Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Forumbazen weigeren te luisteren, of ze lezen over dingen heen. Als ze al dingen lezen, komt er één of ander vaag antwoord die niets te maken heeft met het onderwerp. Nou ja bla sommige fbs zijn een beetje hypocriet en dat wil ik maar duidelijk maken al komt de boodschap van vaal en mij weer totaal niet over ![]()
||
Citaat:
Niet dat jij trouwens erg geïnteresseerd overkomt, door mijn tekst om te zetten naar "bla".
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik ben me er zeker van bewust dat er de afgelopen tijd weinig ideeën van BZ betreffende de forumsoftware zijn geaccepteerd. De reden hiervoor is inmiddels bekend. Als een voorstel wordt afgewezen wordt daar overigens altijd wel een reden voor gegeven. Maar nu we al enige tijd wachten op de nieuwe software is dat de reden. Wij hebben al een paar keer een indicatie gehad van wanneer de software zou komen, maar deze datum werd steeds opgeschoven. Op dat moment is het voor ons niet mogelijk om te bepalen hoe zinnig een toepassing is. Als we van te voren wisten dat het allemaal langer ging duren waren er misschien andere besluiten genomen. |
![]() |
||
Citaat:
O, en daaruit maak je intresse op? Ik denk dat op zo'n manier een topic fijner leest en beter leesbaar is. Immers, iedereen kan met slechts één klik jouw post terug vinden. Een van de zegeningen van de huidige forumsoftware.
|
![]() |
|
|