Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2006, 23:20
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-11-2006 @ 23:57 :
En wie zegt dat "van de trap gevallen" een smoesje is!
Advertentie
Oud 15-11-2006, 23:47
Krynn
Krynn is offline
Hmmm.

Ik heb een paar jaar terug met vriesweer met m'n blote handen iets uitgegraven. Toen lagen al m'n knokkels open. Ík zie daar nog steeds de littekens van...of het anderen ook opvalt weet ik niet, ze zijn niet rood maar er zit gewoon meer vlees dan eerst. Ach en al die kleine, praktisch onzichtbare littekentjes van schaaf- en snijwonden uit de kindertijd...die zitten vooral op m'n benen.

Ik heb gelukkig nog geen operaties hoeven ondergaan ofzo
Oud 16-11-2006, 00:48
Flowtje
Flowtje is offline
Eentje op mn enkel, ik kan me alleen niet precies herinneren hoe dat was gebeurd. Iets met een fiets iig.
Oud 16-11-2006, 07:36
niña
niña is offline
Ja. Zo uit mijn hoofd drie. Eentje op mijn bovenarm, eentje onder mijn kin en eentje op mijn linker knie. O vier, eentje in mijn oog.
Oud 16-11-2006, 10:22
Verwijderd
Citaat:
Lollokaust schreef op 15-11-2006 @ 20:34 :
Gaaf.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 10:35
Moustache
Moustache is offline
Ik mis een halve centimeter ofzo van mijn linkerpink, dat vind ik wel een litteken. En op mijn rechterhandpalm heb ik een litteken van zo'n 5cm van een snee die ik zo'n 10 jaar geleden heb opgelopen. En ik krijg binnenkort een nepvoortand omdat ik een keer op mn smoel ben gevallen en mn tand nu sterft, maar dat is niet te zien dus reken ik niet mee onder littekens.
Oud 16-11-2006, 10:36
lawallan
lawallan is offline
2 op mijn linkerarm (van een doornstruik en een scherpe rand op een krat) en een klein sneetje onder mijn rechteroog (geen idee waarvan)
Oud 16-11-2006, 11:50
Fides
Fides is offline
Op mn knie een paar centimeter en wat kleine littekentjes op mn hand.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2006, 14:23
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-11-2006 @ 19:38 :
hoe reageerde de klant?
Ik was niet voor een klant aan het snijden. De eerste keer zag mijn exvriendje het, die lag helemaal dubbel. De tweede keer zagen klanten het wel maar niet dat het zo ernstig was. Ik heb gewoon vervanging geroepen en ben even naar een plek gelopen waar niemand mij zag.

Een collega heeft het wel eens gehad bij een klant, met daarachter een grote rij. Weken later vroegen een paar vaste klanten nog steeds hoe het met haar was.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 14:04
Roosje
Roosje is offline
Ja, teveel.

Tip: ren nooit door een glazen deur heen. (:
Oud 17-11-2006, 14:48
capibara
capibara is offline
Genoeg, heb een tijd bmx gedaan. Mijn schenen zitten vol met ontelbare putjes, littekens op knieen etc etc.
Oud 17-11-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 14-11-2006 @ 16:14 :

uitgeschoten met kaasschaaf linkerduim
Die heb ik ook!

Verder op m'n knieen, had niet zo'n goede motoriek vroeger , op m'n rug eea door moedervlekken en nog een paar kleintjes die ik niet allemaal ga opnoemen.

Emotioneel? Heeft iedereen denk ik wel, toch?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 16:28
Ymir
Ymir is offline
Paar kleine en één grote, van heup tot heup, goed zichtbaar.
Oud 17-11-2006, 16:31
mueslireep
mueslireep is offline
Nee ik heb ze niet en nee ik wil ze ook niet.
Oud 17-11-2006, 17:44
Verwijderd
Achter ieder oor een hele grote, overgehouden toen ik een nieuw trommelvlies kreeg. Op mijn kin toen ik over een hekje wilde springen, op mijn voorhoofd toen ik probeerde met mijn ogen dicht te fietsen Onder mijn voet nog eentje toen ik in een riviertje op vakantie in een stuk glas was gestapt. Op mijn rechterpink toen ik vast zat in een skelter en op mijn rechter ringvinger toen ik vast kwam te zitten in een kermisdraaiding. Bij die laatste was het stomme dat ik extra toegangsbewijzen had gekregen daardoor, maar dat de volgende dag dat ding weg was omdat er dooien waren gevallen
Geen recente littekens overigens, ben sindsdien wat voorzichtiger en rustiger
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 18:42
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 17-11-2006 @ 16:29 :
Die heb ik ook!
Nog een lotgenoot!

Praatgroep oprichten? *snikt*
Oud 17-11-2006, 20:26
CoalChamber
CoalChamber is offline
Eentje net boven mijn mond. Ik ben, toen ik 4 was, met mijn hoofd op een buggy gevallen, waar dus een scherpe rand aan zat... Hij is niet duidelijk, en valt dus niet op.
Oud 17-11-2006, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 17-11-2006 @ 15:04 :
Ja, teveel.

Tip: ren nooit door een glazen deur heen. (:
Dat laatste heb ik ook gehad ja. Pats boem een kamer vol vistite binnen . Middelvinger gehecht en oor gescheurd. Die is gelijmd.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 23:20
MTpower
MTpower is offline
Heb er een paar...
Bij m'n knieen en rug een paar omdat ik wat te snel groeide, toen kreeg ik van die strepen daar. Ze zijn nu wel aardig weggetrokken, maar je ziet wel een soort van littekenweefsel zitten (ipv paarse/rode strepen zijn ze nu wittig).
Een kleintje onder m'n kin. Was in groep 2 een keer meegesleurd de gang op door de lerares, met m'n kin over de vloer schurend
Een hele lelijke in m'n zij, ben een keer gestoken met een schaar, ik weigerde naar de dokter te gaan om het te laten hechten (ik vond een pleister toen wel voldoende ), maargoed, is erg lelijk geheeld...
Een lelijke plek op m'n knie omdat ik een keer met m'n zatte kop flink op m'n bek ben geklapt.
Op m'n handen verschillende hele kleine littekentjes, eigenlijk niet te zien als je er niet naar gaat zoeken
Onderop m'n voet nog een kleintje omdat ik een keer in een spijker ben gaan staan.
En nog wat die het niet waard zijn om over te vertellen
Oud 18-11-2006, 08:56
Verwijderd
ja, twee op mn hand, in de brugklas van de trap gevallen en we hebben zo'n ruwe muur, dus een paar dagen later ik elke keer de korsten dr af krabben en nu zie je ze nog steeds best wel duidelijk.
en een op mn knie, ook vroeger elke keer de korstjes dr afgekrabt, die zie je nu bijna niet meer, alleen als je gaat zoeken en heel goed kijkt
Met citaat reageren
Oud 18-11-2006, 10:06
WolterB
WolterB is offline
Ja, was vroeger nogal onvoorzichtig.
Zijn niet heel duidelijk zichtbaar, maar als je goed kijkt kan je ze wel zien.
Oud 20-11-2006, 19:30
mumumumumugen
mumumumumugen is offline
lekker niet die littekensz ik ben tony montana niet bitchesz
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 19:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een litteken onder mn kin van mn kat, en een op mn linkerschouder omdat ik op mijn 10e zo slim was om een hut te maken van berenklauwen, en ik heb er een op mijn been omdat ik door een rotte plank in een steiger was gezakt.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 19:40
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 14-11-2006 @ 15:22 :
Enkel wat plekjes overgehouden aan kleine verwondingen. Niets noemenswaardigs.
Oud 20-11-2006, 19:47
pollewop
pollewop is offline
Ik denk dat ik een jaar of 10 was, maar helemaal zeker weet ik het niet meer. Ik hield een wedstrijdje op de atletiekvereniging waar ik toen op zat, voordat de training begon, wie het eerst bij de deur van het clubhuis was. Ik was het eerst bij de deur maar ging er ook dwars doorheen. Allebei mijn polsen waren open, mijn linkerpols het ergste, en er zaten glassplintertjes in mijn ogen. Mijn ogen zijn gelukkig nog helemaal in orde, op mijn polsen zitten littekens. Op mijn rechterpols een driehoekje dat je bijna niet ziet zitten, op mijn linkerpols een groter rechthoekig litteken. Ook in mijn gezicht zitten kleine littekentjes, eentje boven mijn wenkbrauw en eentje onder mijn oog, maar die zie je alleen als ik boos kijk . Het maakt me verder niet echt uit. Soms denken mensen wel rare dingen bij die littekens op mijn polsen maar ze vallen nu toch niet zo erg meer op dus dat komt steeds minder vaak voor.

Verder heb ik ook een litteken op mijn elleboog omdat ik in Frankrijk van een heuvel afrende en er een hondje overstak en ik het hondje niet wilde pletten.

En ook nog wel meer littekens op mijn benen door onhandige acties, maar die zijn niet zo boeiend verder.

Nou, wat een info.
Oud 20-11-2006, 21:15
TommY_
TommY_ is offline
Ja, in mn voorhoofd, toen ik als klein kind op een steen viel.
en mn navel natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:08
Carn
Carn is offline
14 hechtingen in mijn kop omdat ik toen ik klein was ben gebeten door een doberman; puntje onder mn oog; streep aan de zijkant en bovenop een streep. Icm mijn gemillimeterd haar zeer sexy.
Oud 21-11-2006, 14:16
Verwijderd
Heb vanaf mijn 6e tot aan nu (nog steeds dus) een nogal hevige vorm van eczeem.
Dit heeft ertoe geleid dat ik zowat besta uit kleine schilferachtige littekentjes.
Ook nog een keer waterpokken gehad gelukkig maar 1 pok dus 1 littekentje op mijn buik.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 15:22
Hartje
Hartje is offline
op mn hiel, want de aanhangwagen is daar ooit op gevallen. en dat is geen pretje kan ik je vertellen
Oud 21-11-2006, 17:32
Orpheo
Orpheo is offline
ja verdomme ik heb er nog een, en die doet PIJN. die zie je dus niet. vermoedelijk zit er een scheurtje in een wervel, en die speelt eens in de zoveel tijd op. ik zit dus nu te creperen van de pijn, en sta stijf van de pijnstillers. morgen fysio.
Oud 21-11-2006, 20:06
Msz;Blond
Msz;Blond is offline
4 op mn enkel omdat er een grote houten bloemenbak op me voet is gevallen en dus geopereerd moest worden, wat overigs 3 keer mislukte.

1 op me heup om daar een stuk bot weg te halen voor me enkel

en 1 bij me onderbuik, door een blinde darm ontsteking

maar heb er geen last van gelukkig
Oud 22-11-2006, 11:37
Verwijderd
Ja maar niet zulke grote, en 1 van een waterpok naast mijn lip
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 15:43
Papillon
Papillon is offline
Een litteken onder mijn kin, toen ik klein was op de punt van de tafel gevallen en een van de operatie aan mijn blindedarm. Dan heb ik nog wat kleine littekentjes, zoals op mijn knie, gevallen met mijn fiets, op mijn been een plekje overgehouden aan een muggenbult en een miniscuul plekje bij mijn oor van een operatie aan mijn trommelvlies.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 17:13
laura
laura is offline
waterpok litteken bij mijn wenkbrauw
ellebogen kleine streepjes van het vallen op de fiets toen ik klein was
op mijn handen heeel veel kleintjes

en 14 dec heb ik er littekens bij...
Oud 22-11-2006, 17:32
mueslireep
mueslireep is offline
grote moedervlek terhoogte van mun blaas
Oud 28-12-2006, 21:11
GoDeeDee
GoDeeDee is offline
Daar ga ik wel even voor zitten...

Mijn duidelijkste litteken is mijn navel, maar die heeft iedereen. Niet zo interessant dus.

OP mijn rechterhand heb ik een litteken van de knokkel van mijn wijsvinger diagonaal over mijn hand heen. Als 12-jarige ben ik in het prikkeldraad gevallen tijdens het vluchten voor 'pakkers' in een nachtspel. Ik zag geen prikkeldraad. Hierdoor heb ik vast ook een litteken op mijn behaarde hoofdhuid, maar dat kan ik niet zien doordat ik lang haar heb.

Mijn linker wijsvinger mist een heel klein topje. Het ziet er een beetje uit als een blaar. Ik wilde eens het lichtknopje aandoen op mijn kamer. Ik was 2 cm te vroeg met het uitsteken van mijn hand. Ik zat met mijn vinger in het beslag van mijn slaapkamerdeur. Omdat er teveel vaart achter mijn actie zat was het topje eraf gereten. Het deed erg zeer en heeft gigantisch gebloed... Een theedoek vol!! Nu is het nog steeds wel eens gevoelig. Het gevoel van dat stukje vingertop is anders dan de andere.

Mijn linker elleboogholte is bezaaid met littekens. Door jarenlang jeukend eczeem is het één groot litteken geworden. De huid ziet er streperig uit. Nog steeds steekt eczeem het liefst op deze plaats de kop op. Verder heb ik geen last van deze plek.

Bij mijn linkerpols zit een litteken door verbranding. Een tijdje geleden is daar een flinke spetter braadvet op gespat en ik zag toentertijd mijn huid verbranden in een enkele seconde. Ik heb veel last van deze plek gehad en heb het een tijdje moeten verbinden. Het was een derde graads brandwond...

Bij mijn linker elleboog zit een litteken waar eens een schelp in heeft gezeten toen ik als (ongeveer) zevenjarige op een schelpenpad van mijn fiets viel.

Op mijn rechter onderarm heb ik eens een moedervlek weg laten halen die steeds bloedde en jeukte. De hechtingen die ik hierdoor had waren gebroken omdat ik onbewust was van mijn operatie van een week daarvoor en ik mijn moeder in mijn enthousiasme optilde. De hele wond sprong open en ik moest opnieuw een operatie ondergaan. Hierdoor is de huid erg strak komen te staan en moesten er stevige hechtingen gebruikt worden. De wond is nooit goed genezen en het litteken is bijna een cm breed en is zo'n vijf cm lang. Daaromheen zie je nog de littekentjes van de draadjes die erin hebben gezeten.

Op mijn buik heb ik littekens door de zwangerschap die ik heb ondergaan. Mijn huid kon het snelle oprekken niet aan en is gebarsten (dit heet striae). Door deze zelfde zwangerschap heb ik een litteken op een mindere plaats... Hechtingen, veel pijn en minder lol zijn het resultaat. Nu na twee jaar heb ik er nog zelden last van, maar helemaal weg is het vreemde pijnlijke gevoel niet...

Op mijn linker knie heb ik een litteken doordat ik met schaatsen in een groef in het ijs ben geraakt en ik ben uit de bocht gevlogen en op mijn knie terecht gekomen. Door de klap is er een scheurtje in mijn knieschijf ontstaan en was de huid opengebarsten. Een raar wondje was dat en het voelt nog steeds raar...

Bovenop mijn voeten heb ik littekens van schoenen die maar niet ingelopen raakten... Na veel doorzetten en doorzetten heb ik de schoenen toch maar weggedaan, maar de littekens zijn altijd gebleven.

Ik heb over mijn hele lichaam littekens die meer of minder opvallen. Mijn huid geneest niet goed en veeeele muggenbulten en andere schijnbaar kleine wondjes laten vaak een zichtbaar teken achter. Vooral mijn onderbenen hebben littekens van muggenbulten en anderlei wondjes en zijn daardoor niet zo mooi... :-(

Nou, tot zover leek het me wel weer mooi geweest met mijn littekens, maar dan vergeet ik er nog eentje tussen wang en kin in. Deze heb ik al zo lang ik me kan herinneren. Toch eens aan mams vragen... Ook van acné heb ik hier en daar nog wel een oneffenheid op mijn gezicht. Gelukkig geen putjes of bultjes. Het zijn meer iets donkerder stukjes huid en die zijn zo weg met een laagje poeder! :-)

Ooooh... Moet ik er nog wel bij vertellen dat dit alleen nog maar de zichtbare littekens waren... :-S

Laatst gewijzigd op 28-12-2006 om 21:13.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 21:33
perfectme
perfectme is offline
Ja.

In mijn lies, onder mijn navel en op mijn rechterarm.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 22:13
Verwijderd
één op mijn voorhoofd, ik liep tegen de deur aan
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 22:19
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ja, een in mijn wenkbrauw (tegen een tafelpunt aangevallen toen ik klein was), paar op mijn armen (brandwonden horeca), twee op mijn rechterbeen (een diepe put door een ongelukje bij het kanoën en een donkere plek omdat ik niet van een muggenbult kon afblijven) en nog een op mijn knie, geen flauw idee waarvan.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2006, 22:45
Verwijderd
midden op mijn voorhoofd omdat ik toen ik klein was van mijn driewieler was geflikkerd omdat mijn broer mij doen duwde en er een tegel in de weg lag.
bij mn keel van een operatie toen ik nog klein en dik was en er iets in mn keel zat wat er niet hoorde.
op mn rechterbovenarm omdat er een ontstoken talgklier zat ofzo en de dokter t perse weg wou omdat ze niet wisten wat t was en nou zit er een huge litteken.
ook een op mijn linkerwijsvinger omdat een jongetje ooit dacht dat t leuk was om een baksteen op mijn vinger te laten ketsen van een meter hoogte...
en verder op mn onderarmen van mijn o zo lieve katje en mijn knieeen en onderbenen zitten helemaal vol omdat ik een kneus was en ben.

en dat was t volgens mij wel
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 07:06
GoDeeDee
GoDeeDee is offline
"toen ik nog klein en dik was"

Aaw... Cute!!
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 09:49
Verwijderd
Ik zit echt van onder tot boven vol met fysieke littekens, maar de meeste zijn erg klein en vallen dus niet zo op.
Op mijn tenen een paar kleine dingetjes, enerzijds van wratten die daar weggehaald zijn, anderzijds van gewoon lompe dingen (kast erop laten vallen enzo). Mijn rechtervoet heeft een klein bobbeltje waar hij gebroken is geweest (val op nat springkussen).
Mijn onderbenen en knieën zijn een opeenstapeling van kleinere en grotere littekens, voor het grootste deel resultaat van valpartijen in de tijd dat ik nog actief wielrende. Toen ik in de Pyreneën in een afdaling met 70 km/u onderuit klapte hield ik wonder boven wonder slechts wat schaafwonden over, dat leverde dan ook het grootste en duidelijkste litteken op, op mijn rechteronderbeen een onregelmatige, dikker en dunner wordende streep naar boven.
De meeste van deze littekens zijn alleen te zien als je er naar gaat zoeken, tegenwoordig laat ik mijn beenhaar gewoon groeien namelijk, en dus bedekt dat mijn tekentjes.

Op mijn bovenbenen en kont een paar littekens door onhandig vallen, en wat van die groeispurtdingen. Ook wat krabsels van katten.
Mijn handen en armen zijn ook beschadigd door die valpartijen en katten, maar minder dan mijn onderlichaam. Mijn buik heeft een streep van het vallen OP een tentharing. Op mijn rug staan een paar kleine dingetjes, één is duidelijk zichtbaar, de rest niet zo. Ik weet niet meer precies hoe die daar komen, ik geloof dat het duidelijkste dingetje komt door het erg lomp tegen (de punt van) een tafel of kast ofzo aanlopen.

Onder op mijn kin zit een fors litteken van toen ik als vier jaar oud jochie op de één of andere manier het zwembad inddook met mijn kin tegen de rand. Op mijn wang zit een soort inhammetje geen idee meer waarvan. Op mijn voorhoofd zit een klein tekentje van toen ik een bal wilde oprapen en daarbij op één of ander apparaat ging staan dat tegen mijn hoofd knalde, een soort van hark-effect. En op mijn hoofd zelf, onder mijn haar dus, zit ook nog vanalles, gewoon van hoofd stoten tegen diverse dingen.

Zo, dat was het wel. Ik doe niet aan emotionele littekens.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 09:58
juni
juni is offline
op mijn linkerpols. toen ik vroeger een keer aan het knutselen was ofzo. ik wilde het crepepapier pakken, maar ik schaafde mijn pols aan het mesje van de plakbandhouder. bloedde écht heel erg. maar het litteken is maar klein.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 11:30
Dzjun
Dzjun is offline
eehh, best veel...

Onder mijn voeten een aantal omdat ik door scherp duingras ging rennen

Op mijn rechterknie (gevallen)

Op mijn rechterheup: gevallen en over gravel (dat tennisspul, weet niet hoe je het schrijft) geschuurd. Deze is best groot

Op mijn handen een paar van mijn kat en een paar hele kleintjes toen ik ben gevallen. Plus nog een grotere aan de binnenkant toen ik op grind ben gevallen...

Op mijn achterhoofd een redelijke grote (hebben 6 hechtingen ingezeten maar die zie je neit want daar valt mn haar overheen)

En dan vast nog wel ergens een paar maar die ben ik al vergeten

EN ja, ik ben vroeger echt te vaak gevallen ...
Oud 29-12-2006, 11:32
Oezem
Oezem is offline
Ja, heel veel littekens van wondjes en sneetjes op mijn handen, schouders, armen, benen en enkels. Daarnaast heb ik nog twee grotere littekens, eentje op mn rechterarm; ik was van een paard gevallen tegen de rand van de bak en brak m'n arm. Deze moest geopereerd worden en is niet 'mooi' gehecht en eentje boven mijn rechteroog, daar was ik gebeten door onze dobermann toen ik net 1 jaar oud was (een jaar en een week ofzo).
Oud 29-12-2006, 11:56
Volk
Volk is offline
Tot november had ik er geen

Nu zie je ze bijna niet, gelukkig, op mijn hals en gezicht. Werd gewurgd
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 13:16
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik snap niet hoe mensen geen, of zo ontzettend weinig, littekens kunnen hebben Zijn jullie nooit gevallen, nooit waterpokken gehad, nooit een keer tussen een deur klemgezeten, puistjes of zoiets gehad? Ik weet echt niet hoeveel littekens ik precies heb en zo onvoorzichtig ben ik niet
Oud 29-12-2006, 13:23
Retro*Love
Retro*Love is offline
Tientallen
Oud 29-12-2006, 13:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 29-12-2006 @ 14:16 :
Ik snap niet hoe mensen geen, of zo ontzettend weinig, littekens kunnen hebben Zijn jullie nooit gevallen, nooit waterpokken gehad, nooit een keer tussen een deur klemgezeten, puistjes of zoiets gehad? Ik weet echt niet hoeveel littekens ik precies heb en zo onvoorzichtig ben ik niet
ik ben té vaak gevallen, nog vaker tegen dingen aangelopen, waterpokken heb ik ook gehad, een aantal keer tussen de deur klemgezeten, puistjes nooit. Mijn huid houd er denk ik niet van om littekens achter te laten...
Met citaat reageren
Oud 29-12-2006, 13:37
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Volk schreef op 29-12-2006 @ 14:34 :
ik ben té vaak gevallen, nog vaker tegen dingen aangelopen, waterpokken heb ik ook gehad, een aantal keer tussen de deur klemgezeten, puistjes nooit. Mijn huid houd er denk ik niet van om littekens achter te laten...
Mijn huid blijkbaar wel dan
Reageren

Regels voor berichten