Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gitaren raakt hij niet meer aan, want die zijn uitgevonden door negers ![]() Nee, geef mij zijn CD's maar...
|
![]() |
Ik heb m een maand geleden al gezien in Londen, maar ik wil Michael Jackson nog zker een keer zien optreden, de shows die hij geeft zijn zo gaaf als ik hem heb zien optreden kan ik waarschijnlijk rustig sterven. Al wil ik Janet ook nog heel erg graag live zien, omdat haar shows helemaal the bomb zijn. Ik weet t, niemand van tegewoordig vind dit nog stoer dus gaan ze geen fan van Michael Jackson zijn, maar hij is nog steeds The Man en als ie eindelijk helemaal verlost is van sony en dus van the devil tommy mottola (quote michael jackson) gaat hij wel degelijk iets leuks doen qua muziek enne allemaal ff naar Men In Black 2 kijken zitten 28 hele leuke secondes in.
![]() bye bye, goldendawn. p.s. als nirvana er nog was (compleet) dan had ik die ook zker willen zien. www.odjf.nl |
![]() |
|
Nou k ben tegenwoordig niet meer zo lijp van bands als dat ik vroeger zijn kon .. maar ik wil nog heeeeeel graag een x zien:
Ignite *IK WIL ZE OP LOWLANDS! NOG STEEDS!* grmbl!! maargoed als het nieuwe album af is gaan ze vast nog wel beetje touren.. Pennywise Bad Religion enn Sick of it All nog een keer .. maar ik wil daarna eigenlijk helemaal niet sterven want dr blijven altijd leuke bands die ik nog een x moet zien! Dus!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
betoog nakijken Jeannine92 | 3 | 25-03-2010 15:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Wat als? Daboman | 320 | 02-06-2007 08:10 | |
Verhalen & Gedichten |
misschien morgen FIEloSOOF | 8 | 21-06-2004 07:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |