![]() |
|
Verwijderd
|
...met de voeten op een bank en tussendoor in je handen klappen, zoals die reclame (?) van Frank/Ronald de Boer enkele jaren terug....
Als je dat 50 keer kunt, dan ben je redelijk bezig. Van die jochies hier die reppen over 120.... 'pompen' zichzelf zeker slecht 5 cm omhoog in een veel te hoog tempo.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
groeten the conquer
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerder deed ik 3 setjes van 50 en nu soms 25 keer maar mijn max 50-70 denk ik maar dan ben k wel half dood. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als ik zo alle getallen lees doen volgens mij veel mensen het niet goed, ik soms ook niet hoor dan wil ik het even lekker snel doen maar ik ga toch veel liever bankdrukken dat is pas heavy en daar kan je nog een kick van krijgen ![]() En als je dan net klaar bent met de laatste rep een heerlijke hitte golf langs je gezicht hmmmmmmmm |
![]() |
|
Hmmz, mn vriendje zit op Tang Soo Do, en moet bij zn training zich soms opdrukken. En dat is vet veel! Ehm ff denken, oja. 30 keer opdrukken, dan je tegenstander 30 keer. Dan nog 30 keer opdrukken met zn handen in een driehoekje (ehh duimen en wijsvinger-topjes tegen elkaar aan), schijnt moeilijker te zijn, dan de tegenstander weer, en dan 30 keer opdrukken op weer een andere manier... dit wel in een uur ofzo, dus dat valt mee. Maar ik vind het best zwaar
![]()
|
kan het 15 keer is natuurlijk niet veel maar vind ik wel genoeg
op de training van de volleybal moesten we dat altijd doen en als het straftraining was dan kon het wel eens tot 100 oplopen en dan lig je neer tegen de grond ik trainde 2 maal per week en opdrukken haatte ik echt liever sit-ups xxxxxxxxxxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Algemene schoolzaken |