Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2006, 14:38
Ray
Ray is offline
2 jaar geleden was best grappig, toen was een mens zo boos op me, dat ik elke keer dat ik een beetje hard zuchtte gelijk het lokaal uit mocht, en dan ging een vriendin van me altijd gelijk maar mee. "Ja ga jij ook gelijk maar, want jij wordt er straks toch wel uitgestuurd"
Oud 08-10-2006, 15:11
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-10-2006 @ 09:31 :
Waarom hebben leerlingen zo weinig respect voor hun leraren? Ik snapte dat al niet toen ik zelf een leerling was.
ik denk dat als mensen gewoon goed nadenken zelf ook wel weten waarmee ze bezig zijn het is ook een beetje hoe een docent er op reageert

want sommige leraren geven veel straf er zijn veel regels toch is het dan gaos in de klas een andere leraar heeft bijna geen regels, doet niet moeilijk met een keer geen huiswerk of boeken maar toch heeft 'de klas' elke les boeken bij zich en het huiswerk is af.

toch best interesant
Oud 08-10-2006, 15:37
Verwijderd
ik heb me in de klas altijd al geërgerd aan debiele lesverstoorders

hoewel zij altijd ongelijk hadden, vonden ze ook altijd dat ze onterecht werden weggestuurd
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 16:27
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
X-Ray™ schreef op 08-10-2006 @ 15:38 :
2 jaar geleden was best grappig, toen was een mens zo boos op me, dat ik elke keer dat ik een beetje hard zuchtte gelijk het lokaal uit mocht, en dan ging een vriendin van me altijd gelijk maar mee. "Ja ga jij ook gelijk maar, want jij wordt er straks toch wel uitgestuurd"

Ja 2 jaar geleden ja of eigenlijk 1 jaar geleden voor mij toen ben ik er mee gestop om mensen op te fokken in klas en leraren te beledigen en zwaar te irriteren...

Maar toen was ik gewoon de baas van de
Citaat:
debiele lesverstoorders
Oud 08-10-2006, 17:24
ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-10-2006 @ 16:23 :
Gelukkig wel, wat was jij een eikel zeg. Je deed zeker vmbo? Al mijn leraren die toevallig ook het vmbo les gaven, werden door die leerlingen weggepest. En wij waren weer de lul doordat we bijv. een half jaar economie hebben gemist.
Ik vind persoonlijk dat als je je door je klas laat wegpesten dat je het ook niet in je hebt om leraar te zijn.

Onze mentrix is eind vorig schooljaar opgestapt en ze heeft ons voor haar vertrek nog even benadrukt dat wij een van de hoofdredenen waren. Ik vond dit echt belachelijk, we zijn gewoon een beetje een luidruchtige klas en als jij je helemaal laat opfokken door een stel bijdehante pubers dan kan je beter een andere baan gaan zoeken.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:25
Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 07-10-2006 @ 16:23 :
Je deed zeker vmbo?
[/B]
Maar aan de andere kant moeten mensen die dit soort opmerkingen maken ook gewoon dood.
Oud 08-10-2006, 17:31
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
ook hallo schreef op 08-10-2006 @ 18:24 :
Ik vind persoonlijk dat als je je door je klas laat wegpesten dat je het ook niet in je hebt om leraar te zijn.

Onze mentrix is eind vorig schooljaar opgestapt en ze heeft ons voor haar vertrek nog even benadrukt dat wij een van de hoofdredenen waren. Ik vond dit echt belachelijk, we zijn gewoon een beetje een luidruchtige klas en als jij je helemaal laat opfokken door een stel bijdehante pubers dan kan je beter een andere baan gaan zoeken.
Mee eens
Oud 08-10-2006, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Mea Culpa schreef op 08-10-2006 @ 18:25 :
Maar aan de andere kant moeten mensen die dit soort opmerkingen maken ook gewoon dood.
Want?
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:39
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
En bedankt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:40
naam ingebruik
Citaat:

dood hoeft nu ook weer niet

de enige reden is dat mensen die vwo of havo doen enzo lopen te kloten naar de vmbo geflikkert worden

maar nog die opmerking..
Oud 08-10-2006, 17:41
Verwijderd
Echt, door mensen zoals Woef zou ik bijna rechts worden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:45
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 18:41 :
Echt, door mensen zoals Woef zou ik bijna rechts worden.
Oud 08-10-2006, 17:50
Verwijderd
Opnieuw, ik voel me niet verplicht tot beargumentatie.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 17:51
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Sylph schreef op 08-10-2006 @ 18:50 :
Opnieuw, ik voel me niet verplicht tot beargumentatie.
Oud 08-10-2006, 18:25
Neushaar
Neushaar is offline
Sommige leraren zijn ook wel gewoon kut. Niet dat ik ze nou meteen zou gaan proberen weg te pesten.

Maar bijv. er is een lerares gym op school die mij haat, voornamelijk omdat ik met veel buitenlanders omga en ze maakt altijd racistise opmerkingen naar hun. "Ik weet dat ze in jouw cultuur niet over het lichaam praten, maar je zou echt het boek "Vrouw, ken je lichaam" eens moeten lezen." Dat zei ze tegen een moslim die niet kon (wou) gymmen omdat ze menstruatie had.

En ze beledigt mij ook heel op een heel persoonlijke manier. Een keer moest ik de klas iets voor doen in gym, en ik maakte een grapje. Ik zei dat het wel leuk was een keer controle over de klas te hebben. Toen zei ze dit: "Dat is dan ook het enige in je leven waar je ooit controle over zal hebben." Ik besloot de minst puberale weg te nemen door die opmerking te negeren, maar als ik nog gym had zou ik op een gegeven moment ook wel irritant tegen haar doen lijkt me.

Advies voor TS: Als ze echt iets fundamenteels verkeerd doet, kan je altijd een klacht indienen bij de school.
Oud 08-10-2006, 18:29
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Neushaar schreef op 08-10-2006 @ 19:25 :
Sommige leraren zijn ook wel gewoon kut. Niet dat ik ze nou meteen zou gaan proberen weg te pesten.

Maar bijv. er is een lerares gym op school die mij haat, voornamelijk omdat ik met veel buitenlanders omga en ze maakt altijd racistise opmerkingen naar hun. "Ik weet dat ze in jouw cultuur niet over het lichaam praten, maar je zou echt het boek "Vrouw, ken je lichaam" eens moeten lezen." Dat zei ze tegen een moslim die niet kon (wou) gymmen omdat ze menstruatie had.

En ze beledigt mij ook heel op een heel persoonlijke manier. Een keer moest ik de klas iets voor doen in gym, en ik maakte een grapje. Ik zei dat het wel leuk was een keer controle over de klas te hebben. Toen zei ze dit: "Dat is dan ook het enige in je leven waar je ooit controle over zal hebben." Ik besloot de minst puberale weg te nemen door die opmerking te negeren, maar als ik nog gym had zou ik op een gegeven moment ook wel irritant tegen haar doen lijkt me.

Advies voor TS: Als ze echt iets fundamenteels verkeerd doet, kan je altijd een klacht indienen bij de school.
Zulke dingen deden ze ook bij mij en mijn grootste fout was om er helemaal tegenin te gaan
Oud 08-10-2006, 18:29
ook hallo
ook hallo is offline
Dat soort leraren zouden ook ontslagen moeten worden, mijn mentrix was daar ook heel goed in. Altijd werden de cijfers hardop voorgelezen en dan als iemand een 4 had kwam er soms zo'n zinnetje bij: je mag wel wat beter je best doen he. Terwijl diegene dan heel hard had geleerd. Of gewoon heel kinderachtig doen, nou dan kunnen ze dat gedrag ook terugverwachten.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 18:49
EXBO
EXBO is offline
ik ben het stadium van leraar/ lerares pesten voorbij...

..denk ik...
Oud 08-10-2006, 19:13
naam ingebruik
Citaat:
ook hallo schreef op 08-10-2006 @ 19:29 :
Dat soort leraren zouden ook ontslagen moeten worden, mijn mentrix was daar ook heel goed in. Altijd werden de cijfers hardop voorgelezen en dan als iemand een 4 had kwam er soms zo'n zinnetje bij: je mag wel wat beter je best doen he. Terwijl diegene dan heel hard had geleerd. Of gewoon heel kinderachtig doen, nou dan kunnen ze dat gedrag ook terugverwachten.
dat deed een leraar bij mij opschool ook
ook als iemand na de les naar hem toe kwam met een vraag
het andwoord: dat had je in die en die klas al moeten weten

klagen bij je mentor als je zulk soort leraren hebt
Oud 08-10-2006, 19:14
ook hallo
ook hallo is offline
Dat was dus m'n mentrix
Met citaat reageren
Oud 08-10-2006, 19:17
naam ingebruik
Citaat:
ook hallo schreef op 08-10-2006 @ 20:14 :
Dat was dus m'n mentrix
ik zou echt niet een heel jaar bij haar in de klas zijn blijven zitten zo
k zou naar m'n afdelingsleider ofzo zijn gegaan dan

brugklas had ik ook zo'n mens toen ik niet meer naar haar les wilde ben ik naar m'n mentor gegaan en heb het uitgelegt
die is naar haar gegaan en de rest van het haar was ze een stuk redelijker
Oud 09-10-2006, 09:18
Verwijderd
Citaat:
ook hallo schreef op 08-10-2006 @ 20:14 :
Dat was dus m'n mentrix
in zo'n geval kan je je mentrix' leven verpesten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten