![]() |
||
Citaat:
Ik ben toch lekker drie jaar ouder dan jij en ik heb een grotere piemol. En jij bent maagd, dus ik trek me lekker toch niks van je aan. Happert. (K)
||
Citaat:
![]() ![]() Volgens dat rood is iets van 18 cm dus ideaal. Ik ben slecht in inschatten, dus ik zeg maar niks...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, ik zag het plaatje rondslingeren op internet en omdat de site er op staat ging ik er uit nieuwsgierigheid kijken. Zodoende. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Het ideale maatje is dus een bierflesje? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En verder, 15,5 is de omtrek, he, níet de breedte/doorsnede/whatever. Als je een meetlint pakt en je maakt er een rondje van 15,5 centimeter van dan zie je dat het best meevalt - bovengemiddeld, ja, maar niet uitzonderlijk gigantisch. Niet veel mannen zullen daar in vallen, nee, het is ook maar een klein gebied op de kaart. De meeste mannen vallen echter makkelijk binnen de satisfying-criteria en vrijwel iedereen zit binnen de grenzen van 'enjoyable'. En wie er buiten valt vindt toch wel iemand die het gaaf vindt, want het is een algemeen beeld waarin afwijkende voorkeuren niet verwerkt zijn. Ik begin het wel eens te worden met dat grafiekje, eigenlijk :> |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik voor kwantiteit met seks want kwaliteit maak je uiteindelijk als je elkaar leert kennen. En heel lullig, maar met een kleintje kun je moeilijker goede kwaliteit maken dan met een grote. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Vibrators halen nog maar net de 18-19-20 cm en die gaan er echt niet helemaal in ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-03-2007 om 08:10. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() en sowieso is het formaat waar de beginpost het over heeft, een beetje overdreven hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik ben er nog steeds van overtuigd dat onzekere jongetjes met teenage angst topics hiermee niet echt 'geholpen' worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |