Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bla bla bla Ontopic: Wat ik nog meer denk bij een depressie is; "je moet maar verder gaan, omdat je zo afhankelijk bent van anderen" |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn "rolleyes-opmerking" (heeft zelfs n bijnaam van jou gekregen maargoed) was sarcastisch. Goed lezen. S-a-r-c-a-s-t-i-s-c-h. Wat probeer je er nou tegenin te gaan, volwassen hoor. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
kap er eens mee, Ik wordt straks nog depressief van jullie gekibbel. Zullen we weer gewoon ontopic gaan. Depressie: Ik denk dat je dan weinig dnekt opzich allen maar opzich zelf volgende destructive gedachten "Ik ben toch niet goed genoeg" en zo jezelf de grond intraps totdat je er zelf in gelooft en zo veder e verder, tenzei er iets aan gedaan wordt
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar wat ik meer onnodig vond, was jouw gezeur over 'vervelende puber' shit, het is tenslotte een scholierenforum en als jouw reactie onnodig was, waarom de mijne dan niet. En hoelang moet ik nog doorblèren voor je eindelijk toegeeft dat je het begrijpt..? Ontopic: Mystina, ik herken wel heel erg wat jij zegt. Ik zit nu ook bij die psychologenzooi maar het probleem is dat ik daar niet terecht zou zijn gekomen uit eigen beweging. Daarom ben ik helemaal niet gemotiveerd en het kan me niet zoveel schelen. Hoe is dat dan bij jou..? Want ik bouw ook zeg maar een muur om me heen. Ik lieg over sommige dingen omdat ik geen zin heb om alles uit te leggen, denk ik. Maar bij sommige dingen hebben ze dat denk ik door? Maar hoe gaat het bij jou, hoe lang zit je al bij die psychologen en hoe lang is het al 'bezig' zegmaar? En wat zeggen zij? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Alleen... ik ben bang dat ik wel weer depressief ben ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
sorry... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hangt allemaal van de situatie af ![]() |
![]() |
||
Citaat:
wie ben jij trouwens om te bepalen wat een goeie reden is om depressief te worden? Depressief zijn is sowieso vrij stom, niemand wil het zijn, het overkomt je gewoon... |
![]() |
||
Citaat:
maar vanaf bepaalde leeftijden, na 17/18 denk ik vooral kan je wel depressief worden van gedumpt worden. Eigenlijk is het gewoon te zien hoe "volwassen" da ge jullie relatie zag, denk ik dan ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() niet allemaal ntt... ![]() maar we gaan oftopic
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Psychologie |
wat moet ik met deze situatie? grandmommy | 13 | 11-07-2004 09:35 | |
Psychologie |
Burn-out en/of depressie. Verwijderd | 12 | 07-12-2003 16:33 | |
Psychologie |
Durf jij “real life” contact aan te gaan via dit forum? idmind | 53 | 06-05-2003 18:37 | |
Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 18:49 | |
Psychologie |
11 tips om beter met je depressie om te gaan Snippie | 44 | 19-01-2003 19:38 |