Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet niet of je het ook zo bedoelde, maar ik hoop het in ieder geval niet |
![]() |
|
![]() |
ten 1e: ik vind dat racisme sucked!
ik vind sommige polo's van londsdale wel mooi, ik wil ze alleen niet dragen omdat ik dan met een NAZI geasocieerd wordt. de grote groep die londsdale draagt (een erg grote groep bij ons op school) is superracistisch, het is bij ons op school zelfs zo triest dat er gepatrouilleerd moet worden. en dat er zelfs een aantal keer militairen op school zijn geweest om vechtende groepen uit elkaar te halen (3/4 zit hiervan NIET op onze school) is uitermate triest! over die "scooterjeugd" dat vind ik ook dikke nonsens, ik hang ook gewoon met vrienden rond, maar ik doe wel Atheneum 7,75 gemiddeld. toekomstloos? don't think so! ben op dit moment aan het sparen voor m'n studie die ik later wil gaan doen. en zo zijn er veel ,heel veel de "scooterjeugd" die jij waarschijnlijk bedoelt zijn het grote deel VBO-ers dat overal schijt aan heeft. |
![]() |
|
Scooters, kettinkjes en minder intelligente mensen behoren natuurlijk tot een behaalde subcultuur in ons land.
Het is natuurlijk zo dat in achterstandsbuurten meer blanke, traditionele mensen wonen en ook deze subcultuur houdt zich vast aan bepaalde merken/leefgewoontes, zoals bijvoorbeeld het dragen van Nickleson. Omdat deze subcultuur natuurlijk ook liever naar Neophyte luistert dan naar R. Kelly stromen de Lonsdale kleding en Nickleson natuurlijk makkelijk in elkaar over. Bovendien is het chauvinisme/nationalisme erg belangrijk voor deze mensen. Zelf zou ik ook nooit Lonsdale of Nickleson willen dragen. Ten eerste vind ik de kleding niet bijzonder mooi en ten tweede weet je inderdaad dat je dan als gabber c.q. racist wordt gezien. Triest, maar zo is het natuurlijk wel. Bovendien associëren de meeste mensen gabbers nog steeds met domme pillenslikkers, iets wat natuurlijk ook niet per definitie zo hoeft te zijn. Als 2e roept iedereen hier over ‘kansloze’ mensen, maar wat is nu in feite de definitie van kansloos? Zelf zou ik ook nooit in bepaalde kleding lopen, tatoeages laten zetten, veelvoudig schelden in één zin, hard schreeuwen, op barbies vallen, naar Frans Bauer luisteren en op LPF stemmen. Maar dat neemt niet weg dat mensen zijn die wél zo leven natuurlijk niet kansloos zijn. Ik ben blij dat ik vrienden heb, waarmee ik dus geen goede gesprekken kan houden, die mijn kamer mooi kunnen schilderen of een waterleiding kunnen aansluiten. Niet iedereen wordt geboren in Wassenaar of is gezegend met een hoog IQ/EQ. |
![]() |
||
Citaat:
- Tommy - Ralph Lauren - Oillilly (je weet wel... de sjaaltjes) - van Bommel ![]()
||
![]() |
Citaat:
ga maar es naar buiten weg van je pctje ,kijke of dan nog ruig bent |
![]() |
|
![]() |
** Sorry hor maar lonsdale is een oud engels boxmerk voor blanke en donkere mensen, dat maakt duss nix uit!!** wrom word het dan met nazi's vergeleken.
![]() en nickelson is geen nazi merk, ik zie ze er anders nooit mee lopen. ![]() als je dan tog zo over so called nazi merken (hokjuuuuhs) ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm nouja ik vind die naziklojo's wel interessant, aangezien het hele dorp vol staat met ' Eigen vol erst' (voor de duidelijkheid, ik maak geen type- en/of schrijffouten). Dus ik heb wat rond gekeken op Cu2, (Osmano's herkennen is eitje nu
![]() Maar goed, op het moment dat ik van een nieuw merk hoor heb ik net iets gekocht van dat merk: d.w.z. Lonsdale ja, Nickelson nee, Fred Perry (EEN TENNISMERK ![]() ![]() ja. *zucht* Ik vind het trouwens enorm triest als ik ten eerste al commentaar krijg omdat ik als ' kleurling' commentaar krijg over het feit dat ik enkele kledingstukken heb van de bovenstaande merken TEN TWEEDE dat ik de dagen dat ik zonder apengeluiden of Hitlergroeten over straat ben gegaan niet meer op mn twee handjes kan tellen. Maar dat terzijde, het gaat om de kleding huh? |
![]() |
|
|