|
|
||
|
Citaat:
. En helemaal lelijk zijn die 3/4 leggings met een brede rand kant aan de pijpen.
|
||
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik zag een vrouw in het dolfinarium met super grote tetten (ik dacht dat het haar buik was) in een strak, groen, glimmend, hemdje anyway... ik geloof eigenlijk dat dit topic al bestaat en dat is het wtf topic, want van oorsprong was die bedoeld voor modeflaters (correct me if I'm wrong). Dus zat ik te denken om dat topic weer in ere te herstellen.
|
|
||
|
Citaat:
Ik ben er sowieso voor om die leggings en kniebroeken te boycotten. Is het jullie trouwens opgevallen (ik wil niemand beledigen; er zijn uitzonderingen) dat vooral veel antilliaanse vrouwen zich vaak in iets proppen wat toch echt 3 maten te klein is, en ze echt totaal niet staat? Nederlandse ook, maar bij de antilliaanse vrouwen en vooral de meisjes komt het toch wel heel vaak voor.. Volgens mij vinden ze daar erg sexy ofzo..
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|