Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() msn?
||
![]() |
Citaat:
De enige reden waarom ik ze bewaar is omdat er voor mij herinderingen aanzitten,niet omdat ik het een mooi bandje vind ofzo. Ik hou mn bandjes wel gewoon om,vind ik leuk...maar zodra ze gaan irriteren haal ik ze er af en stop ik ze in mn fotoalbum ofzo,bij de foto's van het desbetreffende festival,de plastic bandjes hou ik niet om want die zitten kut. |
![]() |
|
ik heb mijn lowlands van vorig jaar nog om maar het was wel de bedoeling dat ie er in augustus af gaat en er een andere in de plaats komt...
en neej hij stinkt nie ! waarom zou ie stinken hij gaat toch iedere dag mee onder de doesj enzow.. en als ik handen was en dergelijke...
|
Verwijderd
|
Euhmz, zodra 't festival afgelopen is knip ik ze eraf, gewoon omdat ik niet de behoefte heb om ze er aan te houden, vooral de plastic niet; kleur vervaagd, worden snel lelijk. Verder vind ik het gewoon niet zo lekker zitten, en ben ik ook niet zo iemand die met zo'n blik loopt van 'Kijk mij eens! Ik ben naar al deze festivals geweest! Stoer he!' (Ik zeg nu niet dat de mensen die hier reageren het wel om die redenen doen, maar ik ken een paar mensen die dus wel zo zijn)
|
![]() |
|
Ik houd ze soms om en soms niet, ik heb nu nog lowlands '98/'99/'02 en waldrock 2001. die van dit jaar heb ik eraf gehaald gewoon omdat ik er geen nut in zag 'm te bewaren en dat heb ik met oudere lowlandsbandjes ook gedaan, omdat er voor mij niet echt boeiende herinneringen aan zaten . En jah, daar ben ik heel erg in, ik wil altijd dingen bewaren die me ergens aan doen denken. Vies worden ze niet, want ze douchen iedere dag met mij mee, en ze zien er ook gewoon nog nieuw uit, want ook ik rol niet iedere dag door de modder heen.
![]()
|||
Citaat:
![]() Om dit soort reacties doe ik het dus. ![]() ![]() ![]() Dat ding lijkt onverwoestbaar trouwens, m'n (plastic )bandje van Pinkpop 2001 lag er na twee maanden al vrijwel af. Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Sierrrraden Spanish rose..* | 59 | 18-01-2005 12:26 | |
Muziek |
Welke bands heb je al live gezien? Verwijderd | 141 | 04-06-2003 10:54 | |
Lifestyle |
Welk accesoire past het meest bij jouw lifestyle? Verwijderd | 77 | 20-05-2003 12:44 | |
Muziek |
Cd's die bij de winter passen Verwijderd | 51 | 07-12-2002 13:15 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Burger King NecroDopey | 17 | 02-11-2002 12:00 | |
Lifestyle |
sieraden feline | 46 | 17-05-2002 23:36 |