Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2006, 21:54
TopDrop
TopDrop is offline
Ik denk van wel een stuk of 50 dingen
Oud 21-09-2006, 00:29
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
NS.

Ik moet de intercity hebben van Utrecht naar Eindhoven van 13.04 uur, die zou vertrekken van perron 9. Ik kom die roltrap af, ik zie daar een dubbeldekkertrein staan, met daarop... 'Nijmegen'. Ik kijk op het bord, daar staat op: 'Intercity- Nijmegen- 12.20'... en toen was het dus al 13.00 uur en die trein stond daar nog! Het hele perron stond vol met mensen die van niets wisten. Nergens NS-personeel te zien.

Komt er onderhand iemand van de NS, vertelt-ie niets maar praat geheimzinnig in z'n walkie-talkie. Gaan opeens die deuren dicht, gaat-ie rijen terwijl-ie leeg is!

Verandert dat bord. De eerstvolgende trein zal dan wel mijn intercity zijn... Nee, hoor, 't is de ICT International nach Oberhausen, Köln, Düsseldorf, Mannheim und Frankfurt.

Dán wordt er omgeroepen dat we naar perron 14 moeten. Wauw, wat een service. En dan ook nog flink vertraagd waardoor ik m'n overstap mis in Eindhoven.
Oud 21-09-2006, 00:30
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Om het kort te houden, bijna alles. slechte dag gehad.
Oud 21-09-2006, 02:24
Rodion
Rodion is offline
Ach ja. Dingen.
Oud 21-09-2006, 08:24
Hanneke
Hanneke is offline
Wakker moeten worden.
Oud 21-09-2006, 09:59
Verwijderd
De begrafenis van mijn tante.
Oud 21-09-2006, 10:20
Verwijderd
Spss kutcomputer die stuk is file enzo
Oud 21-09-2006, 11:15
RodeKrab
RodeKrab is offline
Dat ik super moe ben terwijl ik toch voor mijn doen vroeg naar bed ben gegaan

En dat we nu op de laptop zitten op school en we zo'n irritante muis hebben wat eigenlijk geen mujis is maar zo'n vierkant geval en die heel irritant beweegt bladiebladiebla.....
Oud 21-09-2006, 11:27
AlopiA
AlopiA is offline
Vanmorgen mijn kat dood gevonden.
Oud 21-09-2006, 11:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 21-09-2006 @ 12:27 :
Vanmorgen mijn kat dood gevonden.
aaaw... Wat rot... Was ie ziek ofzo?

OT: dat ik m'n keel schor moest schreeuwen om de kinderen rustig te krijgen.
Oud 21-09-2006, 12:03
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
snoopy schreef op 21-09-2006 @ 12:35 :
aaaw... Wat rot... Was ie ziek ofzo?

Hij had al zijn hele leven een hartkwaal en het ging afgelopen vrijdag heel slecht, maar het leek juist alsof het weer beter ging, maar dat bleek dus niet zo te zijn
Oud 21-09-2006, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Secret Agent schreef op 21-09-2006 @ 10:59 :
De begrafenis van mijn tante.
Sterkte.

Citaat:
AlopiA schreef op 21-09-2006 @ 13:03 :
Hij had al zijn hele leven een hartkwaal en het ging afgelopen vrijdag heel slecht, maar het leek juist alsof het weer beter ging, maar dat bleek dus niet zo te zijn
Sterkte.
Oud 21-09-2006, 12:34
TopDrop
TopDrop is offline
Ik was op de fiets en ik stond bij een stoplicht te wachten. Nu weet ik dat je gewoon genaaid wordt bij dat stoplicht als fietser zijnde, omdat alle stromen auto's eerst 2x mogen, voordat de fietsers over mogen steken. En aangezien het daar meestal redelijk druk is kan het soms echt 5 minuten duren voordat je over mag steken. Heel hinderlijk. Dus toen ik de kans had om door rood te rijden en over te steken heb ik dat, zo stout als ik ben, natuurlijk gewoon gedaan. Er stonden ook twee vrouwen bij datzelfde stoplicht op de fiets te wachten, die ik er wel voor aanzag dat ze zouden wachten op het groene licht. Dus na een stuk gefietst te hebben keek ik achterom, om te kijken hoeveel ik er nou eigenlijk mee gewonnen had. Zie ik een politieagent fietsen. Hij was nog redelijk ver maar ik zag wel dat ie stevig doortrapte. Dus ik denk, neeeee, kom op. Normaal gesproken rij ik altijd op die weg rechtdoor, dus ik denk, ik ga hier naar links, en als hij ook naar links gaat weet ik hoe laat t is. Nou goed, ik naar links, ik kijk achterom, hij ook naar links. Noooo! Dus toen ben ik maar even harder gaan fietsen, en toen wassik m kwijt geraakt

Misschien reed ie ook niet achter mij aan en hebbik gewoon teveel films gekeken, maar ergens denk ik toch dat het niet verstandig was geweest als ik was gestopt ofzo
Oud 21-09-2006, 14:02
Saskiah^^
Saskiah^^ is offline
Tja eigenlijk gister..
maar vandaag ken ik dit forum pas
gisteren was mijn moeder aan het praten met een meneer aan de deur, en toen zat ik met mijn broertje aan tafel, en we waren cake aan het eten, gooit die (mafketel) alle cake op de grond, ik roep mam!!!!! en later krijg ik van haar te horen: je mag 2 weken lang niet meer naar je vriendinnen en oma.. nou lekker is dat, door mijn iri broertje maarja vandaag heb ik in ieder geval wel weer iets leuks gehoort, als ik oppas zondag dan mag het na zondag weer.. maarja dan ga ik wel ff op die iri broertje passen.. maar in ieder geval, ik ga het voor zondag weer proberen goed te krijgen , want ik wil zaterdag namelijk ff winkelen
Oud 21-09-2006, 14:08
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
Saskiah^^ schreef op 21-09-2006 @ 15:02 :
Tja eigenlijk gister..
maar vandaag ken ik dit forum pas
gisteren was mijn moeder aan het praten met een meneer aan de deur, en toen zat ik met mijn broertje aan tafel, en we waren cake aan het eten, gooit die (mafketel) alle cake op de grond, ik roep mam!!!!! en later krijg ik van haar te horen: je mag 2 weken lang niet meer naar je vriendinnen en oma.. nou lekker is dat, door mijn iri broertje maarja vandaag heb ik in ieder geval wel weer iets leuks gehoort, als ik oppas zondag dan mag het na zondag weer.. maarja dan ga ik wel ff op die iri broertje passen.. maar in ieder geval, ik ga het voor zondag weer proberen goed te krijgen , want ik wil zaterdag namelijk ff winkelen
Het lijkt wel één lange zin. Leest niet erg prettig, imo.
Oud 21-09-2006, 14:40
RodeKrab
RodeKrab is offline
Ik werd niet blij vandaag dat iemand uit me klas die altijd een beetje gepest wordt enzo, nu een superlullige opmerking maakte naar iemand die gewoon heel aardig tegen hem doet, en dan vind hij het gek dat mensen hem niet mogen..
Oud 21-09-2006, 14:41
Verwijderd
Van een practicum waar ik niets van snapte en dat héél lang duurde.
Oud 21-09-2006, 15:44
da leentjuh
da leentjuh is offline
De tandarts die mijn foto's bekeek. 'hm ja dat ziet er niet zo goed uit, o jeetje, dat wordt nog iets dieper boren'

Oud 21-09-2006, 20:50
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
De zoveelste saaie dag, zoals er zoveel zijn de laatste tijd.
Oud 21-09-2006, 20:51
DanielC
DanielC is offline
geen biertje om me op te wachten na een lange dag werken.
Oud 21-09-2006, 20:57
Ieke
Ieke is offline
Dingen die kapot vallen. Glazen en de steen van de steengril.
Oud 22-09-2006, 00:32
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
RodeKrab schreef op 21-09-2006 @ 12:15 :
En dat we nu op de laptop zitten op school en we zo'n irritante muis hebben wat eigenlijk geen mujis is maar zo'n vierkant geval en die heel irritant beweegt bladiebladiebla.....
Haha... Die heb ik ook op m'n laptop. Gewoon een kwestie van wennen. Na een week wil je niet anders meer.
Oud 22-09-2006, 00:35
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Secret Agent & AlopiA: sterkte.

Saskiah^^: Welkom.

Ik werd niet blij van het feit dat Internet eruit lag op het moment dat ik het eens nodig had voor iets nuttigs (school dus).
Oud 22-09-2006, 01:09
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
jesus-camp
Oud 22-09-2006, 08:04
Verwijderd
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-09-2006 @ 02:09 :
jesus-camp
Snap ik!
Oud 22-09-2006, 08:22
Verwijderd
Mijn kapotte computer
Oud 22-09-2006, 12:07
Aurora
Aurora is offline
Scriptieperikelen.
Oud 22-09-2006, 12:31
Tink*
Tink* is offline
College om drie uur en dan in de spitsdrukte naar huis.
Oud 22-09-2006, 13:04
Faerie
Faerie is offline
misselijkheid en overgeven, vreselijk
Oud 22-09-2006, 14:13
RodeKrab
RodeKrab is offline
Het vooruitzicht dat ik een heel weekend lang aan een presentatie zit en ik vanavond moet schoonmaken
Oud 22-09-2006, 14:52
Verwijderd
Dat het geluid van deze laptop het nauwelijks deed en mn versterker deed het ook niet dus ik kon geen muziek luisteren.
Oud 22-09-2006, 15:00
Appeltje
Appeltje is offline
dat ik vanmorgen helemaal in de stress zat omdat ik dacht dat ik te laat voor school was.
Oud 22-09-2006, 15:05
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Faerie schreef op 22-09-2006 @ 14:04 :
misselijkheid en overgeven, vreselijk
beterschap

ot: tussenuren waar je eng van wordt
Oud 22-09-2006, 15:11
forumfreakie
forumfreakie is offline
08.45 verplichte werkgroep
Oud 22-09-2006, 17:04
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 22-09-2006 @ 16:05 :
beterschap

ot: tussenuren waar je eng van wordt
dankjewel! het gaat al iets beter gelukkig

ot: waar ik verder niet blij van werd vandaag: dat mijn nieuwe spijkerbroek helemaal naar de wijn en bier ruikt, ja leuk mensen bij het uitgaan die lekker met hun drinken gaan gooien
Oud 22-09-2006, 17:15
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Toen ik vandaag lekker op m'n gemak aan de wastafel stond, me te scheren, bedacht ik opeens dat ik vandaag een half uur eerder op school moest zijn en daar geen rekening mee had gehouden in de planning! Dus snel m'n hoofd onder de kraan, niet douchen, in sneltreinvaart aankleden en me de longen uit m'n lijf trappen om een trein eerder te halen. Niet relaxed en niet fris.
Oud 22-09-2006, 18:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jammer dat mijn vrienden vaak dingen gaan doen op avonden waar ik al iets anders heb en ik dus niet met hun mee kan. Maja, keuzes maken he...
Oud 22-09-2006, 18:19
zoemzoem
zoemzoem is offline
Dat mijn broertje vanavond een o zo grappig verhaal vertelde hoe ze met een aantal uit de klas een leraar hadden gepest en uitgelachen en hij het vreemd vond dat mijn ouders en ik er absoluut niet de humor van inzagen. Vervolgens projecteert mijn moeder haar werk (iets in psychiatrie) op mijn broertje, die daar puberaal op ingaat met schreeuwen, tegenspreken en de hele tijd het laatste woord willen hebben. Mijn vader besluit dat het de hoogste tijd is om boodschappen te gaan doen en ik ben maar naar mijn kamer gegaan.
Oud 22-09-2006, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 21-09-2006 @ 15:41 :
Van een practicum waar ik niets van snapte en dat héél lang duurde.
Pfff, inderdaad. Je haalt me de woorden uit m'n mond. (Ook al betreft het een compleet ander practicum.)

Ik heb ben net de hele tijd bezig geweest een mooie grammatica te schrijven, en structureel ziet het er ook goed uit, maar hij werkt niet Ik krijg telkens een foutmelding die ik niet begrijp

Dusss, ik ga het straks nog eens proberen, maar dan veel uitgebreider, zonder affixjes
Oud 22-09-2006, 18:56
Yerli
Yerli is offline
Deze dag.
Oud 22-09-2006, 19:43
Krynn
Krynn is offline
Dat wil je echt niet horen...geloof me :/

Ongesteld geworden, en hoe! Halve dag op de bank gelegen van de rugpijn, de andere helft geprobeerd aan een notaatje te werken. Wat voor geen meter lukte :/
Oud 22-09-2006, 22:06
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Een of ander praatje over communicatie en geloof.
Oud 22-09-2006, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 22-09-2006 @ 19:44 :
Pfff, inderdaad. Je haalt me de woorden uit m'n mond. (Ook al betreft het een compleet ander practicum.)

Ik heb ben net de hele tijd bezig geweest een mooie grammatica te schrijven, en structureel ziet het er ook goed uit, maar hij werkt niet Ik krijg telkens een foutmelding die ik niet begrijp

Dusss, ik ga het straks nog eens proberen, maar dan veel uitgebreider, zonder affixjes
Affixen zijn juist leuk. Bij mij is het practicum nogal wis- en natuurkundig getint, en laten dat nou de dingen zijn die ik totaal niet kan of snap.
Oud 22-09-2006, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Sylph schreef op 22-09-2006 @ 23:49 :
Affixen zijn juist leuk. Bij mij is het practicum nogal wis- en natuurkundig getint, en laten dat nou de dingen zijn die ik totaal niet kan of snap.
Vijf minuten geleden heb ik m'n practicum-bestand ingeleverd, en hij deed alles wat hij moest doen (en niet meer dan dat, ook erg belangrijk). Dus nu vind ik affixjes ook weer leuk (Ze deden het niet omdat ik in een soort loop zat te werken, maar hoe die loop precies zat, weet ik nu ook nog niet, saai verhaal ook.)

*zucht*

Ik had verwacht dat ik wat sneller zou werken, ik heb er ruim 5 uur aan zitten werken (En een keer barstte ik bijna in een huilen uit en ben ik gaan wandelen; toen volgde het eureka!-moment )
Oud 22-09-2006, 23:13
TopDrop
TopDrop is offline
Er is in de afgelopen 13 minuten nog niks gebeurd waar ik niet blij van werd
Oud 22-09-2006, 23:14
Verwijderd
Ik ben nu niet blij omdat ik nog flink wat opdrachten over syntax moet maken. Syntax is heel vervelend.
Oud 22-09-2006, 23:30
Yerli
Yerli is offline
Er is nog niks gebeurd waar ik niet blij van werd, ik ben juist wel blij want ik had een ontzettend goed gesprek met een goede vriendin van me.
Oud 23-09-2006, 00:30
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Goed, dan toch nog een opmerking. Dit heb ik nou werkelijk iedere dag: als ik naar school moet, zit m'n haar voor geen meter, en zo blijft het de hele dag, maar als ik helemaal aan het eind, dus 's nachts, in de spiegel kijk, denk ik: "wat zit m'n haar toch goed".

Het hoort andersom te zijn.
Oud 23-09-2006, 00:47
Verwijderd
De oplossing die ik zelf erg goed vind werken: niet naar de kapper gaan, niets aan je haar doen, schijt hebben aan anderen
Oud 23-09-2006, 00:50
Verwijderd
Ik ben het met nare man eens, jaren geleden heb ik al het gezeur van mensen over mijn haar afgekapt (doe er eens dit mee of dit en blablabla), en doe ik mijn haar zoals ik dat wil, saai of door de war of niet. Ik ben meer dan mijn haar, mensen moeten niet zo zeiken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten