Ik ben een gore junk, net als J. Maar wat boeit het, zo voelen we ons toch goed? Donderdag avond begon het feest, om negen uur vanavond nam ik voor het laatst drugs. In die dagen heb ik 9 goede pillen, 2 bommetjes mdmakristallen, een zegel lsd en zo'n anderhalve gram pep gehad. Ik heb sinds donderdag zo'n 8 uur geslapen. Ik heb sinds donderdagavond vier oliebollen, een tosti, wat snoepjes, wat knakworstjes en een ijsje gehad. In vier dagen tijd zie ik eruit als een zware junk. Ik heb een ingevallen bek, een kapot gebeten mondhoek, een kapotte neus, kringen om mijn ogen, ik ben lijkbleek en ben een paar kilos kwijt. Vanaf donderdagavond tot vanmiddag ben ik bijna continu onder invloed geweest van mdma. Ik ben zaterdagnacht naar de kroeg geweest, helemaal van de wereld. Mijn benen waren net sponzen, normaal lopen kon ik niet meer, ik wankelde. Als mensen vroegen hoe het met me ging kon ik alleen maar 'wazig' zeggen, goed, slecht of gaat wel bestonden niet meer voor mij. Ik ben nog nooit zo ver onder invloed van wat dan ook geweest. Een gesprek kon je niet met me aanknopen. Sommige mensen uit de kroeg schrokken zich waarschijnlijk dood van mijn toestand. Ik was er al ruim een maand niet geweest, was toen al gestopt met pep, of nog aan het minderen, ik zag er in ieder geval beter uit dan in de zomer. En nu zagen ze me staan, ergens op de dansvloer. Niet dansend, maar ik stond een beetje te wiegen. Aan de bar stond ik ook wat te wiegen, als ik ergens zat keek ik wat dommig om me heen, want ik snapte niet wat al die mensen om me heen deden. Een paar mensen probeerden een praatje te maken, om te peilen hoe het met me ging. Een blik in mijn ogen en je wist genoeg. Er was geen iris meer te zien, zo groot waren mijn pupillen vannacht. En ik wankelde maar door die kroeg, helemaal in mijn eigen wereldje, al 48uur onder invloed van mdma.
Na de kroeg ging ik weer terug naar J., die ook al die tijd onder invloed van mdma was. We hadden vrijdagnacht pep gehaald, omdat we er echt zin in hadden. Rond drie uur vanmiddag was ik uit de mdma roes. Had de laatste pil om vier uur 's nachts gehad. De rest van de middag en het begin van de avond veel pep gesnoven. En toen moest ik huilen. Morgen is het kerst, de eerste kerst zonder papa. Van mama moet ik allebei de dagen thuis blijven, ze wilde niet alleen zijn. Maar ik wil niet thuis zijn. Het voelt echt niet meer als thuis. Als ik bij J. kom heb ik het gevoel dat ik thuis ben, daar ben ik ook veel meer dan thuis.
Ik besefte dat het echt kutdagen zouden worden, met een emotionele moeder. En mijn uiterlijk zou het niet makkelijker maken. J. probeerde me te troosten, maar hij wist ook niet zo goed wat hij moest zeggen, was nog te vaag. Ik kwam rond negen uur thuis, liep meteen naar mijn kamer, de laatste lijn pep brandde nog in mijn neus. Even later kwam mama mijn kamer binnen. Ze vroeg hoe mijn weekend was. Toen ik haar aankeek wist ze genoeg. 'Gesnoven?'
Ontkennen zou lachwekkend zijn geweest. Ik had weer een mooi verhaaltje klaar. Vrijdagnacht slecht geslapen, verkouden geworden, inderdaad zaterdagnacht weer eens pep gehad. Niets ernstigs, eenmalig, niet verslaafd. Mijn moeder wilde me geloven, ik hoop dat ze dat doet. Ik kan toch moeilijk vertellen hoe het weekend echt was, hoe wazig en gelukkig ik was, hoeveel drugs ik heb gehad en dan informeren hoelaat we eerste kerstdag ontbijten. Goed voor elkaar hoor, met zo'n junkenkop op kerstavond thuis komen. Nu maar eens naar bed, ik hoop dat mijn vermoeidheid (die ik niet voel) sterker is dan de pep die in mijn bloed zit. Heb nog een halve gram ofzo, als dat op is hoop ik echt dat J. en ik sterk zijn, niet weer elke dag gaan gebruiken. Eens in de zoveel tijd is het leuk, als we weer dagelijks gaan gebruiken zijn we binnen no time uit elkaar, dan maken we elkaar kapot.
Ik ben benieuwd hoe kerst verloopt, hoe emo mijn moeder zal zijn, welke sfeer er hangt. Twee volle dagen thuis zijn, dat is al maanden niet gebeurd. Elke dag zat ik wel bij J., maar nu moet ik thuis zijn. J. die komt waarschijnlijk dinsdag even langs, morgen ziet hij er nog te brak uit om zich hier te tonen. Hiephoi, het is kerst, ik heb te veel drugs en te weinig eten gehad, papa is dood, dit gaat waarschijnlijk de leukste kerst allertijde worden.