![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het landelijk is, maar mijn school lapte alles aan de laars, onderhandelen over een cijfer was er een dagelijks ritueeltje. En dan heb ik het nog geen eens gehad over de absentie, die bij leraren nog groter was dan leerlingen... Op de schop dat MBO... |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik herken me ook wel in TS. Ik ben derdejaars Nederlands, en goddank zijn negen van de tien ongemanierde kletskippen nu fijn opgevlooid richting communicatiekunde ![]() Niet dat ik zelf zo'n superstudent ben, maar ik heb het excuus dat ik te veel werk. En ik val anderen niet lastig. En ik voel me bij vlagen best schuldig dat ik niets doe om de maatschappij te verbeteren. Nou ja, ik wil lerares worden, later, als ik groot ben, telt dat? ![]() Maargoed. Als ik morgenochtend nog een beetje helder op college wil verschijnen kan ik nu beter gaan slapen. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als je ergens voor het eerst binnenkomt is het juist de bedoeling dat je je even op de hoogte stelt van de regels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 18:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een verschil tussen alfa en beta is er vast niet, die verhalen die ik van mn vriend die werktuigbouw studeert hoor ![]()
||
Citaat:
Maar dat zal natuurlijk lang niet voor alle alfa studies gelden. Zo zal de gemiddelde student van de kleinere studies denk ik meer gemotiveerd zijn, dan idd, de student van de massastudies. Dat probleem komt misschien doordat veel mensen die nog niet helemaal weten wat ze willen en dus minder gemotiveerd zijn, sneller met de massa meegaan en dus voor een massastudie kiezen. En GNK is dan wel ook een massastudie, maar hiervoor geldt dit niet, omdat die mensen dan te maken krijgen met inloting. Laatst gewijzigd op 07-12-2006 om 20:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Daarbij werken feesten op vrijdag en zaterdag niet aangezien de helft dan richting huis vertrekt. En mensen vaak ook andere bezigheden hebben. Woensdag is de perfecte dag. |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk kun je zeggen dat je dan maar 2 studies moet gaan studeren maar dan krijg je een onsamenhangend pakket en daarnaast moeten er tal van dingen geregeld worden met practicums, tentamens en dergelijke om zoiets te laten slagen. Laat staan dat de 2e studie die je wilt volgen niet op jouw universiteit wordt aangeboden. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En waarom trek je dat niet door naar de bètastudies? Als ik zie wat voor luie figuren daar af en toe zitten dan denk ik dat je een bètastudie met gemiddelde intelligentie ook niet in vijf jaar (of zeseneenhalf, dat is echt absurd) hoeft te doen. Laatst gewijzigd op 08-12-2006 om 12:26. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat een deel van dat probleem ook gewoon te maken heeft met de grootte van de groep; mensen worden nou eenmaal sneller vervelend als ze met z'n driehonderden in een zaal zitten, want de kans dat ze er persoonlijk op aangesproken/aangekeken worden is gewoon erg klein. En ik vind ook dat studentenfeesten gewoon op donderdag gegeven moeten worden, maar ik heb dan ook elke vrijdag vrij ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Nou een studie en genieten van het studentenleven valt best te combineren. Nou moet je natuurlijk niet bij Minerva oid gaan als je een zware studie hebt en je die binnen 5 jaar wil afmaken. Maar gefeest wordt er genoeg, ook gewoon doordeweeks(bijna altijd eigenlijk) en ik zit vaak genoeg brak om 9 uur bij colleges, dan ben ik gewoon op tijd aanwezig. Dus het kan, en ik doe een 9-5 studie.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-12-2006 om 22:39. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
In principe is het zo dat de IBgroep achteraf kijkt welk diploma je hebt gehaald en daar de stufi op afstemt. Als je zoals in mijn geval 3 jaar bachelor WO en 2 jaar master WO wilt doen, krijg je dus gewoon vijf jaar stufi. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
is HBO studeren of niet? watervlo | 71 | 25-11-2021 00:30 | |
Studeren |
Hogeschool van Amsterdam MWD mijn ervaringen Easygoing83 | 1 | 13-12-2009 12:56 | |
De Kantine |
Mogen universiteiten studenten weigeren? Promillage | 22 | 01-03-2008 09:01 | |
Studeren |
Biologie: VU of UVA? eellss | 12 | 05-06-2006 22:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Bezuinigingen: OV-jaarkaart? Verwijderd | 155 | 16-07-2004 18:30 | |
Algemene schoolzaken |
Angst voor mensen van Carolus Magnus Droomvlucht | 70 | 31-01-2002 20:41 |