| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
[QUOTE]Firebolt schreef:
er is maar 1 VOETBALclub in Nederland, en dat is: FEYENOORD! [/QUOTE Als er maar een voetbalclub zou zijn zou het niet eens leuk zijn en zoou niemand ene fuck om voetbal geven want dan zouden ze nooit wedstrijden kunnen spelen..........ja ik ben ook voor feyenoord maar dat betekend niet dat zij de neige zijn die kunnen voetballen, Ajax deed het dit jaar gewoon beter anders was feyenoord wel kampioen geworden, sorry, shit happens heej!
|
|
||
|
Citaat:
Wat is er nou weer mis met Sparta???????? En ikke kan niet weten dattie uit overijsel komt.........sorry boeit niet laat maar!
|
|
||
|
[QUOTE]faith666 schreef:
Citaat:
![]() ook een beetje onsportief,ik ben een echte ajacied en ik durf toe te geven dat feyenoord aardig kan voetballen dat vind ik meestal wel zwak van feyenoorders |
||
|
|
|
|
Feyenoord en NAC niet veel te rellen?
Ik weet nog dat in het oude stadion aan de Beatrixstraat een bepaalde ode aan Feyenoord met graffiti op de muur stond geschreven. Ik denk dat Feyenoord aartsvijand nummer 2 is voor NAC, op Willem II na. Daarom mag NAC ook samen met Ajax zodra het Nederlands elftal moet voetbal natuurlijk. In de jaren ’80 en ’90 was het constant raak tussen beide teams, maar de laatste jaren zijn er uiteraard niet zoveel confrontaties meer geweest. Volgens mij vrijwel niets, maar hoe vaak zijn er sowieso nog confrontaties? Volgens mij gebruiken Feyenoorders trouwens geen messen waarmee ze hun bammetjes smeren, daarmee kun je een boterham met omvang van 60 cm. smeren. Toch best apart. Superboer mag, kankerboer ook. Zuperjood mag, kankerjood niet. Heel raar… |
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Studeren |
Monologen voor audities tips & tricks sanne.s | 1 | 25-02-2016 09:36 | |
| Vrije tijd |
Wat is jouw favoriete voetbalclub? BrunetJuh | 227 | 24-08-2007 11:23 | |
| Vrije tijd |
Doelpunt van de Week RayMania | 413 | 07-04-2005 19:00 | |
| Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze Ieke | 0 | 13-02-2004 10:02 | |
| Vrije tijd |
Nederlands/Belgisch/Duitse/Italiaanse competities T-ijsje? | 30 | 18-07-2003 23:37 | |
| De Kantine |
Fight Club Verwijderd | 29 | 17-05-2002 18:09 | |