![]() |
||
Citaat:
A - als we mensen dood schieten hebben ze 100% minder kans om AIDS te krijgen, dat maakt mensen dood schieten niet tot de remedie voor HIV. B - We hebben condooms, waarvan het effect 99,9% is. Dat lijkt me de voorkeur te genieten boven verminking van kinderen.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Om nog maar te zwijgen van mythes die nog steeds voort leven, zoals dat seks met een maagd aids kan genezen. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
enne... idd: voorkomen is beter dan genezen |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Wat leert dat ons over het standpunt? Citaat:
Luister eens naar wat je zegt, feitelijk beweer je dat wanneer je vermoed dat iets mogelijk een positief effect heeft, je mag spelen met het leven van mensen. Dat vind ik nogal onaanvaardbaar. Onnodig en vol risico's, dat kun je niet zomaar doen. Citaat:
Verder is elk geval er een teveel.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
2) overdrijving 3) zie 2) Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Het is een velletje, dus delen => overdrijving |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Dus, waar is dat controleerbare betrouwbare onderzoek? Citaat:
Gezondheid is ronduit twijfelachtig, en als klap op de vuurpijl nog eens overbodig, omdat we helemaal niemand hoeven te verminken om AIDS te stoppen.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Het behoeft geen betoog dat dat onderbouwing noch bron is. Betrouwbaar medisch onderzoek zal het wel doen. Citaat:
Nogal stuitend om uitbreiden daarvan als iets positiefs te beschouwen. Citaat:
De werking van condooms staat toch onomstotelijk vast. Daarmee is verminken voor AIDS overbodig gemaakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Helaas kunnen ze geen omstandigheden garanderen en ook de andere omstandigheden niet elimineren en is er dus geen sprake van een betrouwbaar verband. Citaat:
Aangezien dat gekraakt is op gebrek aan bewijs en overbodigheid denk ik niet dat je mensen zomaar mag verminken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kenjirro, volgens mij weet jij net zo goed als ik dat het helemaal niet 'bewezen' is dat besnijdenis gezondheidsvoordelen oplevert. Besnijdenis gaat vaak mis en is zelfs in 1 op de 500.000 gevallen dodelijk.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Of wacht, we hadden verminking en risico's, wat het aantal 'voordelen' zelfs op een spreekwoordelijke -2 brengt. Citaat:
Ik zal een staaltje foutief statistisch redeneren geven zoals jouw bron dat deed om te demonstreren waarom ze fout zaten: Het aantal rendieren in Siberië daalde sinds 1999. Het aantal asielzoekers dat naar Nederland kwam daalt sinds 2000. Daarmee is aangetoond dat de rendiertrek in Siberië een lineair verband heeft met het aantal migranten dat in Nederland asiel aanvraagt.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik deel je standpunt. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Net zoals besneden penissen de kans op aids verminderen. Maar die kans bestaat ook nog wel. Ik zou besnijden niet verplicht willen stellen (en gelukkig is dat ook niet zo) Maar in principe, is het een zelfde soort vergelijking ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|