Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij: cultuur en mediastudenten zijn toch juist perfecte personen voor deze mooie thread? En even voor de volledigheid, ik heb nog nooit een media-opleiding gedaan, maar zit al 3 jaar op het HBO. Geen VMBO dus ![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
[QUOTE]Martino87 schreef op 15-10-2006 @ 22:06 :
Ik heb genoeg gekeken naar talpa, en het mag best enigzins succesvol zijn, en wat dan nog meer, maar ik vind niet dat er vernieuwende en kwalitatief goede programma's op worden uitgezonden, iets wat John de Mol wel altijd claimt.[/QU. OTE] ben ik het mee eens, talpa is ontzettend geflopt en het is niet geworden wat iedereen ervan had verwacht Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij weet jij niet goed wat een 'geschiedenis' is. Als ik daar een relaas over zou houden, zou ik uiteenzetten hoe de tekenfilm zich door de jaren heen ontwikkeld heeft. Dat heb ik helemaal niet gedaan. Het enige wat ik heb gedaan, is het noemen van tekenfilms die ik goed vind. Dat is dus niet het te koop lopen met kennis, maar het geven van een mening. Bovendien was het een reactie op Alla, die blijkbaar vind dat tekenfilms niet als maatstaf voor kwaliteit gebruikt kunnen worden. Ik toon aan waarom dat in mijn ogen onjuist is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Ik vind de meeste series prut en erg slecht geacteerd, dat is mijn mening. Maar WT vind ze blijkbaar een hoge kwaliteit hebben, ik ben wel benieuwd waarom ![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of je moet mij even kunnen uitleggen wat de overeenkomst is tussen iemand's avatar en beledigen (en daar trots op zijn)? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat een publieke omroep juist ook amusement uit mag en moet zenden. Het is tenslotte toch een instrument voor het hele volk? Niet iedereen wil alleen maar informatieve programma's zijn over actualiteit, kunst etc. Als amusement kwalitatief gemaakt wordt, ben ik er helemaal voor dat dat door de publieken wordt uitgezonden. Koefnoen bijvoorbeeld vind ik doorgaans een uitstekend programma van hoge kwaliteit. Nu hebben ze de afgelopen weken wat mindere afleveringen gehad, goed, maar doorgaans is het erg oké. Quizzen vind ik goed, omdat die je algemene kennis verhogen en enig denkwerk stimuleren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Daarom zou ik het leuk vinden als de discussie op een ander moment voortgezet zou worden. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Maar alle gekheid op een stokje, dit topic gaat natuurlijk helemaal nergens meer over. Er zijn alleen nog maar persoonlijke aanvallen en moddergegooi... Ik heb een verzoek ingedient dat dit gesloten kan worden voordat er doden vallen. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
De Grootste Flop... Martiño | 17 | 24-10-2006 14:05 | |
Vrije tijd |
Rivaldo mag gratis weg Souljah | 15 | 22-04-2003 10:04 |