Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2006, 15:04
Ieke
Ieke is offline
Toevoeging op Kruimel: Over het fotoboek gaan de fb's, +en of ik ook helemaal niet. Dus lijkt me vrij lastig om er wat over te zeggen of er iets aan te doen. Buiten dat blijf ik de fotobazen/fotoboekbeheerder niet achter hun kont lopen dat ze hier moeten kijken.
Verder zijn er hier maar amper zinnige topics over het beleid zelf, gaat bijna altijd over software en daar kunnen wij ook helemaal niks mee.
Oud 28-12-2006, 06:50
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 27-12-2006 @ 13:56 :
bla
Dan zouden de fb's en plussen eens een communicatiecursus moeten volgen, want de meeste komen nu over als zeer ongeinterreseerd danwel niet luisterend.
Oud 28-12-2006, 08:09
mandi
mandi is offline
Citaat:
Quantes schreef op 28-12-2006 @ 07:50 :
Dan zouden de fb's en plussen eens een communicatiecursus moeten volgen, want de meeste komen nu over als zeer ongeinterreseerd danwel niet luisterend.
Heldin.
Forumbazen weigeren te luisteren, of ze lezen over dingen heen. Als ze al dingen lezen, komt er één of ander vaag antwoord die niets te maken heeft met het onderwerp.
Nou ja bla sommige fbs zijn een beetje hypocriet en dat wil ik maar duidelijk maken al komt de boodschap van vaal en mij weer totaal niet over .
Oud 28-12-2006, 12:40
Nona
Nona is offline
Citaat:
Quantes schreef op 28-12-2006 @ 07:50 :
Kun je voorbeelden noemen? Want dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Niet dat jij trouwens erg geïnteresseerd overkomt, door mijn tekst om te zetten naar "bla".
Oud 28-12-2006, 23:54
knijtert
knijtert is offline
Compleet offtopic:
Als het forum na de software update maargeel blijft
Oud 29-12-2006, 00:16
Verwijderd
Citaat:
mandi schreef op 28-12-2006 @ 09:09 :
Heldin.
Forumbazen weigeren te luisteren, of ze lezen over dingen heen. Als ze al dingen lezen, komt er één of ander vaag antwoord die niets te maken heeft met het onderwerp.
Nou ja bla sommige fbs zijn een beetje hypocriet en dat wil ik maar duidelijk maken al komt de boodschap van vaal en mij weer totaal niet over .
Misschien helpt het door wat meer inhoud aan de post toe te voegen dan enkel
Citaat:
Vaal schreef op 22-12-2006 @ 12:00 :
Hahaha
Daarbij geef je dus enkel aan dat je het er niet mee eens bent, maar dan heeft het voor ons niet veel zin om te gaan reageren aangezien we niet kunnen zien waarom je het er niet mee eens bent.

Ik ben me er zeker van bewust dat er de afgelopen tijd weinig ideeën van BZ betreffende de forumsoftware zijn geaccepteerd. De reden hiervoor is inmiddels bekend. Als een voorstel wordt afgewezen wordt daar overigens altijd wel een reden voor gegeven. Maar nu we al enige tijd wachten op de nieuwe software is dat de reden. Wij hebben al een paar keer een indicatie gehad van wanneer de software zou komen, maar deze datum werd steeds opgeschoven. Op dat moment is het voor ons niet mogelijk om te bepalen hoe zinnig een toepassing is. Als we van te voren wisten dat het allemaal langer ging duren waren er misschien andere besluiten genomen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2006, 09:45
Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 28-12-2006 @ 13:40 :
Kun je voorbeelden noemen? Want dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.

Niet dat jij trouwens erg geïnteresseerd overkomt, door mijn tekst om te zetten naar "bla".
Komkom Kruimel, je bent zelf toch ook niet zo kortzichtig dat je niet inziet dat sommige ideën of opmerkingen gewoon heel kortaf worden afgewimpeld danwel zeer verongelijkt op wordt gereageerd?

O, en daaruit maak je intresse op? Ik denk dat op zo'n manier een topic fijner leest en beter leesbaar is. Immers, iedereen kan met slechts één klik jouw post terug vinden. Een van de zegeningen van de huidige forumsoftware.
Oud 31-12-2006, 11:53
Nona
Nona is offline
Ik wil graag weten welke specifieke opmerkingen je bedoelt. Zou dat niet helpen oplossingen te genereren? Want "het gaat niet goed maar ikkan zo snel geen voorbeeld geven" is niet erg constructief.

En natuurlijk hoef je niet die hele lap tekst te citeren, maar daar in plaats van "knip" "bla" neerzetten is nu niet de beste manier om je interesse te doen blijken.
Reageren

Regels voor berichten