Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2006, 11:29
Apomes
Apomes is offline
Ik heb een agenda die ik bijhoud voor schooltaken en ook afspraken.
Elke maandag kijk ik dan naar de dingen die ik heb te doen voor de komende week en die schrijf ik dan op post-its die ik dan weer plak op mijn printer, net als dignen die ik moet kopen enzo. met als gevolg dat mij printer vol met post-its staat, op dit moment tel ik er 6.
Ik heb het meestal wel druk, en nu vooral door de stage! zo erg zelfs dat ik niet meer veel kan gaan sporten en dat vind ik wel shit.
Ik plan graag goed voorop en haat het dan ook als er iets tussenkomt ofzo.

Ik hou wel van mijn agenda!

Op tijd ben ik zelden, vooral als ik afspreek met vrienden.
Bij de doker enzo ben ik wel altijd mooi op tijd, tenminste als ik het niet vergeten ben ondanks het in mijn agenda staat!

Vergeetachtig, ja dat ben ik
Oud 10-11-2006, 17:53
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb een agenda waarin ik globale dingen en persoonlijke afspraken in opschrijf en daarnaast een planning per dagdeel voor op school, dat is wel handig voor deadlines en bovendien wilden ze dat van me. daarin kan ik mijn opdrachten van 8 weken verdelen in kleinere taken per week en dat dan weer per dag en dan weer in dagdelen, dus ik weet echt per blok van 1,5 uur waar ik aan dien te werken. niet dat ik me eraan houdt, aar globaal is het een goede hulp. en ik houd een logboek bij van mijn planning.
als ik te laat kom op afspraken is dat door overmacht, op school ben ik altijd op tijd, en als ik met mensen afspreek doe ik dat echt lang vantevoren behalve bij mijn vriend, want ik heb niet ontzettend veel vrije tijd en ik wil vantevoren weten wat ik ga doen, ik kan niet goed tegen onverwachte dingen. klinkt saai en eh ja dat is het ook. maar ik heb wel overzicht over mijn dagelijkse gang van zaken en daar vaar ik wel bij.
Oud 10-11-2006, 17:59
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 10-11-2006 @ 11:05 :
ik vertrek zelf altijd op tijd, maar als er dan file is of de trein heeft vertraging oid, dan erger ik me kapot omdat ik te laat kom.
Oud 10-11-2006, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Broeder schreef op 09-11-2006 @ 21:40 :
Overigens heb ik dit jaar wel weer een agenda, omdat ik daadwerkelijk dingen te onthouden heb , een roze met groene van de V&D ! Eigenlijk moet ik er nog traditioneel zwart overheen plakken , maar daar heb ik blijkbaar nog geen zin in gehad.
omg broeder heeft een roze agenda broeder heeft een roze agenda
Met citaat reageren
Oud 10-11-2006, 22:03
Broeder
Broeder is offline
Met appeltjesgroen
Oud 10-11-2006, 22:11
Verwijderd
gewaagd hoor <3
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 22:27
blacky
blacky is offline
De ene keer is mijn agenda helemaal volgeboekt en moet ik echt gaten zoeken om tijd te maken en de andere keer heb ik tijd over voor alles en iedereen. Ik probeer het meestal in mijn agenda op te schrijven, omdat ik anders nog wel eens dubbele afspraken wil maken. Hoewel ik echt belangrijke afspraken zo en zo niet vergeet.
Ik ben eigenlijk altijd op tijd, meestal zelfs iets te vroeg. Aangezien ik geloof ik nog altijd een fobie voor te laat komen heb ofzo. Tenzij het OV natuurlijk errug zijn best doet dat ik echt niet op tijd kan komen, maar dan bel ik meestal wel even.
Oud 11-11-2006, 22:35
asjdfl
asjdfl is offline
ik heb een kalender waar ik alles opschrijf maar het werkt niet echt want gisteren moest ik mijn bibliotheekboeken verlengen en dat heb ik dus niet gedaan
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 22:38
Verwijderd
ik onthoud alle afspraken/deadlines/planning/etc altijd. Als ik het opschrijf in een agenda hoef ik het niet perse te onthouden, maar ik kijk vervolgens nooit in een agenda dus dan gaat het altijd mis.. Wat betreft bijv. deadlines voor school die ver in de toekomst liggen, daar heb ik andere mensen voor die het bijhouden
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 22:44
Faerie
Faerie is offline
Ik heb wel een agenda, maar die gebruik ik nooit. Ik kan er wel dingen in gaan schrijven maar dat heeft weinig nut als ik er toch nooit in kijk. Ik onthou eigenlijk alles wel.

Verder kom ik eigenlijk altijd wel te laat (maar nooit zo lang, hoogstens een kwartier..), vooral bij afspraakjes met vrienden e.d. Op m'n werk ben ik eigenlijk altijd wel op tijd. Ik hou eigenlijk totaal niet van haasten (waar het uiendelijk wel op uitloopt als ik te laat ga komen) en doe daarom altijd alles op m'n gemakje. Vaak als ik dingen niet rustig en op m'n gemak doe gaat alles fout, dan gaan er dingen kapot, zit er ineens een grote vlek ik m'n kleren, ben ik vanalles kwijt..

Verder heb ik het helemaal niet zo druk. Ik plan niet veel. Dat werkt gewoon niet zo bij mij. Ik beslis vaak pas op het moment zelf dat ik bijvoorbeeld aan school ga werken.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 23:03
Shitonya
Shitonya is offline
Ik haat agenda's. Ik probeer zoveel mogelijk van dag tot dag te leven, maar verplichtingen blijf je houden. Daarom heb ik ook wel een agenda, maar kijk er nauwelijks in. Afspraken maar ik liever niet dágen of weken vantevoren als het niet nodig is.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2006, 23:14
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik heb een luipaardprint agenda want dat was de goedkoopste bij de boekhandel in tholen en hij staat vol met HUISWERK en jolige feestjes waar ik 9 van de 10 keer toch maar niet heen ga.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 16:34
Verwijderd
Geen agenda, ik probeer uit het hoofd omdat ik heel veel dingen die vast staan (college, werk, kroeg, trainen), en daarom heen te bouwen.

Misschien toch maar een kopen, maar luiheid wint altijd....
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:05
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Citaat:
Ridder schreef op 29-11-2006 @ 17:34 :
Geen agenda, ik probeer uit het hoofd omdat ik heel veel dingen die vast staan (college, werk, kroeg, trainen), en daarom heen te bouwen.
mooi concept.
Oud 29-11-2006, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Sultan_of_Swing schreef op 29-11-2006 @ 18:05 :
mooi concept.
nou
Met citaat reageren
Oud 29-11-2006, 17:25
gasface
gasface is offline
Leuk topic.
Oud 30-11-2006, 16:37
Luna
Luna is offline
mijn agenda is dikke chaos. ik moet afspraken ongeveer 1tot2 weken van te voren maken en ik schrijf vrijwel alles erin want anders vergeet ik het. soms vergeet ik erin te kijken en dan gaat alles mis. Ik maak ook vaak dubbel afspraken
Maar als ik alles heb onthouden etc. ben ik eigenlijk altijd op tijd, hooguit 5min. te laat. want ik ga altijd optijd weg want ik haat haast hebben en ik fiets/loop heel langzaam.
Ik heb een jaar lang zonder agenda geleefd maar nu ik weer studeer en naar een andere stad verhuist ben moet ik alles inplannen en eigenlijk vind ik dat stom. maarja.
als iets wat in mn agenda staat niet doorgaat is dat chill want dan kan ik semi-spontane dingen doen.
Oud 30-11-2006, 20:53
niña
niña is offline
Tijdens mijn stage had ik het wel druk maar had ik bijna nooit mijn agenda bij, de aankomende twee weken verwacht ik ook minder drukte.
Beetje jammer want ik heb 'm opgepimpt en nu heeft ie niks te doen
Oud 03-12-2006, 20:29
dark princess
dark princess is offline
ik heb een hema agenda en die is heel erg nodig, want mn rooster wordt 6 keer veranderd per week ofzo (oke, dit is iets overdreven misschien, maar wel heel vaak) en dat kan ik niet allemaal onthouden. verder ben ik al helemaal niet goed in onthouden van dingen, dus ik schrijf er alles in op wat ik niet moet vergeten...
Oud 04-12-2006, 15:54
BleuEyes
BleuEyes is offline
De laatste tijd heb ik het drukker dan dat ik een aantal maanden geleden was. Ik leefde niet volgens mijn agenda. Ik keek gewoon waar ik zin in had, en hw maakte ik meestal al op school ofzo. Ik vergeet over het algemeen geen afspraken, zo zit ik simpelweg gewoon niet in elkaar. Ik kom (bijna) nooit te laat.

Gek, maar ik sta meestal echt een kwartier van te voren al op de trein te wachten en ga me dan al zorgen maken; Zal ie al weg zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2006, 18:15
Verwijderd
Ik heb een agenda van boomerang en daar heb ik dan dingen in, zodat het ook nog plezierig is er af en toe in te kijken. Afspraken om op te passen of andere werktijden schrijf ik altijd op anders vergeet ik het en andere dingen schrijf ik meestal ook op want anders gaat het mis en kanker ik bedenk me nu dat ik morgen een engels mondeling heb.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 13:44
Verwijderd
Ik heb een simpele agenda van de Hema, zelf gepimpt met foto's e.d. Schrijf wel meestal mijn huiswerk op, ik vergeet er alleen wel om in te kijken, en kom er dus pas (te) laat achter wat ik moet doen. Met afspraken voor tandarts, dokter, werk, bandje, vrienden etc. heb ik geen problemen, daar heb ik geen agenda voor nodig.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 14:30
girlsetsfire!
girlsetsfire! is offline
mijn mda vario is mijn agena, en die is best wel vol ja. en voor het uitzonderlijke geval dat die uit mocht vallen heb ik er ook nog eentje van gbro.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2006, 18:47
Ceespop
Ceespop is offline
heb een vage southpark agenda van de makro en hij is best vol, meer afspraken dan huiswerk .
Oud 06-12-2006, 21:17
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
jøss_1991 schreef op 06-12-2006 @ 19:47 :
heb een vage southpark agenda van de makro en hij is best vol, meer teenage angst dan huiswerk .
bedoel je.
Oud 07-12-2006, 13:29
Verwijderd
Ik heb zo'n foto agenda van de Hema.
En daar staat bijna alles in. Ik was m kwijt vandaag, en ik moest echt bijna gillen. Zonder agenda weet ik t gewoon niet meer.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2006, 14:55
Verwijderd
heb nu m'n telefoon als agenda, heb te weinig in een agenda te zetten om een papieren te nemen.. misschien als k het ooit nog druk krijg dat k weer op papier overga..
Met citaat reageren
Oud 08-12-2006, 14:34
Mustang_Sally
Mustang_Sally is offline
Ik heb een agendaatje van de universiteit, een handig zakformaat ding. Ik schrijf er vooral deadlines (en meestal een week van tevoren: volgende week deadline! zodat ik er aan denk), en afspraken om te babysitten in. Nu heb ik er ook studieplanning in uitgeschreven, wat wel handig is. Afspraken met vrienden enzo schrijf ik niet op omdat ik dat soort dingen meestal niet weken van tevoren plan en ik het dus ook niet vergeet.
Oud 08-12-2006, 14:51
*amélie*
*amélie* is offline
Ik heb een goedkope groene agenda van de HEMA. Hij staat altijd helemaal vol met wat ik moet doen en naar wie ik toe moet en met wie en blabla. Ik zou niet zonder kunnen, want ik heb een geheugen als een zeef en ben te chaotisch. Eigenlijk is mn agenda te klein of ik schrijf te veel, streep te veel door of schrijf te groot. Ik ben standaard te laat (tot max een kwartier), maar bij colleges of m'n werk ben ik altijd op tijd.
Oud 09-12-2006, 16:15
vixen
vixen is offline
Ik gebruik de agenda in mijn telefoon. Hij staat heel vol, elke dag wel 3 dingen, want als ik er iets vergeet in te zetten dan vergeet ik het ook echt te doen.
Oud 09-12-2006, 18:03
Ceespop
Ceespop is offline
Citaat:
Haligh schreef op 06-12-2006 @ 22:17 :
bedoel je.
niet iedereen had zo'n rotjeugd als jij.
Oud 10-12-2006, 05:26
Verwijderd
och jee
Met citaat reageren
Oud 10-12-2006, 10:37
Verwijderd
Hmm.. ik heb wel een agenda nodig ja, want ik ben aardig vergeetachtig als het gaat om afspraken met werk/school of verjaardagen.. ik ben meestal wel optijd, behalve s'winters vroeg
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten