Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-09-2006, 21:04
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 25-09-2006 @ 14:21 :
Een meisje met een lelijk spijkerrokje met een legging eronder. Met énorm dikke benen.
Alle Charita's en aanverwant kaboela-tuig uit Zuidoost loopt met die combinatie . En helemaal lelijk zijn die 3/4 leggings met een brede rand kant aan de pijpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2006, 10:49
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
botulismf schreef op 22-09-2006 @ 18:10 :
Alsof het allemaal nog niet erg genoeg was, droeg ze deze bij zich:

[afbeelding]

Maar dan in tasvorm.
Lijkt onze kat wel

Ik zag een vrouw in het dolfinarium met super grote tetten (ik dacht dat het haar buik was) in een strak, groen, glimmend, hemdje

anyway... ik geloof eigenlijk dat dit topic al bestaat en dat is het wtf topic, want van oorsprong was die bedoeld voor modeflaters (correct me if I'm wrong). Dus zat ik te denken om dat topic weer in ere te herstellen.
Oud 27-09-2006, 20:55
Dark Dawn
Dark Dawn is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 26-09-2006 @ 22:04 :
Alle Charita's en aanverwant kaboela-tuig uit Zuidoost loopt met die combinatie . En helemaal lelijk zijn die 3/4 leggings met een brede rand kant aan de pijpen.
Jep! en weet je waar ze die kopen? bij mij in de winkel Ik ben er sowieso voor om die leggings en kniebroeken te boycotten. Is het jullie trouwens opgevallen (ik wil niemand beledigen; er zijn uitzonderingen) dat vooral veel antilliaanse vrouwen zich vaak in iets proppen wat toch echt 3 maten te klein is, en ze echt totaal niet staat? Nederlandse ook, maar bij de antilliaanse vrouwen en vooral de meisjes komt het toch wel heel vaak voor.. Volgens mij vinden ze daar erg sexy ofzo..
Oud 27-09-2006, 21:08
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Klopt, Willemstad is één grote open lucht Coolcat, met vrouwen van 200 pond en meer in neonkleurige leggings, gouden plateauslippers, en topjes met veters enzo. Ach, op zich kan ik wel waarderen dat zulke vrouwen echt totaal geen negatief zelfbeeld hebben En meestal maken ze zelf ook nog sarcastische geintjes over hun postuur.

Laatst gewijzigd op 27-09-2006 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 12:53
Verwijderd
Een winkelend echtpaar met dezelfde jassen. Ohnee, de man had een blauwe jas met rode strepen langs de zijkanten en het vrouwtje had een rode jas met blauwe strepen langs de zijkanten van haar jas.

Hand in hand.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2006, 12:56
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 27-09-2006 @ 22:08 :
Klopt, Willemstad is één grote open lucht Coolcat, met vrouwen van 200 pond en meer in neonkleurige leggings, gouden plateauslippers, en topjes met veters enzo. Ach, op zich kan ik wel waarderen dat zulke vrouwen echt totaal geen negatief zelfbeeld hebben En meestal maken ze zelf ook nog sarcastische geintjes over hun postuur.
take me there
Oud 04-10-2006, 11:24
__
__ is offline
nou ik zag dus een mevrouw in de tram en toen dacht ik, laat ik straks dit topic eens uppen. nou ze had een spijkerbroek aan met aan de zijkant van dr ontzettend dikke benen een zwarte streep waar dit op stond: "NEW FASHION *** NEW FASHION *** NEW FASHION ***" enzovoort.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 11:49
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
__ schreef op 04-10-2006 @ 12:24 :
nou ik zag dus een mevrouw in de tram en toen dacht ik, laat ik straks dit topic eens uppen. nou ze had een spijkerbroek aan met aan de zijkant van dr ontzettend dikke benen een zwarte streep waar dit op stond: "NEW FASHION *** NEW FASHION *** NEW FASHION ***" enzovoort.
oei, dat klinkt wel heel erg lelijk. Had die spijkerbroek toevallig ook een elastieken band en werden de kleuren blauw en rood er ook in verwerkt?
Reageren

Regels voor berichten