Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2006, 22:02
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Probeer ik de avonden in te plannen zodat ik niet overvallen wordt door een gevoel van:"älleen" ,zit ik alsnog hier. Zo kan ik me toch niet aan mijn planning houden.

in 2007 moet ik me echt beter gaan voelen, dit trek ik niet, maar ik moet
Advertentie
Oud 24-12-2006, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-12-2006 @ 19:17 :

Morgen lekker combi van verjaardag/kerst.
alvast gefeliciteerd
Oud 24-12-2006, 22:58
rare kwast
rare kwast is offline
familie en morgen nog meer.. allemaal met een visie over hoe ik het met de luchtmacht moet gaan doen.
allemaal vergelijkingen met nichtjes die het beter doen en die er zoooo leuk uit zien en aaaaaaaah
ik ram mn hoofd nu al vast tegen de muur hoef ik morgen misschien niet mee wegens een hersenschudding
Oud 24-12-2006, 23:49
Verwijderd
Gezellige dag gehad . Ik ben er nu echt van overtuigd dat ik overgevoelig ben voor hormonen. Een andere verklaring kan ik niet vinden voor de terugslag van de afgelopen maand. Ik moet zo eens naar bed gaan, ik wil morgen graag naar de kerk.
Oud 25-12-2006, 00:01
Roosje
Roosje is offline
Hoi, ik ben gelukkig en ik vind dat ik dat best verdiend heb. ^^
Oud 25-12-2006, 00:03
Faerie
Faerie is offline
Oke het gaat nu wel weer een beetje. Life goes on.
Het heeft geen zin om hier nog langer bij stil te staan. Ik geloof er maar op dat er nog genoeg anderen zijn met wie ik wel gelukkig kan zijn en die ook echt voor mij kiezen
Ik heb hier in ieder geval wel van geleerd.
Oud 25-12-2006, 00:56
Redhair
Redhair is offline
Ik ben een gore junk, net als J. Maar wat boeit het, zo voelen we ons toch goed? Donderdag avond begon het feest, om negen uur vanavond nam ik voor het laatst drugs. In die dagen heb ik 9 goede pillen, 2 bommetjes mdmakristallen, een zegel lsd en zo'n anderhalve gram pep gehad. Ik heb sinds donderdag zo'n 8 uur geslapen. Ik heb sinds donderdagavond vier oliebollen, een tosti, wat snoepjes, wat knakworstjes en een ijsje gehad. In vier dagen tijd zie ik eruit als een zware junk. Ik heb een ingevallen bek, een kapot gebeten mondhoek, een kapotte neus, kringen om mijn ogen, ik ben lijkbleek en ben een paar kilos kwijt. Vanaf donderdagavond tot vanmiddag ben ik bijna continu onder invloed geweest van mdma. Ik ben zaterdagnacht naar de kroeg geweest, helemaal van de wereld. Mijn benen waren net sponzen, normaal lopen kon ik niet meer, ik wankelde. Als mensen vroegen hoe het met me ging kon ik alleen maar 'wazig' zeggen, goed, slecht of gaat wel bestonden niet meer voor mij. Ik ben nog nooit zo ver onder invloed van wat dan ook geweest. Een gesprek kon je niet met me aanknopen. Sommige mensen uit de kroeg schrokken zich waarschijnlijk dood van mijn toestand. Ik was er al ruim een maand niet geweest, was toen al gestopt met pep, of nog aan het minderen, ik zag er in ieder geval beter uit dan in de zomer. En nu zagen ze me staan, ergens op de dansvloer. Niet dansend, maar ik stond een beetje te wiegen. Aan de bar stond ik ook wat te wiegen, als ik ergens zat keek ik wat dommig om me heen, want ik snapte niet wat al die mensen om me heen deden. Een paar mensen probeerden een praatje te maken, om te peilen hoe het met me ging. Een blik in mijn ogen en je wist genoeg. Er was geen iris meer te zien, zo groot waren mijn pupillen vannacht. En ik wankelde maar door die kroeg, helemaal in mijn eigen wereldje, al 48uur onder invloed van mdma.
Na de kroeg ging ik weer terug naar J., die ook al die tijd onder invloed van mdma was. We hadden vrijdagnacht pep gehaald, omdat we er echt zin in hadden. Rond drie uur vanmiddag was ik uit de mdma roes. Had de laatste pil om vier uur 's nachts gehad. De rest van de middag en het begin van de avond veel pep gesnoven. En toen moest ik huilen. Morgen is het kerst, de eerste kerst zonder papa. Van mama moet ik allebei de dagen thuis blijven, ze wilde niet alleen zijn. Maar ik wil niet thuis zijn. Het voelt echt niet meer als thuis. Als ik bij J. kom heb ik het gevoel dat ik thuis ben, daar ben ik ook veel meer dan thuis.
Ik besefte dat het echt kutdagen zouden worden, met een emotionele moeder. En mijn uiterlijk zou het niet makkelijker maken. J. probeerde me te troosten, maar hij wist ook niet zo goed wat hij moest zeggen, was nog te vaag. Ik kwam rond negen uur thuis, liep meteen naar mijn kamer, de laatste lijn pep brandde nog in mijn neus. Even later kwam mama mijn kamer binnen. Ze vroeg hoe mijn weekend was. Toen ik haar aankeek wist ze genoeg. 'Gesnoven?'
Ontkennen zou lachwekkend zijn geweest. Ik had weer een mooi verhaaltje klaar. Vrijdagnacht slecht geslapen, verkouden geworden, inderdaad zaterdagnacht weer eens pep gehad. Niets ernstigs, eenmalig, niet verslaafd. Mijn moeder wilde me geloven, ik hoop dat ze dat doet. Ik kan toch moeilijk vertellen hoe het weekend echt was, hoe wazig en gelukkig ik was, hoeveel drugs ik heb gehad en dan informeren hoelaat we eerste kerstdag ontbijten. Goed voor elkaar hoor, met zo'n junkenkop op kerstavond thuis komen. Nu maar eens naar bed, ik hoop dat mijn vermoeidheid (die ik niet voel) sterker is dan de pep die in mijn bloed zit. Heb nog een halve gram ofzo, als dat op is hoop ik echt dat J. en ik sterk zijn, niet weer elke dag gaan gebruiken. Eens in de zoveel tijd is het leuk, als we weer dagelijks gaan gebruiken zijn we binnen no time uit elkaar, dan maken we elkaar kapot.
Ik ben benieuwd hoe kerst verloopt, hoe emo mijn moeder zal zijn, welke sfeer er hangt. Twee volle dagen thuis zijn, dat is al maanden niet gebeurd. Elke dag zat ik wel bij J., maar nu moet ik thuis zijn. J. die komt waarschijnlijk dinsdag even langs, morgen ziet hij er nog te brak uit om zich hier te tonen. Hiephoi, het is kerst, ik heb te veel drugs en te weinig eten gehad, papa is dood, dit gaat waarschijnlijk de leukste kerst allertijde worden.
Oud 25-12-2006, 02:48
Hourglass
Hourglass is offline
Redhair, ik wens je veel kracht en sterkte toe, opdat jij de gene zult zijn die deze negatiefe krachten een positieve wending kunnen geven, en alleen jij ook. Ik weet wat het is om dierbaren te verliezen en wat het betekend om n hoop hard dr0x te misbruiken.. mijn papa is gelukkig niet dood, hoewel ik soms afvraag of dat niet beter voor ons allen en vooral hemzelf zou zijn. Maar ik zou het hem nooit van mijn leven toewensen, ik hoop dat ie zichzelf nog ooit vind. Ook hoop ik dat jij jouzelf vind, en de dingen zal doen die gedaan moeten worden. Stel ze niet uit mop, daarop word de situatie niet beter van!
Ik heb zelf ook geen leuke kerst, morgen naar n dinnetje toe, eens kijken of t wat is kerst bij haar.. maar ik heb eigenlijk zin om mezelf lekker van de wereld af te sluiten en met mijn eigen reiniging bezig te zijn. eind volgende week iedergeval de bossen weer in ! Daar heb ik wel enorm zin in. Zucht* me hart luchten? Ik wil weer n vriendin, maar wel eentje die haar hart en hoofd open heb staan voor t onbekende, en "begrip"(acceptatie) kan tonen voor vage dingen die totally out of this world schijnen te zijn. tot die tijd is het een giga proces van mezelf uiten op alle mogelijke manieren en n transformatie proberen te ondergaan die ik vroeg of laat toch door heen zou moeten.

my 2 cents
Oud 25-12-2006, 06:32
coopergirl
coopergirl is offline
Kerrrrrst.
Oud 25-12-2006, 07:51
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-12-2006 @ 07:32 :
Kerrrrrst.
blegh

*geeft red hair nog even een knuf*
Oud 25-12-2006, 08:41
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 24-12-2006 @ 23:48 :
alvast gefeliciteerd
Tnx, ik zal het aan m'n oom doorgeven
Oud 25-12-2006, 08:42
Verwijderd
Straks naar schoonouders, kerstcadeautjes en gourmetten (met schoonzus+zwager+neefje+nichtjes ), maar daarvoor eerst nog wat huiswerk maken (ja, dat doe ik ook gewoon op eerste kerstdag ) en daarna nog even slapen, want ik ben en blijf moe. Maar ik slaap inmiddels 's nachts ook weer gewoon, ondanks dat ik overdag ook slaap, had ik lekker toch gelijk.
Oud 25-12-2006, 08:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-12-2006 @ 09:42 :
Straks naar schoonouders, kerstcadeautjes en gourmetten (met schoonzus+zwager+neefje+nichtjes ), maar daarvoor eerst nog wat huiswerk maken (ja, dat doe ik ook gewoon op eerste kerstdag ) en daarna nog even slapen, want ik ben en blijf moe. Maar ik slaap inmiddels 's nachts ook weer gewoon, ondanks dat ik overdag ook slaap, had ik lekker toch gelijk.
je hebt pm
Oud 25-12-2006, 08:57
Gothic
Gothic is offline
Zo lekker naar oma . Neem m'n kaarten mee, hopelijk heeft zij kerstzegels, ik kan die werkelijk nergens krijgen .

Nu eerst douchen en dan lekker m'n nieuwe warme bontvestje aan

Gister heb ik toch nog een winkel gevonden die hem eruit gehaald heeft. Ik liep in een hele drukke winkel naar binnen, ging natuurlijk piepen , dus ik heel verbaast kijken, komt er natuurlijk zo'n vrouwtje van achter de kassa (waar een mega rij stond ). En die zei: o zal ik die er ff uithalen, anders blijf je steeds piepen ...
Oud 25-12-2006, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-12-2006 @ 09:57 :
hopelijk heeft zij kerstzegels, ik kan die werkelijk nergens krijgen .
Ik heb nog wel kerstzegels en op m'n werk ook nog flink wat.
Als je ze na vandaag nog nodig hebt dan hoor ik het wel.
Oud 25-12-2006, 09:42
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-12-2006 @ 10:41 :
Ik heb nog wel kerstzegels? Op m'n werk ook nog flink wat.
Als je ze na vandaag nog nodig hebt dan hoor ik het wel.
kan ik meteen jouw kaart meenemen
Oud 25-12-2006, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 25-12-2006 @ 10:42 :
kan ik meteen jouw kaart meenemen
Oud 25-12-2006, 10:02
Verwijderd
Ohja, Kerst. Het voelt totaal niet anders dan gister maar oke. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat. Hoop dat mn zusje een beetje rustig is, dan maar nep gezelligheid, beter dan ruzie...

Gister gejankt bij All you need is Love, ik huil nooit bij tv, maar gister... Hihi.

Vandaag pyjamadagje, lezen, tv kijken, niks doen. Vanmiddag wel ff iets gezelligs aandoen voor mn moeder. Een glitterpanty die heel erg afgeeft, zal mn pa blij mee zijn. Oh en ik praat niet meer met hem, gister weer die opmerking. Voor het eerst had hij door dat het een verkeerde opmerking was. Maar ik heb geen zin om een woord met hem te wisselen, straks maakt hij weer zo'n opmerking.

Fijne dagen iedereen.
*Knuff voor ~~dolce~~, Redhair, Nijn*, Rare kwast, Kroot, Lentekriebel en de rest.*
Oud 25-12-2006, 10:13
Meissiej
Meissiej is offline
Ik ben gelukkig. Ik kan het aan. Het gaat goed. Zolang ik niet aan afgelopen week denk gaat het goed. Zolang ik mij vast klamp aan dat ik sterk genoeg ben, kan ik het aan. Zolang het me lukt me vast te houden aan mijn vrolijke ik, valt het allemaal wel mee.
Oud 25-12-2006, 10:44
Roosje
Roosje is offline
Ik ga vandaag
mijn kamer opruimen.
mijn nagels doen.
anti-Kerst zijn.
voorbereidingen treffen voor morgen.
mensen mijden.

<3
Oud 25-12-2006, 11:12
kroot
kroot is offline
Pfoe... moeilijk, ik weet niet echt wat ik moet schrijven. Voor een aantal mensen hier is kerst heel erg moeilijk. Ik wil diegenen veel kracht en sterkte toewensen, niet alleen nu maar voor altijd, en jullie komen er bovenop!
Voor de rest en iedereen fijne kerstdagen!

Vanmorgen moest ik een koor begeleiden, was erg vroeg. Bij een nummer was ik echt de weg kwijt. Ik wist echt niet meer waar ze waren en mijn arm hield zich best redelijk. Deed wel pijn, maar kon toch nog gewoon doorspelen.
Oud 25-12-2006, 11:21
Verwijderd
Kerst is mooi, fijn en ik krijg er echt zo'n blij en goed gevoel van. Samen zingen, eten, vrolijk zijn. Ik heb echt nergens last van, voel me goed en geniet van deze dagen. En ik hoop dat de mensen met wie het niet zo goed gaat, deze dagen ook een beetje van dat gevoel mogen voelen al is het maar een piepklein beetje. Sterkte voor hen.
Oud 25-12-2006, 11:43
Verwijderd
Kerst, en niet alleen. <3 Nou ja, nu weer wel, maar hij was hier en het was heel fijn enzo.

En nu met mn oma kerst vieren, da's minder, maar olé voor sms.
Oud 25-12-2006, 12:47
darkfairy
darkfairy is offline
hm
Oud 25-12-2006, 13:04
Verwijderd
Kerst hmm..
Ik leef gewoon in een grote waas..
Oud 25-12-2006, 13:10
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb hoofdpijn. En nergens zin in .
Oud 25-12-2006, 13:21
Redhair
Redhair is offline
Bedankt voor de knuffels enzo.

Ik viel rond vijf uur in slaap, met een bloedende neus. Jeetje, dat was goede pep, in een paar dagen is mijn neus weer net zo als in de zomer. Heerlijk geslapen, door de wekker heen. Mijn moeder kon me met moeite wakker krijgen. Mijn kop zag er al wat beter uit, de kringen om mijn ogen waren minder geworden, ik was wat minder bleek en mijn wangen waren niet meer zo ingevallen. Maar alles draaide, ik was zo duizelig. Mijn neus bloedde alweer of nog steeds. Maar het kerstontbijt ging wel goed, mijn moeder was vrij vrolijk. Nu kijken hoe de rest van de kerst gaat. Ik ben nu een beetje duf, wil het liefst verder slapen.
Oud 25-12-2006, 13:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Woei, kerstmis.

Volgend jaar hopelijk niet meer thuis. Het lijkt er wel op, want mevrouw mijn moeder neemt mijn plannen toch vrij serieus, gezien de kerstkadootjes die ik heb gekregen.

Tijd voor een kunstkerstboom, mijn eigen kerstballen en nog heel veel dingen meer.
Oud 25-12-2006, 13:54
Faerie
Faerie is offline
Heb echt amper geslapen de laatste 2 dagen. Zaterdagnacht bijna helemaal niet, vannacht kon ik niet slapen en uiteindelijk viel ik pas om 3 uur in slaap en toen werd ik weer rond kwart voor 8 wakker en ik kon met geen mogelijkheid in slaap komen wat een kutzooi...en maar blijven denken aan hem, alle lieve dingen die hij heeft gezegd en gedaan . Ik baal echt.

Maarja ik heb er nu met een hoop mensen over gepraat. Mijn zus, mijn mama en papa, m'n zwager en vrienden. Dat lucht echt zo enorm op en door hen kom ik er ook weer bovenop . Heb net gedouched, en ik ging er chagrijnig in en ging er weer uit als mezelf, vrolijk. Heb veel nagedacht. Ik ben toch nog jong, kom op hee. Ik ga er maar gewoon op geloven dat die ene leuke liefde nog wel komt Ik heb alleen wel steeds sterk de neiging om terug te vallen in die rotgevoelens. Dat moet ik mezelf eventjes afleren. Het gaat nou eenmaal zoals het gaat...
Oud 25-12-2006, 13:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vanavond naar een 9-gangen diner. Oh, zo'n zin in! Dit jaar zijn we gelukkig niet ziek met kerst. M'n haar zit al in vlechtjes; hopelijk heb ik vanavond leuke golfjes. Nageltjes worden zo gelakt en rond 6 uur me maar eens in de jurk hijsen. W00t.

Gisteravond was de kerstavonddienst best tof. Swingend gospelkoortje, een predikant die Mattheus en Dan Brown ging vergelijken en het geboorteverhaal modern bracht. "Verplaats je eens in Jozef, die erachter komt dat zijn (eerst?) maagdelijke vriendinnetje vreemd is gegaan en plots zwanger is."

Vrolijk kerstmis allemaal!
Oud 25-12-2006, 15:23
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Woooooooooooooooooooooooooooot naar mijn cadeautjes . *verwend*

En ik heb zin in eten maar ik ben nu al half misselijk .
Oud 25-12-2006, 16:18
Roosje
Roosje is offline
Oh waar opruimen al niet goed voor is. Yeaaah, mijn tekenmap is terug. <3
Oud 25-12-2006, 16:48
Saarah
Saarah is offline
Ik moet dringend leren om dingen wat meer van me af te kunnen zetten; ze te kunnen loslaten; het mij niet zo erg meer aantrekken. Misschien hangt dat wel samen met meer zelfvertrouwen krijgen.. Maar het is toch niet helemaal hetzelfde.
Oud 25-12-2006, 17:26
coopergirl
coopergirl is offline
Arhhhh ik zit nu nog een gedicht in elkaar te flansen... Wat ben ik... Onverbeterlijk.

De mensen die het extra moeilijk met kerrrst hebben, wil ik veel succes/ sterkte wensen + een kerstknuffel toezenden.

......Ik ga weer even de dichterlijke ziel uithangen
Oud 25-12-2006, 17:38
Verwijderd
Woa, wijn.

En jullie zijn sukkels. Jullie laten míj in de steek, niet andersom. Maar het kan me lekker niks schelen.
Oud 25-12-2006, 17:51
Verwijderd
Oh wow! Die betoverende jongen, die ik afgelopen week een aantal keer op mijn gang was tegen gekomen en waar ik maar aan bleef denken, heeft mij gevonden via hyves. Dat betekent dat hij dus ook aan mij is blijven denken. En dat terwijl ik hem eigenlijk helemaal niet ken. Maar het moment dat ik hem zag hielden onze blikken elkaar gewoon vast en was er iets tussen ons... . Dit wordt een mooie kerst
Oud 25-12-2006, 17:57
darkfairy
darkfairy is offline
duizelig
Oud 25-12-2006, 17:57
Roosje
Roosje is offline
Lieve schat. Je mag het op zich ook wel recht in mijn gezicht zeggen als je vindt dat alles wat ik doe fout is, dat je me weg wilt hebben omdat ik een ring door mijn lip heb, als je liever hebt dat ik de hele dag boven op mijn kamer zit zoals ik altijd al heb gedaan.

Godver, kutkerst. Rot toch een eind op zeg.
Oud 25-12-2006, 18:21
Verwijderd
Knuf voor Roos.
Oud 25-12-2006, 18:33
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 25-12-2006 @ 19:21 :
Knuf voor Roos.
^^ Dankjewel, wat lief.
Oud 25-12-2006, 18:45
Verwijderd
Niet mokken, lekker wokken!
Ik ga zo met mijn ouders en broer naar het wokrestaurant . Ik heb me net even gedouched, mijn mooie chinese jurk weer aangetrokken en even een lekker geurtje opgedaan. Ik ben tevreden met mezelf . Goede voornemens voor het nieuwe jaar: (hoe cliché)
-stoppen met roken
-weer verder gaan met mijn dieet
Oud 25-12-2006, 18:46
Verwijderd
En oja: allemaal een vrolijk kerstfeest toegewenst! Ook voor degene die het nu moeilijk hebben, ook voor jullie breken er betere tijden aan, daar geloof ik in!
Oud 25-12-2006, 18:54
Faerie
Faerie is offline
Gotta take my mind off of you..
Oud 25-12-2006, 18:55
Verwijderd
Zo, ik heb me eventjes teruggetrokken uit de drukte beneden. We hebben net Kolonisten van Catan gespeeld (en ik heb gewonnen) en het voorgerechtje gehad. De cadeautjes zijn uitgepakt en zo gaan we verder met eten. Het eten komt wel goed ja, al is het moeilijk. Zucht en die drukte, ik heb het nu alweer helemaal mee gehad.
Oud 25-12-2006, 19:46
Mariekje*
Mariekje* is offline
Verrek, er was iemand die vroeg naar mijn ontwerpjes voor babykleding.
Leuk hoor, mensen die iets willen bestellen, maar joost mag weten hoe ik het daadwerkelijk moet maken.
Oud 25-12-2006, 20:00
- KTFE
- KTFE is offline
Ik wil weg van huis, het begint ondraaglijk te worden, en morgen gaan ik en mijn vriend eens kijken hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen.
Oud 25-12-2006, 20:01
Verwijderd
Ik heb me toch zooo aan mijn broertje en zijn vriendin zitten ergeren. Vréselijk irritant die twee onder het eten. En elkaar maar af lopen lebberen voor de neuzen van ons allemaal en vreselijk irritant lopen giechelen. En lompe spelletjes doen waar niemand iets van snapt en dan keihard met dat zeiklachje lachen. Gatver. En misschien kan ik het op zo'n moment ook niet uitstaan dat zij vandaag wel bij elkaar zijn en mijn vriend en ik niet
Oud 25-12-2006, 21:07
Verwijderd
Ik voel me best alleen..
Oud 25-12-2006, 21:42
Yana
Yana is offline
Het was kerstavond, 2006... Yana weet het nog zo goed, huilend in haar bed

Leuk was dat. De hele dag een hang-dag, balend en vol pijn. Te weinig gegeten, vanwege die kut-vreet-kerstdagen. Na het avondeten gingen we *gezellig* kaarten, maar ik voelde me alleen maar lelijk en moe. Ben als eerste naar bed gegaan, mijn vriend bleef beneden nog fijn kaarten. Ik hoorde ze boven lachen en de aloude eenzaamheid kwam terug. Auw. Auw auw auw auw. Ik heb zo hard gehuild, voelde me zo alleen. Kerst. Vrede op aarde, samenhorigheid. Eenzaam zijn.

Vandaag was een klein klein beetje beter, maar toen het kerstdiner ineens 2 uur naar voren werd geschoven viel mijn hele planning in duigen en werd eten ineens weer heel moeilijk. Het was te vlug achter elkaar, het mocht niet. Het kon niet. Het voelde zo slecht.

Verder voel ik me zo lelijk en heb ik zo'n last van mijn huid. Alles doet zeer en smorgens krijg ik met moeite mijn ogen uberhaupt van elkaar. Ik had zo mn best gedaan me een beetje mooi te maken vandaag, en het eerste wat er gezegd wordt.. "goh, jij ziet er ook rood uit in je gezicht". . Ik heb zin in mijn retraite morgen, rust rust rust. Aan de andere kant is alles anders dan het ooit was. Er is zoveel spanning, zoveel schaamte. Ik wil soms niemand zien en nu zit ik weer op het randje van huilen. Ik wil dit leven niet meer en soms wil ik gewoon weg, dood, niet meer verder. Ik pleeg geen zelfmoord, ik weet dat het geen uitweg is. Maar dat neemt niet weg dat ik het stiekem ergens niet meer zou willen. Kut.

Er moet een reden zijn voor wat ik meemaak, er moet een les zijn die ik nog niet ken. Maar zég me dan op zn minst wat het is dat ik moet leren, het is zo oneerlijk om me wel de straf maar niet de les te geven! En ach, ik weet wel dat ik niet over "straf" moet denken, maar zo voelt het wel. Als een lood, loodzware last op mijn schouders. Eentje die steeds zwaarder wordt en mij in haar val meesleurt.

Lieve mensen, over 6 dagen ben ik terug. Tot die tijd een eenzame groet van een verdrietige Yana. Life is worth living, right?
Oud 25-12-2006, 21:44
rare kwast
rare kwast is offline
eindelijk is het einde van kerst dag 1 in zicht..
nu terug trekken in bed, flinke dosis herrie in mn oren en huilen

woehoeeee ik hou van feestdagen

Regels voor berichten