Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2006, 00:35
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 03-12-2006 @ 10:19 :
generals was niet balanced genoeg voor strategie >.<
'twas meer zo dat je geen rekening hoefde te houden met geld, dat kon je namelijk limitless krijgen. BIj RA(2) moest je nog wachten tot je ore teruggroeide.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2006, 17:11
Blaf
Blaf is offline
hackers, airdrops, black markets ftw!
Oud 05-12-2006, 17:29
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Woef schreef op 05-12-2006 @ 18:11 :
hackers, airdrops, black markets ftw!
Dé shit. Maar als mijn tegenstander een heleboel hackers had gebouwd gooide ik er altijd een antrax bom op
Oud 05-12-2006, 17:35
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 05-12-2006 @ 18:29 :
Dé shit. Maar als mijn tegenstander een heleboel hackers had gebouwd gooide ik er altijd een antrax bom op
dan heb je nog altijd het internet center met zero hour dan
Oud 05-12-2006, 17:49
Verwijderd
Ik vond die dingen echt verschrikkelijk irritant. Geen ore locations die je kon bezetten, maar je moest eerst een basis platleggen voor je de inkomsten kon stoppen.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2006, 19:14
T_ID
T_ID is offline
Ach, generals was gewoon kut. De balans was ver te zoeken, de singleplayer doodsaai en de enige echt werkende taktiek was een constante tankrush.

Mijn idee van strategiespellen is niet de waypoints van fabrieken in de vijandelijke basis zetten en die dan 300 keer een tank laten uitpoepen.
Oud 05-12-2006, 19:19
Blaf
Blaf is offline
generals was eigenlijk alleen leuk skirmish tegen hard enemies maar zelfs toen ging het heel snel vervelen

tankrushes?

patriot missles, scuds en china bunkers met rocketpoppetjes ftw
Oud 08-12-2006, 11:44
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Woef schreef op 05-12-2006 @ 20:19 :
generals was eigenlijk alleen leuk skirmish tegen hard enemies maar zelfs toen ging het heel snel vervelen

tankrushes?

patriot missles, scuds en china bunkers met rocketpoppetjes ftw
daar red je het online niet mee hoor.
Oud 08-12-2006, 15:44
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
mepsteen schreef op 08-12-2006 @ 12:44 :
daar red je het online niet mee hoor.
ow dat weet ik niet mijn spel had wat (technische moeilijkheiden) problemen waardoor ik niet online kon
Oud 08-12-2006, 17:00
mepsteen
mepsteen is offline
tegen een hard enemy kun je nog wel winnen met 1000+ grond eenheden, maar online gaat dat niet
Oud 14-12-2006, 15:53
Todo
Todo is offline
online moet je snel bouwen. geen dure dingen. alleen als je er geld en tijd voor hebt natuurlijk. Veel blitz rush dus.
Oud 14-12-2006, 16:04
mepsteen
mepsteen is offline
generals zero hour en dan die infantry gast van china. als je een stuk of 1000 van die mannetjes hebt kun je wel lachen
Oud 14-12-2006, 18:15
Blaf
Blaf is offline
ja helemaal als de tegenpartij toxing tanks en infantry heeft
Oud 23-01-2007, 19:05
Blaf
Blaf is offline
paar weken verder kheb wat fimpjes gezien op da internet en begin toch te twijfelen of het wel zon goed spel word
Oud 24-01-2007, 17:39
Magican
Magican is offline
Waarom is generals nou zo slecht en ongebalanceerd? Valt wel mee toch? Ik kan me der wel mee vermaken in ieder geval.

Tankrush als enige werkende tactiek is ook bs, je kan bijv. ook een hacker in een kamp sturen en dan alles afpakken of met colonel burton alles opblazen.

Ik snap de kritiek niet helemaal.
Oud 24-01-2007, 17:44
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Magican schreef op 24-01-2007 @ 18:39 :
Waarom is generals nou zo slecht en ongebalanceerd? Valt wel mee toch? Ik kan me der wel mee vermaken in ieder geval.

Tankrush als enige werkende tactiek is ook bs, je kan bijv. ook een hacker in een kamp sturen en dan alles afpakken of met colonel burton alles opblazen.

multiplayer heeft dat geen kans
Oud 24-01-2007, 17:45
FF4-Ever
FF4-Ever is offline
Ach, waarom op zoek naar een goede online RTS titel wanneer starcraft bestaat.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 19:09
Blaf
Blaf is offline
Citaat:

ja inderdaad dat kan in de campain op easy lvl 1
Oud 24-01-2007, 19:31
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Multiplayer is dat juist de enige werkende techniek. Singeplayer kan je met voorzichtig spelen met een paar eenheden winnen. Multiplayer is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk geld binnen halen om zo snel en veel mogelijk te rushen.

Generals was een ongebalanceerd kutspel, de makers moeten zich echt schamen, aangezien al jaren bekend is wat balans brengt, en er genoeg spellen zijn om dat bij af te kijken.

Damn, zelfs spellen die ze zelf maakten.
Oud 24-01-2007, 19:47
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-01-2007 @ 20:31 :
Multiplayer is dat juist de enige werkende techniek. Singeplayer kan je met voorzichtig spelen met een paar eenheden winnen. Multiplayer is het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk geld binnen halen om zo snel en veel mogelijk te rushen.

Generals was een ongebalanceerd kutspel, de makers moeten zich echt schamen, aangezien al jaren bekend is wat balans brengt, en er genoeg spellen zijn om dat bij af te kijken.

Damn, zelfs spellen die ze zelf maakten.
Inderdaad en daarom vrees ik het ergste voor CandC 3 op het internet heb ik al gezien dat ze die aliens in dat spel tering overpowerd hebben gemaakt
Oud 24-01-2007, 19:53
T_ID
T_ID is offline
Tja, ik vrees dat Westwood gaat voor het verneuken van hun franchise met actiebelustheid. Dat deden ze bij Generals, bij Renegade, in mindere mate met Red Alert II, maar niets zegt dat ze de lijn niet door gaan zetten.

In the meantime, however: degenen achter wijlen Cavedog (van Total Annihilation, je weet toch?) zijn bezig met Supreme Commander. Daar verwacht ik veel van als ik hoor wat voor tactische elementen erin zitten.
Oud 24-01-2007, 20:28
Blaf
Blaf is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-01-2007 @ 20:53 :
Tja, ik vrees dat Westwood gaat voor het verneuken van hun franchise met actiebelustheid. Dat deden ze bij Generals, bij Renegade, in mindere mate met Red Alert II, maar niets zegt dat ze de lijn niet door gaan zetten.

In the meantime, however: degenen achter wijlen Cavedog (van Total Annihilation, je weet toch?) zijn bezig met Supreme Commander. Daar verwacht ik veel van als ik hoor wat voor tactische elementen erin zitten.
Renegade was trouwens wel vet online.
Ik vind het trouwens toch wel echt jammer kheb vroeger menig uurtje doorgebracht met command and conquer en tiberian sun.

Ik weet alleen dat het er super mooi uit ziet maar voor de rest niet zo veel kga ik ook ff checken.
Oud 25-01-2007, 11:17
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Woef schreef op 24-01-2007 @ 21:28 :
Renegade was trouwens wel vet online.
Terwijl iedereen tanks besteld als engineer alles negeren, de basis inrennen, rondsjezen tot iedereen je kwijt is en dan alles opblazen. Werkt altijd.

Tiberian Sun was op zich beter omdat de sfeer erin erg goed gedaan was. De gameplay was stroef, maar echte balansproblemen kon ik niet vinden. Nu speel ik zeer voorzichtig, dus echte confrontaties van legermachten nooit echt gehad. Ik opereer altijd met kleine groepjes om langzaam aan de tegenstander aan te vreten en ze door economische schade failliet te helpen, waarna je ze kunt oprollen. De artillery was enigsinds ongebalanceerd misschien, maar toen ze met de uitbreiding firestorm opeens konden missen was de NOD weer zwaar in het nadeel omdat alles dat rupsbanden had alleen met obelisks of tig tick tanks te stoppen was.
Reageren

Regels voor berichten