![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En dan heb ik zelfs nog kaas gegeten van conflictbeheersing zodat ik iemand heel netjes benader in plaats van "he, junk. ja, jij daar. uit die peuk'.
Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 20:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en natuurlijk moet ik jou maar op je lieve snoet geloven, dat jij gewoon op een normale manier, zonder enige neerbuigend sarcasme, hem aansprak. dergelijke verhalen hebben meestal 2 kanten. als iemand uit de hoogte arrogant op me afkomt, en van mij eist dat ik die peuk wegdoe, omdat ik een asociale pauper ben, tja, dan ben ik tot geen enkele medewerking bereid. een gewone vraag ( liefst vriendelijk ), zal ik niet negeren, of zelfs maar afwijzen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
je benaderd niemand heel netjes?? ![]() rare schrijffout ( mag ik aannemen ) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als jij wel normaal zou reageren ben je overigens een unicum. (de truc was dat ik tikte dat ik niemand zou benaderen zoals in de voorbeeldzin, en ik dat veranderde naar dat ik netjes benader, terwijl ik 'niemand' vergat te veranderen)
Laatst gewijzigd op 03-02-2007 om 20:47. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en nee ik ben geen unicum. iedereen wil graag in zijn waarde gelaten worden, ik zou ook stijgeren als er een of andere oetlul mij vanuit de hoogte mijn peuk kwam verbieden. Maar over alles is te praten, en dat geldt niet alleen voor mij, maar voor velen met mij. Niet alleen voor rokers, maar voor alle mensen. ( edit: dit geldt niet voor hhhhhhendrikxkxkxkxkxks, maar dat lijkt me duidelijk.... ) En de enkele sarsgevallen die niet aanspreekbaar zijn, verdienen om andere redenen ook al wel een tik op hun muil. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 10-02-2007 00:38 |