gebied is. Dat zijn nauwelijks steden meer te noemen, dat is een groot metropool van Hongkong, Macao en achterliggende steden. Dat soort situaties vraagt radicale ruimtelijke oplossingen. Ondanks dat onteigening zonder compensatie niet acceptabel is zit er wel degelijk een legitieme reden achter de herstructurering.
Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 15:05. |
||
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
|
Citaat:
N&A is vaak gediend van je repliek, en die mensen hebben we nodig. Bovendien vind ik permbans (voor wie dan ook) stom. |
||
|
|
||||||
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Kijk echter ook eens wat verder, naar de reden bijvoorbeeld.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
China is bijvoorbeeld ook bezig een hele berg af te graven. Omg, vernietiging van de natuur! Ja, dat dat is omdat de industriestad in het diepe dal erachter stikt in de smog en ze het beschouwen als enige oplossing om die smog weg te laten drijven... tja, dat doet er natuurlijk niet toe, we praten immers 'slechts' over mensen die doodgaan door vervuiling. Niet de hele wereld werkt zoals we het graag zouden willen. Doe er iets aan als dat kan, en voor de rest: deal with it.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat vind men van de joden/jodendom??? combatguy | 118 | 16-05-2005 00:58 | |