Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
solo gaan kan, maar het feit dat the eraser volgens thom yorke absoluut niet als zo betiteld mocht worden (evenals bodysong, johnny greenwood benadrukte dat het ging om een soundtrack) weet ik niet of ze daar de band op voor willen geven. die is toch prioriteit.
||
Citaat:
Razorlight moet het toch vooral nog van Groot-Brittanië hebben, het is niet alsof die hier stadions uitverkopen. Ik zeg het, van de bands die de afgelopen vijf jaar groot zijn geworden, zie ik Coldplay over vijftien jaar nog festival na festival headlinen (niet dat dat een goede zaak is, maar kom, dan ben ik toch al te oud). |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(Ja sorry, ik ben nou eenmaal fan. Kan ik ook niets aan doen. ![]() Maar goed, als ze dus geen vernieuwende dingen gaan verzinnen worden ze erg saai. Dat vinden een flinke hoop mensen nu al. Zelfs ik kan sommige nummers niet meer aanhoren.
||
Citaat:
||
Citaat:
The Klaxons is een hype die geeneens een plaat hier uit heeft. Hoe kun je nu in godsnaam al zeggen dat ze nog vijftien jaar voor de boeg hebben? The Killers zie ik, jammer genoeg, ook wel een hele tijd meegaan, al was het maar omdat ze in de VSA zo gigantisch zijn. En The Kooks, ja... nee... ieuw. Binnen het genre zijn overal wel referentiepunten die het overleven. Hoe lang is Aphex Twin ondertussen al bezig? En waar had Atari Teenage Riot zonder dat sterfgeval nu gestaan? Waarom zijn The Triffids nooit doorgebroken? Vragen... Uiterst speculatieve discussie uiteindelijk. |
![]() |
|
Ik denk dat de Blues en Jazz weer terugkomt
En dat hardcore straks verdwijnt, hoop ik.. Het bestaat nu 15 jaar, en dat is 15 jaar te lang. Ik denk dat er meer van die vage electronische shit komt zoals je eerder op ID&T kon horen, waarvan ik altijd helemaal in een trance raakte. Maar wat ik afgelopen 5 jaar heb gemerkt is dat popmuziek steeds vaker met blues en jazz word gecombineerd. Ik denk dat de toekomst van de gitaar gunstig is, Bands zoals BecK zullen meer opkomen En er komt denk ik meer digitalisatie in de pop en rock genres. Veel uit de jaren 90', de popmuziek hoor je nauwelijks meer terwijl je de grote hits uit de jaren 60/70/80' wel vaak hoort. Ook hebben de dj's die hun muziek op SlamFM laten draaien geen inspiratie en jatten werk van bands uit de jaren 70 en 80 Dus ik denk dat soort muziek stiekem nog steeds erg populair is. De Top40 belooft mij tegenwoordig niet zoveel meer, Af en toe komen er nog goeie dingen tussen zoals James Morrison, John Legend, John Mayer, Muse (gaat btje de verkeerde kant op met hun), en eerder coldplay, maar die hebben ook téveel veranderd.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
R.E.M. tourde dan misschien wel niet, en dat doen ze op dit moment ook niet, maar die waren zeker in die tijd zo hot en constant in allerhande popnieuwstoestanden dat het niet leek dat die band op sterven na dood was. Dat gevoel heb ik nu trouwens ook niet, ook al heb ik er nu wel al maanden/jaren niks meer van gehoord. (2) Dat is heel gemakkelijk om te zeggen, en vermits ik geen glazen bol heb is het op vrij weinig gebaseerd. Net zoals 98% van de andere veronderstellingen die ik hier lees. Klaxons zullen eerst mogen laten zien dat ze dé hype van het voorjaar zullen zijn, en de verwachtingen daarrond kunnen waarmaken. Maar vermits ze ondertussen al bij Polygram/Universal hebben getekend voor heel wat albums, nog voor hun debuut tegoei is gereleasd, ben ik toch niet de enige die potentieel ziet in die band. (3) Mja, zo zijn er wel meer bands waarvan ik me dat afvraag. Maar dat heeft natuurlijk niet alleen met kwaliteit of genre of zo te maken. Als je als band geen kans krijgt van je label sta je nergens en kom je nergens. Je haalde ergens Okkervil River aan. Dat EMI niet weet wat ze ermee moeten aanvangen en hem daarom in het duister parkeren heeft ook niks te maken met een gebrek aan talent of zo. Dat Plans het meest succesvolle album van Death cab blijkt te zijn, heeft evenmin iets met kwaliteit te maken.
||
Citaat:
Wat ik bedoel, ze hebben nu hun eerste kans bij he grote publiek gehad. En de indruk die ze wekten met This Love was niet echt fantastich, voor veel mensen. Met hun nieuwe album krijgen ze misschien nog een kans, maar als dat weer een is met liedjes die je al gauw zat wordt, dan koopt waarschijnlijk bijna niemand nog wat van ze.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Samenvoegen fora, of: De Toekomst van dit forum Schrödinger | 348 | 13-10-2016 14:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête - Toekomst van digitale boeken in Nederland pp.oldenzeel | 16 | 05-01-2012 11:42 | |
Muziek |
De toekomst van muziek Suzanne | 106 | 27-02-2005 18:36 | |
Muziek |
Dinand Woesthoff...Voor Guusje...Dreamer Verwijderd | 155 | 22-02-2004 10:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
toekomst Boer_kameeL | 34 | 11-12-2002 15:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 |