Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2006, 10:19
Verwijderd
Zo vaak gedaan, de ene keer is het niks, en de andere keer levert het een jarenlange relatie op.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-10-2006, 11:52
Verwijderd
Ik ben het eens met Dukko. Ik heb mijn man via internet leren kennen, hem een keer ontmoet (samen met een vriendin en nog iemand anders), werd verliefd, we kregen een relatie, gingen samenwonen en zijn uiteindelijk getrouwd. Het kan dus heel goed gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 19:32
Verwijderd
wat ik hieruit begrijp is dat het netzo als in een gewone relatie aan jezelf ligt of het goed kan of niet?
bram
Met citaat reageren
Oud 19-10-2006, 19:41
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Dukko schreef op 19-10-2006 @ 01:44 :
Been there, done that!

Mensen vergeten eigenlijk dat internet heel relatief is, het gaat om de relatie. Internet is niet meer dan een medium om mensen met elkaar in contact te brengen. Aan jou om er een succes van te maken, dat is meestal lastiger.
En jij vergeet precies dat hier om internetrelaties gaat. Dan is internet heel wat meer dan een medium om contact te leggen, maar gewoon de (enige?) manier waarom twee mensen met elkaar omgaan. Een paar smsjes en loensen naar de webcam zal er niet veel aan veranderen: dit is een onzin-relatie.
Oud 19-10-2006, 21:13
__
__ is offline
toen ik net internet had, had ik een internetrelatie met een knaap genaamd Nick. we kenden elkaar van de break out chat (!!!) en omdat hij thuis nog geen internet had spraken we elke zondag (als ik me niet vergis) om 14:00 ofzo af in een bepaalde CHATROOM op de break out chat. op een bepaalde zondag kwam ie niet opdagen dusja toen was het uit. those were the days

(oja verder heb ik trouwens geen ervaring, wel een hoop gewone 'vrienden' leren kennen via internet en in het echt ontmoet enzo maar verder niks. maar het is vast mogelijk.)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 09:47
Verwijderd
Citaat:
__ schreef op 19-10-2006 @ 22:13 :
toen ik net internet had, had ik een internetrelatie met een knaap genaamd Nick. we kenden elkaar van de break out chat (!!!) en omdat hij thuis nog geen internet had spraken we elke zondag (als ik me niet vergis) om 14:00 ofzo af in een bepaalde CHATROOM op de break out chat. op een bepaalde zondag kwam ie niet opdagen dusja toen was het uit. those were the days

(oja verder heb ik trouwens geen ervaring, wel een hoop gewone 'vrienden' leren kennen via internet en in het echt ontmoet enzo maar verder niks. maar het is vast mogelijk.)
okej
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 13:37
Naommi
Naommi is offline
Tjaa, ik zou het zelf niet doen.
vind het een beetje te gevaarlijk.
kan zo een vent zijn van 40 ofzo!
dus mij tip:
ga samen met je vriend/vriendin naar die gene!
veiliger.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2006, 13:49
Pluis
Pluis is offline
Ik vind het erg jammer dat er zo'n beeld heerst dat het sneu is als je elkaar op internet leert kennen. Ik heb al heel wat vrienden via het internet leren kennen, en later ontmoet. Je hoeft elkaar toch niet per sé eerst in het echt gezien te hebben voor je met elkaar verder mag praten via het internet? Mijn exvriendje heb ik ook op internet leren kennen (via een vriendin die bij mij op school zat), een paar jaar mee gepraat op msn, en steeds regelmatiger ook gewoon ontmoet, en ook nu het uit is nog steeds goed contact.
Internet is niet alleen maar voor wanhopige engerds, het is ook handig voor mensen die verlegen zijn, of weinig mensen kennen en hun horizon wat willen verbreden.
Oud 22-10-2006, 14:07
__
__ is offline
Citaat:
visje92 schreef op 22-10-2006 @ 10:47 :
okej
(L)(L)(L)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:22
drukknoopje
drukknoopje is offline
Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen via internet, zijn nu al bijna twee jaar samen en wonen ruim een half jaar samen. Dus het kan allemaal. Maar voor ons was internet alleen een beginnetje, je moet het wel zelf samen verder doen natuurlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten