Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2006, 21:33
smvs
smvs is offline
He meisje, psst meisje roepen. Dan: wil jij een snoepje? Snoepje geven. Dan je lul uit je broek halen en er een beetje mee in de rondte slingeren. Als het goed is valt ze er nu spontaan op aan met al haar wellust. Er zijn een aantal zeer schaarse gevallen bekend waarin dit niet werkte maar die meisjes bleken achteraf frigide of pot te zijn.

Als je geen zin heb in zo'n omslachtige methode als bovenstaande: chloroform.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2006, 14:01
DDM
DDM is offline
Citaat:
smvs schreef op 02-10-2006 @ 22:33 :
He meisje, psst meisje roepen. Dan: wil jij een snoepje? Snoepje geven. Dan je lul uit je broek halen en er een beetje mee in de rondte slingeren. Als het goed is valt ze er nu spontaan op aan met al haar wellust. Er zijn een aantal zeer schaarse gevallen bekend waarin dit niet werkte maar die meisjes bleken achteraf frigide of pot te zijn.

Ik wist niet dat ze ook internet hebben in het Pieter Baan Centrum. Fijn voor je man
Oud 03-10-2006, 14:06
Estar
Estar is offline
Citaat:
He meisje, psst meisje roepen. .
Als iemand al he meisje roept naar me vind ik ze al niet interessant meer, het zijn altijd van die lelijkerds die zo de aandacht trekken
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:09
Gevederde
Gevederde is offline
Citaat:
He meisje, psst meisje roepen.

Reageren niet alleen bouwvakkers zo als ze een meisje zien? Beetje jammer om zo te reageren
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:12
Chimera
Chimera is offline
Humor is aan velen niet besteed
Met citaat reageren
Oud 03-10-2006, 14:13
Magican
Magican is offline
Citaat:

Hulde
Oud 03-10-2006, 14:17
juno
juno is offline
Mij zou-ie er daarentegen zo mee plat krijgen. Van het lachen welteverstaan.

Laatst gewijzigd op 03-10-2006 om 14:21.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 01:22
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Ashamed schreef op 20-09-2006 @ 12:03 :
aardig doen
drankje kopen
zeggen dat ze er mooi uitziet

o ja, en je moet er zelf sexy uitzien
Ohja, dat noem ik selectief negeren van feminisme, als het maar uitkomt. Jullie zijn er toch zo trots op (kan ik me voorstellen).Dan moet je ook de consequenties voor lief nemen. -->Wanneer krijg ik mijn drankje en hoef ik niks te doen?
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 13:00
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 05-10-2006 @ 02:22 :
Ohja, dat noem ik selectief negeren van feminisme, als het maar uitkomt. Jullie zijn er toch zo trots op (kan ik me voorstellen).Dan moet je ook de consequenties voor lief nemen. -->Wanneer krijg ik mijn drankje en hoef ik niks te doen?
Forget it, volgens mij is het genetisch dat vrouwen in zekere mate verwachten dat de man initiatief neemt. Ik heb tot nu toe wel 1 keer gehad dat een meisje op mij afkwam, de rest van de keren heb ik zelf de moed moeten verzamelen

Zelfde geldt ook binnen een relatie. Geen "ik heb vorige keer de film gereserveerd, kan jij dit nu doen?". Da's al dan niet bewust een minpunt bij haar, gewoon zelf doen.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2006, 17:59
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-10-2006 @ 14:00 :
Forget it, volgens mij is het genetisch dat vrouwen in zekere mate verwachten dat de man initiatief neemt. Ik heb tot nu toe wel 1 keer gehad dat een meisje op mij afkwam, de rest van de keren heb ik zelf de moed moeten verzamelen
Dat bedoel ik dus, wie zegt dat dat genetisch bepaald is, het komt toevallig wel verdomd goed uit Maar als er niet van geprofiteerd kan worden, staan ze niet meer zo hard te schreeuwen.

Ik wacht met smart op de reacties die ik hierop ga krijgen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten