Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Coop had het bij het rechte eind. Als je gaat solliciteren bij een oliemaatschappij, dan zal je ook dergelijke testen moeten ondergaan en 6 weken kunnen ze soms merken, 8 weken zeldzaam en na 10 weken niet meer. Er wordt ook niet getest op de aanwezigheid van delta9-THC, deze soort zit in weed en hasj en heeft geen effect. Nadat het verbrand/verwarmd is, of reageert met alcohol of lipiden (dat is dus de enige manier waarop je wiet kan eten mét effect) wordt het omgezet in 11-hydroxy-THC in je lever. Misschien dat de eerste soort wel langer in je lichaam blijft, maar je wordt er met geen mogelijkheid stoned van, omdat het niet kan worden opgenomen in je bloedstroom. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.nvu.info/schart/11.html Is dat je bron soms? ![]() De volledige afbraak van THC kan idd erg lang duren(een jaar geloof ik niet), echter zoals coopergirl al aangaf, ben je echt totaal niet meer stoned (in tegenstelling tot de geweldige nvu bron). Dat is binnen een dag toch wel weer over(eerder binnen een paar uur, maar we nemen het even ruim) |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Ik ga mee met mister Chaplin; Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
grappig forum wel
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je naar Pharma Bio Research gaat kan je rustig twee weken van tevoren nog blowen.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat: