Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2002, 02:45
dangerous lunatic
dangerous lunatic is offline
Ik maak geen persoonlijke aanvallen op nare man ik weerleg alleen wat hij zegt. Hij generaliseert iets gewoon en maakt dan uitspraken die naar mijn weten niet correct zijn. Maar als ergens op reageren met je eigen mening naar iemand toe aanvallen is wat is dan iets generaliseren?? Aanval op een heleboel mensen ?????
Oud 15-07-2002, 02:52
wabbit
wabbit is offline
okay even voor de duidelijkheid: lonsdale is een (boks??)school in londen, waar alleen blanken worden toegelaten...
Oud 15-07-2002, 07:03
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
wabbit schreef:
okay even voor de duidelijkheid: lonsdale is een (boks??)school in londen, waar alleen blanken worden toegelaten...
en van oorsprong een boxmerk dat handschoenen & shorts maakten die niet alleen door blanken werden gedragen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 14:46
a new noise
a new noise is offline
LONSDALE sponsort anti-racistische campagnes....

kom maar eens met bron vermeldingen mensen
(ja nou geef ik een slecht voorbeeld maar ok)
Oud 18-07-2002, 17:34
Infaustus
Infaustus is offline
Citaat:
osmano schreef:
ik kan ook zegge ,van die duffe skayter kelding is voor nerds true of niet ????
sukkel man

kheb een advies voor je : slik de eerstvolgende keer dat je in de disco bent zoveel pillen dat we je hier nooit meer terugzien....

mongool.....
Oud 18-07-2002, 19:19
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
bambix schreef:
De merken londsdale & Nickelson wordt geassocieerd met "nazi's en gabber neonisme"
mwah....... nickelson toch nie.....

mijn scooter is trouwens helemaal lonsdale

lonsdale roelt
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:29
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
osmano schreef:
ik kan ook zegge ,van die duffe skayter kelding is voor nerds true of niet ????
sukkel man

en supers.. scooter met lonsdale....tja

Laatst gewijzigd op 18-07-2002 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:35
Vinzz
Vinzz is offline
Citaat:
a new noise schreef:
LONSDALE sponsort anti-racistische campagnes....

kom maar eens met bron vermeldingen mensen
(ja nou geef ik een slecht voorbeeld maar ok)
er loopt nou eenmaal een bepaald soort mensen in
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 19:53
konflict
konflict is offline
Citaat:
SuperS schreef:

mwah....... nickelson toch nie.....

mijn scooter is trouwens helemaal lonsdale

lonsdale roelt
weet je wel wat je nu zegt? dat lonsdale dus wordt geassocieerd met nazis en racisme en dat dat 'roelt'

ik weet niet of je het ook zo bedoelde, maar ik hoop het in ieder geval niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 20:51
SuperS
SuperS is offline
Citaat:
konflict schreef:

weet je wel wat je nu zegt? dat lonsdale dus wordt geassocieerd met nazis en racisme en dat dat 'roelt'

ik weet niet of je het ook zo bedoelde, maar ik hoop het in ieder geval niet
laat ik mij niet over uit
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 21:03
Verwijderd
Citaat:
SuperS schreef:

laat ik mij niet over uit
dus dan weten we nu ook wat je ermee bedoelde
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 23:52
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
ten 1e: ik vind dat racisme sucked!
ik vind sommige polo's van londsdale wel mooi, ik wil ze alleen niet dragen omdat ik dan met een NAZI geasocieerd wordt.

de grote groep die londsdale draagt (een erg grote groep bij ons op school) is superracistisch, het is bij ons op school zelfs zo triest dat er gepatrouilleerd moet worden. en dat er zelfs een aantal keer militairen op school zijn geweest om vechtende groepen uit elkaar te halen (3/4 zit hiervan NIET op onze school) is uitermate triest!

over die "scooterjeugd" dat vind ik ook dikke nonsens, ik hang ook gewoon met vrienden rond, maar ik doe wel Atheneum 7,75 gemiddeld. toekomstloos? don't think so! ben op dit moment aan het sparen voor m'n studie die ik later wil gaan doen.
en zo zijn er veel ,heel veel de "scooterjeugd" die jij waarschijnlijk bedoelt zijn het grote deel VBO-ers dat overal schijt aan heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 20:17
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Kiet schreef:
Het wordt inderdaad vaak met gabbers en neo-nazi's geassocieerd gewoon omdat deze het vaak dragen.
Dit doet natuurlijk niks af aan het merk, want het merk hoeft deze intentie helemaal niet te hebben.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2002, 12:20
AGH
AGH is offline
Scooters, kettinkjes en minder intelligente mensen behoren natuurlijk tot een behaalde subcultuur in ons land.
Het is natuurlijk zo dat in achterstandsbuurten meer blanke, traditionele mensen wonen en ook deze subcultuur houdt zich vast aan bepaalde merken/leefgewoontes, zoals bijvoorbeeld het dragen van Nickleson.
Omdat deze subcultuur natuurlijk ook liever naar Neophyte luistert dan naar R. Kelly stromen de Lonsdale kleding en Nickleson natuurlijk makkelijk in elkaar over.
Bovendien is het chauvinisme/nationalisme erg belangrijk voor deze mensen.
Zelf zou ik ook nooit Lonsdale of Nickleson willen dragen.
Ten eerste vind ik de kleding niet bijzonder mooi en ten tweede weet je inderdaad dat je dan als gabber c.q. racist wordt gezien.
Triest, maar zo is het natuurlijk wel.
Bovendien associëren de meeste mensen gabbers nog steeds met domme pillenslikkers, iets wat natuurlijk ook niet per definitie zo hoeft te zijn.

Als 2e roept iedereen hier over ‘kansloze’ mensen, maar wat is nu in feite de definitie van kansloos?
Zelf zou ik ook nooit in bepaalde kleding lopen, tatoeages laten zetten, veelvoudig schelden in één zin, hard schreeuwen, op barbies vallen, naar Frans Bauer luisteren en op LPF stemmen.
Maar dat neemt niet weg dat mensen zijn die wél zo leven natuurlijk niet kansloos zijn.
Ik ben blij dat ik vrienden heb, waarmee ik dus geen goede gesprekken kan houden, die mijn kamer mooi kunnen schilderen of een waterleiding kunnen aansluiten.
Niet iedereen wordt geboren in Wassenaar of is gezegend met een hoog IQ/EQ.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 00:20
dangerous lunatic
AGH Heeft gelijk!!!

Eindelijk iemand met een logiche en redelijke conclusie. die niet meteen mensen afzeikt op wat ze dragen en wat ze hebben.

(kan je van de meeste reacties niet zeggen hier)
Oud 22-07-2002, 07:14
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
dangerous lunatic schreef:
AGH Heeft gelijk!!!

Eindelijk iemand met een logiche en redelijke conclusie. die niet meteen mensen afzeikt op wat ze dragen en wat ze hebben.

(kan je van de meeste reacties niet zeggen hier)
Hier ben ik het ook mee eens.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 07:33
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
nickelson wordt niet echt in verband gebracht met "nazisme" hoor...

londsdale was een school in londen waar de eerste nazi werd toegelaten ofzow, of iets heel vaags in die richting...
Oud 23-07-2002, 12:30
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:

londsdale was een school in londen waar de eerste nazi werd toegelaten ofzow, of iets heel vaags in die richting...
hou gewoon je mond of leer wat bronvermelding is
Oud 23-07-2002, 14:02
psilo
psilo is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef:
nickelson wordt niet echt in verband gebracht met "nazisme" hoor...

pfft whehe
Oud 23-07-2002, 14:19
Kubstudent
Kubstudent is offline
Citaat:
AtHell schreef:
das hetzelfde als lacoste met kakkers assosieren en overseaz met skaters of kisten met alto's totale onzin dus maar helaas houden mensen van hokjes (achja ik ook maar daarom ben ik dan ook de enige die dr in 12 gaat (hoezo alto ))
Je vergeet:
- Tommy
- Ralph Lauren
- Oillilly (je weet wel... de sjaaltjes)
- van Bommel

Oud 23-07-2002, 14:57
Verwijderd
Uhmm..
Ik denk bij die merken niet aan gabbers (o.i.d.), want ik heb vorig jaar op school een hele tijd naast een jongen gezeten en die was echt geen gabber ofzo en die droeg wel kleding van Nickelson enzo..
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:00
osmano
osmano is offline
Citaat:
Infaustus schreef:

kheb een advies voor je : slik de eerstvolgende keer dat je in de disco bent zoveel pillen dat we je hier nooit meer terugzien....

mongool.....
,mahaha heb jij dan iets tegen lonsdale mongool ?
ga maar es naar buiten weg van je pctje ,kijke of dan nog ruig bent
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:36
Save the day!!
Save the day!! is offline
** Sorry hor maar lonsdale is een oud engels boxmerk voor blanke en donkere mensen, dat maakt duss nix uit!!** wrom word het dan met nazi's vergeleken.

en nickelson is geen nazi merk, ik zie ze er anders nooit mee lopen.
als je dan tog zo over so called nazi merken (hokjuuuuhs) praat bedoel je nie fred perry of ben sherman ofzow??
Oud 23-07-2002, 19:59
dangerous lunatic
Zo er komen steeds meer normale reacties waar o waar zijn die stompzinnige kortzinnige irri posts nou die alleen maar afzeiken op gabbers en verschillende merken??

Volgens mij worden ze nog wel een keer slim
Oud 23-07-2002, 20:12
Verwijderd
Hmm nouja ik vind die naziklojo's wel interessant, aangezien het hele dorp vol staat met ' Eigen vol erst' (voor de duidelijkheid, ik maak geen type- en/of schrijffouten). Dus ik heb wat rond gekeken op Cu2, (Osmano's herkennen is eitje nu )
Maar goed, op het moment dat ik van een nieuw merk hoor heb ik net iets gekocht van dat merk: d.w.z. Lonsdale ja, Nickelson nee, Fred Perry (EEN TENNISMERK op zich niks tegen, maar toch ik snap de link tussen racisme en tennis niet )
ja.

*zucht* Ik vind het trouwens enorm triest als ik ten eerste al commentaar krijg omdat ik als ' kleurling' commentaar krijg over het feit dat ik enkele kledingstukken heb van de bovenstaande merken TEN TWEEDE dat ik de dagen dat ik zonder apengeluiden of Hitlergroeten over straat ben gegaan niet meer op mn twee handjes kan tellen.
Maar dat terzijde, het gaat om de kleding huh?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 20:26
Verwijderd
Citaat:
beuk schreef:

weet je wat de gemiddelde jongere voor zo'n tweewieler neertelt...
ja, en doordat ze al hun geld ervoor neertellen worden ze sloeberig.. er zit wel logica in hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten