![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
droeg mn ex in de jaren 80/90 ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
je mag nog zo goed zijn in krav maga, het is gewoon dikke zever dat je het tegen 5 gewapende palestijnen zou halen, zelf niet tegen één als er wat afstand is...niemand is nu eenmaal "bullet-proof" |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
wat wil je bewijzen ? ik geraak die ls bemoeizucht stilaan beu, heb ik nog het recht om op een forum ergens op in te gaan ? ja dan mag ik niet hypocriet wezen, en moet ik commentaar op mij ook tolereren...maar die sarcastische opmerkingen alsof de andere het altijd beter weet ![]() wat een hoge dunk hebben sommigen hier van zichzelf, altijd maar zichzelf populair maken door enkele "gevatte" opmerkingen te geven... ik vraag me af of die personen irl ook zo'n grote mond zouden opzetten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
is maar al te gemakkelijk, hierop zal niemand je pakken, tis neok maar... kom hier als je durft, alsof jij krav maga kan, en kan je het, dan is het vast noobie style. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Het grote 'Ik zoek...' topic #? Trimm Trabb | 465 | 02-06-2018 22:02 | |
Lifestyle |
sjaaltjes Verwijderd | 37 | 16-05-2012 18:23 | |
Lifestyle |
Ik zoek....lifestyle gerelateerde artikelen Verwijderd | 501 | 11-12-2008 18:53 | |
Lifestyle |
fototopic september. sorry | 499 | 06-09-2004 18:38 | |
Lifestyle |
de "arafat-sjaal" Red Lion | 63 | 05-07-2004 11:43 | |
Lifestyle |
wat heb je aan vandaag, deel wie weet het nog Lievelotje | 445 | 27-11-2002 11:06 |