Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2006, 21:43
Boebsie
Boebsie is offline
Zoals sarah zegt, vooral de clit is belangrijk bij een vrouw, dat is zeg maar hun eikel.
Wat je kan doen is een raket kopen die heeft zo een puntje, probeer dat sensueel te likken dan word je een echte Papi Chulo.
Dan zullen die vrouwen gillen voor je:

Ai mi papi, papi chulo, ai mi papi benga mi, ci papi, conyo papi, ai ai aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 23-10-2006 @ 22:43 :
Zoals sarah zegt, vooral de clit is belangrijk bij een vrouw, dat is zeg maar hun eikel.
No shit sherlock
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 21:54
Magican
Magican is offline
Citaat:
Boebsie schreef op 23-10-2006 @ 22:43 Wat je kan doen is een raket kopen die heeft zo een puntje, probeer dat sensueel te likken dan word je een echte Papi Chulo.
Dan zullen die vrouwen gillen voor je:

Ai mi papi, papi chulo, ai mi papi benga mi, ci papi, conyo papi, ai ai aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii. [/B]
Wat ben jij grappig zeg.
Oud 23-10-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 23-10-2006 @ 19:34 :
Ja, maar een vinger doet meestal wat andere dingen dan een lul, en is bovendien wat bewegelijker. Toch blijft het een ziek evolutionair geintje dat jullie 'hot spot' net buiten het bereik van de onze ligt
Welke? Wat? Waar? Ik heb nog niks buiten bereik gevonden
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 23:43
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 23-10-2006 @ 16:27 :
Hé huilie, als je heel goed bent of gewoon leuk maakt een centimeter meer of minder echt niet uit. Ze gaat heus niet met de lineaal ernaast staan hoor.
Nou, het zou niet de eerste keer zijn
Met citaat reageren
Oud 23-10-2006, 23:45
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Magican schreef op 23-10-2006 @ 22:54 :
Wat ben jij grappig zeg.
Word!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 08:09
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 24-10-2006 @ 00:43 :
Nou, het zou niet de eerste keer zijn
Ja oké, voor de lol.

En trouwens ik weet niet met wat voor meisjes jij (TS) in zee wil gaan maar toen ik 15 was, was ik echt niet zo met grootte bezig hoor, was al lang blij dat het een beetje ging. Die voorliefde kwam pas later. Dus er is nog hoop.
Oud 24-10-2006, 08:10
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ino-chan schreef op 23-10-2006 @ 22:01 :
ik ook, met de pijn niet.. Maar die had ik nooit...
Ja dat verschilt, maar 17cm is geen moker-formaat maar gewoon, prettig.
Oud 24-10-2006, 08:56
juno
juno is offline
Nou, nou...het gaat net. Okee, ik kan 20 aan als ik echt goed opgewarmd ben, maar na afloop echt buikpijn, en 17 wil ook nog wel eens te ver doorstoten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:29
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 23-10-2006 @ 18:58 :
Jezus, ik heb zelfs vrouwen nog niet zo onzeker gezien over de grootte van hun borsten als jij over de grootte van je lul. Ga nou niet mauwen nog voordat je er überhaupt ervaring mee op hebt kunnen doen en kijk geen films waar je niet tegen kunt.

Verder; grootte, dikte, hardheid, vorm, smaak...het is allemaal van belang. Verschilt per vrouw wat ze belangrijk of lekker vindt en zoals al meer gezegd, je hebt behalve een lul ook nog een mond en twee handen. En daar kom je ook al een heel eind mee. Zelf moet ik zeggen dat ik een penis van goed formaat en een eigenaar die er goed mee om weet te gaan, toch wel een groot pluspunt vind, maar er zijn vast ook wel vrouwen die dat minder belangrijk vinden. Leer nou eerst maar eens wat je er allemaal mee kunt, dan zul je zien dat het misschien best wel meevalt. En anders richt je je gewoon op andere zaken, je wilt niet weten wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is.
nee maar het is zo dat vrouwen met kleine borsten (wat ik eigenlijk best mooi vind) kunnen nog een borstvergroting doen. Mannen kunnen ook penisvergroting doen maar dan is hij alleen groter is slappe houding.

Maar kan ik nog iets doen om hem meer te laten groeien? Bijvoorbeeld masturbatie. Heeft dat enig effect op mijn lengte?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:32
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 10:29 :

Maar kan ik nog iets doen om hem meer te laten groeien? Bijvoorbeeld masturbatie. Heeft dat enig effect op mijn lengte?
Wat denk je zelf?

Het enige wat je kunt doen is je niet zo druk maken, zoals al meerder keren gezegd is.
Oud 24-10-2006, 09:35
Verwijderd
Masturbatie werkt juist averrechts. De Heer straft jongens die de hand aan zichzelf slaan.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:40
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 10:35 :
Masturbatie werkt juist averrechts. De Heer straft jongens die de hand aan zichzelf slaan.
meen je dat of was dat gewoon een mislukte grap? Als je masturbeert belemmer je dan de groei?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 09:50
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 10:40 :
meen je dat of was dat gewoon een mislukte grap? Als je masturbeert belemmer je dan de groei?
Natuurlijk niet.
Oud 24-10-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 10:40 :
Ja, de energie die normaal gezien wordt gebruikt om je piemel te laten groeien, gaat nu in het masturberen zitten. Het maakt niet veel uit, gaat om enkele millimeters, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:04
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 11:01 :
Ja, de energie die normaal gezien wordt gebruikt om je piemel te laten groeien, gaat nu in het masturberen zitten. Het maakt niet veel uit, gaat om enkele millimeters, maar toch.
Die jongen heeft al genoeg te leiden gehad onder onze uiteenzetting over grote piemels, maak het nou niet nog erger.
Oud 24-10-2006, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Scatterheart schreef op 24-10-2006 @ 11:04 :
Die jongen heeft al genoeg te leiden gehad onder onze uiteenzetting over grote piemels, maak het nou niet nog erger.
Ik geloof niet dat hij authentiek is, en van een uc verwacht ik grappigere dingen dan dit. Ik ben gewoon teleurgesteld in hem.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:18
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 11:09 :
Ik geloof niet dat hij authentiek is, en van een uc verwacht ik grappigere dingen dan dit. Ik ben gewoon teleurgesteld in hem.
in wie ben je teleurgesteld? En wat is een uc?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 10:24
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 11:09 :
Daar zul je dan wel gelijk in hebben.
Oud 24-10-2006, 13:35
Fayette
De g-spot zit bij de vrouw zo'n 5 centimeter diep in de schede...Ik zou me dus niet zo druk maken als ik jou was... Als je die eenmaal gevonden hebt...komen die chickies wellicht "schreeuwend" of in ieder geval kreunend klaar!

Grote piemels...ik ben al tevreden met een bescheiden 15 centimeter... Het gaat vooral om het psychologische idee erachter denk ik...Het ziet er imposant een verheerlijkend uit...
Maar 20 tot 25cm...ik krijg al kramp als ik eraan denk!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:21
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 11:01 :

maar je bedoelt dus dat als ik nooit had gemasturbeerd hij misschien nu wel 15 cm had kunnen zijn????

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat is nou balen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:22
annoniempje
annoniempje is offline
nou ja. Als ik nooit meer masturbeer totdat ik seksrelatie heb, komt het misschien nog goed...

always look on the bright side of life...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:31
Verwijderd
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 15:22 :
nou ja. Als ik nooit meer masturbeer totdat ik seksrelatie heb, komt het misschien nog goed...

always look on the bright side of life...

Oh kom óp zeg, zeur niet zo. En als je een uc bent, dan blijf je sneu. in ieder grapje zit toch een kern van waarheid ofzo?

Wat we ookz eggen, je gelooft het pas als we negatief zijn. dus bij deze: nee je pik is te klein en je krijgt er geen enkel meisje mee klaar, want met een kleine penis heb je automatisch ook slecht functionerende handen en een lamme tong.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 14:38
juno
juno is offline
Ja, en het meisje wat verliefd genoeg op je is om met je te willen vrijen gaat je ook echt uitlachen als ze dat garnaaltje ziet... (tuurlijk niet, debiel. Zou het jou wat kunnen schelen als haar kleine schaamlippen iets groter blijken te zijn dan haar grote? )
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 16:06
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
Flip! schreef op 23-10-2006 @ 16:01 :
Het gaat erom wat je ermee doet.
Haha,
Oud 24-10-2006, 16:33
annoniempje
annoniempje is offline
Hoe bef je het best?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 16:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 17:33 :
Hoe bef je het best?
Met je tong.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 16:45
annoniempje
annoniempje is offline
joh maar ik neem aan dat rondjes draaien niet adviesbaar is...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 16:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 17:45 :

Goed dan. Klinisch verhaaltje:

Je begint over 't algemeen met vingeren. Meeste meisjes vinden beffen erg fijn, maar het is niet aan te raden meteen naar beneden te duiken als je d'r net voor 't eerst uit de kleren hebt, want meisjes zijn ook onzeker over hun vagina, en zullen zich dan eerder ongemakkelijk voelen.

Goed, als je een meisje vingert, steek je niet in 1 keer je vinger naar binnen. Je begint met strelen rond haar vagina, dan langzaam erover (gewoon rustig aandoen is sowieso een goed plan, je hebt geen haast) heen, als het goed is merk je wel dat ze opgewonden raakt. Combineer dit strelen dus met zoenen enzo. Als je dan met je vinger tussen haar schaamlippen streelt, merk je als het goed is dat ze nat begint te worden. Je glijdt dan makkelijk tussen d'r schaamlippen. Naar achter kom je dus bij haar vagina-ingang te zitten, als je naar voren (dus richting navel) gaat, vindt je d'r clitoris. Die zit op de plek waar d'r kleine schaamlippen samen komen, en voel je als een bobbeltje. Begin niet als een gek over d'r clitoris te wrijven, die is erg gevoelig. Maak er eerst cirkeltjes omheen (houdt je vinger vochtig door af en toe uitstapjes naar d'r vagina te maken, daar komt 't vocht vandaan). Wrijf er ritmisch overheen. Het hoeft niet snel, maar het is belangrijk dat je ongeveer hetzelfde ritme aanhoudt. Bij het uitstapjes maken naar d'r vagina ga je met je vinger naar binnen, ongeveer 5cm in haar vagina, aan haar buik zijde, vindt je een wat ruwere plek. Dit is haar g-spot. Lichte druk uitoefenen terwijl je daar overheen wrijft voelt plezierig.

Bij het beffen doe je eigenlijk hetzelfde, alleen gebruik je daar dus je tong om haar clitoris te stimuleren, en je vinger (of twee) voor haar vagina. Wat ik zelf dus meestal doe is beffen en tegelijkertijd haar G-spot stimuleren.

Let wel: elk meisje is anders, je wordt 'goed' in seks met haar door haar te leren kennen, elk meisje heeft andere voorkeuren. Sommige kunnen vaginaal klaarkomen, anderen niet. Sommige vinden gebeft worden lekker, anderen hebben een voorkeur voor vingeren. Etc.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:12
Verwijderd
'It's not the weapon that counts, it's how you wield it'
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:19
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 10:29 :
Ken je het oud-hollandse losse tanden verwijderen? Ik neem aan dat je wel een stukje touw en een deur hebt thuis

Serieus, het heeft weinig zin om je er zorgen over te maken. Accepteer jezelf gewoon zoals je bent. Volgens mij hebben meiden nog steeds liever een redelijk zekere jongen met een kleinere lul dan een onzekere jongen met een grotere lul. Wie van de dames wil deze inkoppen?
Oud 24-10-2006, 17:32
juno
juno is offline
Citaat:
annoniempje schreef op 24-10-2006 @ 17:45 :
Rondjes draaien, ook. Ja hoor. Verder zie boven. Leg er een doekje onder alsje geen zin hebt in een natte plek in je bed. Beffen moet nat!

Wel eerst goed je bakkes scheren want niets is zo vervelend als een rasp tegen je gevoelige delen. En hou je nagels netjes kort.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 17:52
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Fayette schreef op 24-10-2006 @ 14:35 :
Maar 20 tot 25cm...ik krijg al kramp als ik eraan denk!
Oud 24-10-2006, 17:55
WolterB
WolterB is offline
Nee.
Oud 24-10-2006, 17:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-10-2006 @ 18:55 :
Nee.
Nee wat?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:10
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 18:57 :
Nee wat?
Antwoord op de vraag van de TS.
Oud 24-10-2006, 18:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-10-2006 @ 19:10 :
Antwoord op de vraag van de TS.
Volgens mij beweren een groot aantal vrouwen hier toch echt het tegendeel?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 19:16 :
Volgens mij beweren een groot aantal vrouwen hier toch echt het tegendeel?
Dat wil nog niet zeggen dat het Wolter niet vrij staat zijn persoonlijke voorkeuren ten aanzien van het mannelijk geslachtsorgaan in deze topic te zetten.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 18:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ertur schreef op 24-10-2006 @ 19:21 :
Dat wil nog niet zeggen dat het Wolter niet vrij staat zijn persoonlijke voorkeuren ten aanzien van het mannelijk geslachtsorgaan in deze topic te zetten.
Doh! Met mijn hokjesgeest had ik zijn antwoord verkeerd geinterpreteerd! Maar dan nog, lijkt juist voor hem een dikke joekel erg pijnlijk, een anus rekt ook maar zo ver...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 19:01
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 17:58 :

Goed dan. Klinisch verhaaltje:

Je begint over 't algemeen met vingeren. Meeste meisjes vinden beffen erg fijn, maar het is niet aan te raden meteen naar beneden te duiken als je d'r net voor 't eerst uit de kleren hebt, want meisjes zijn ook onzeker over hun vagina, en zullen zich dan eerder ongemakkelijk voelen.

Goed, als je een meisje vingert, steek je niet in 1 keer je vinger naar binnen. Je begint met strelen rond haar vagina, dan langzaam erover (gewoon rustig aandoen is sowieso een goed plan, je hebt geen haast) heen, als het goed is merk je wel dat ze opgewonden raakt. Combineer dit strelen dus met zoenen enzo. Als je dan met je vinger tussen haar schaamlippen streelt, merk je als het goed is dat ze nat begint te worden. Je glijdt dan makkelijk tussen d'r schaamlippen. Naar achter kom je dus bij haar vagina-ingang te zitten, als je naar voren (dus richting navel) gaat, vindt je d'r clitoris. Die zit op de plek waar d'r kleine schaamlippen samen komen, en voel je als een bobbeltje. Begin niet als een gek over d'r clitoris te wrijven, die is erg gevoelig. Maak er eerst cirkeltjes omheen (houdt je vinger vochtig door af en toe uitstapjes naar d'r vagina te maken, daar komt 't vocht vandaan). Wrijf er ritmisch overheen. Het hoeft niet snel, maar het is belangrijk dat je ongeveer hetzelfde ritme aanhoudt. Bij het uitstapjes maken naar d'r vagina ga je met je vinger naar binnen, ongeveer 5cm in haar vagina, aan haar buik zijde, vindt je een wat ruwere plek. Dit is haar g-spot. Lichte druk uitoefenen terwijl je daar overheen wrijft voelt plezierig.

Bij het beffen doe je eigenlijk hetzelfde, alleen gebruik je daar dus je tong om haar clitoris te stimuleren, en je vinger (of twee) voor haar vagina. Wat ik zelf dus meestal doe is beffen en tegelijkertijd haar G-spot stimuleren.

Let wel: elk meisje is anders, je wordt 'goed' in seks met haar door haar te leren kennen, elk meisje heeft andere voorkeuren. Sommige kunnen vaginaal klaarkomen, anderen niet. Sommige vinden gebeft worden lekker, anderen hebben een voorkeur voor vingeren. Etc.

dank. Dat is informatie waar ik iets aan heb
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 19:14
Scatterheart
Scatterheart is offline
En niet als een bezetene rondjes gaan draaien alle kanten op ("het alfabet likken") en van tempo en druk gaan wisselen.

Maar, zo heb ik begrepen, schijnt dat óók per vrouw te verschillen.
Oud 24-10-2006, 20:48
Muchacha
Muchacha is offline
Hoe meer "oooh's en aaah's" ze kreunt, hoe meer je hetzelfde tempo en druk moet aanhouden, hoogstens wat meer druk geven, een beetje meer dan, niet de boel platdrukken. En als je het fout doet, moet ze het maar aangeven.
Oud 24-10-2006, 21:07
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 24-10-2006 @ 18:32 :
En hou je nagels netjes kort.
Hoho, je bent klassiek gitarist of niet!
Aan de andere kant: hoeveel mannen polijsten en vijlen hun nagels regelmatig?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 21:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Snees schreef op 24-10-2006 @ 22:07 :

Dat hoeft niet, maar je denkt toch niet dat ik een vinger met lange nagels en rouwranden naar binnen wil? (of uberhaupt op m'n lichaam for that matter )
Oud 24-10-2006, 21:12
Fayette
Citaat:
Mephisto schreef op 24-10-2006 @ 18:52 :
Heb ik voor jou wel over hoor snoes...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:28
juno
juno is offline
Citaat:
Snees schreef op 24-10-2006 @ 22:07 :
Links is toch heel kort? Dan leer je maar met links te vingeren.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 19:24 :
Doh! Met mijn hokjesgeest had ik zijn antwoord verkeerd geinterpreteerd! Maar dan nog, lijkt juist voor hem een dikke joekel erg pijnlijk, een anus rekt ook maar zo ver...
Ach, volgens goatse rekt het best aardig..
Oud 24-10-2006, 22:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
grl schreef op 24-10-2006 @ 23:41 :
Ach, volgens goatse rekt het best aardig..
Oh, nee, nu slaap ik lekker, je wordt bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2006, 22:44
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-10-2006 @ 23:43 :
Oh, nee, nu slaap ik lekker, je wordt bedankt!
Ik kon het niet laten. (ok ik bloos niet maar dat ziet er beter uit in de zin)

Dus.. mja... bed.
Oud 24-10-2006, 22:45
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
grl schreef op 24-10-2006 @ 23:44 :
Ik kon het niet laten. (ok ik bloos niet maar dat ziet er beter uit in de zin)

Dus.. mja... bed.
Je bent wel erg direct
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten