Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar geen zorgen. Zo'n jood wil namelijk ook geen relatie met een niet-joodse. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is een zwakke atheist in feite ook een agnost, alleen dan eentje die zich uit durft te spreken over de waarschijnlijkheid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ben zelf niet gelovig en zou geen relatie kunnen hebben met iemand die (streng) gelovig is. Al is het alleen al om het feit dat we elke keer dat ze terug zou komen van de kerk, moskee etc we weer een discussie zouden hebben over religie.... Je staat gewoon zo anders in het leven als je echt gelovig bent. Ik heb overigens wel een lange relatie gehad met iemand die met kerst naar de kerk ging, wiens moeder gelovig was en zelf beetje twijfelde. Verder bleek het bij haar uit weinig, op enkele stevige discussies na. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
of moet ik zeggen weer niet met caveman eens... |
![]() |
||
Citaat:
Resultaat zijn relaties waar beide partners en eventuele kinderen zwaar ongelukkig van worden en waar opgroeiende kinderen als er veel ruzie om wordt gemaakt zich teruggetrokken ontwikkeling, wat kan resulteren in dat ze gepest worden op school of ergens anders omdat ze 'dat stille kind' zijn. Dan kan je beter scheiden en meerdere relaties hebben.
||
Citaat:
![]() Hm... ik moet zeggen dat de ervaring anders leert. Niet dat ik bij heel christelijk / reformatorisch Nederland over de vloer kom, maar goed. Ik denk niet dat een aantal remmingen zorgt voor een ongelukkig huwelijk, en natuurlijk zijn er uitzonderingen. Integendeel. Integendeel? Ja, remmingen hoeven toch niet te zorgen dat een relatie op de klippen loopt, en men toch maar, 'omdat het moet', bij elkaar blijft? Als ik vanuit mezelf spreek: men komt sterker uit de strijd. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons in de kerk roepen ze altijd radicaal te zijn, maar dan in je geloof (bv. het geloof in Jezus Christus), niet tegen andere mensen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder zou het fijn zijn als je je toon zou matigen: je zit hier op een religieforum. Dat mensen vanuit hun religie anders tegen de wereld aankijken dan jij, is logisch. Als je dat niet kunt hebben, ga je weg.
||
Citaat:
De argumenten beslissen wie gelijk heeft. Zoals het nu staat stapelt de bewijslast zich al jaren tegen het creationisme op, terwijl serieuze kritiek op het model van de evolutie zelf nog nooit geleverd is, in een eeuw nog niet. Maar dit is op zich offtopic, misschien is een verplaatsing naar dit topic een goed plan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Ik moet er niet aan denken om een relatie met een niet-christen aan te gaan, omdat ik denk dat onze leefwerelden/doelen in het leven etc. te ver uit elkaar liggen om volledig gelukkig te zijn samen.
||
Citaat:
||
Citaat:
Waar is het verband?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarheid, methode en geloof Verwijderd | 19 | 31-03-2012 11:16 | |
Liefde & Relatie |
Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie Jongen_22 | 32 | 17-03-2009 14:54 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Twee geloven op 1 kussen.. en de toekomst Sjaan | 86 | 25-06-2007 14:37 | |
De Kantine |
om welke situatie lag jij helemaal in een deuk? Goeniegoegoe | 77 | 17-12-2004 08:14 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |