Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2007, 16:22
Verwijderd
--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle negatievelingen:

Wat ik zonde vind is dat een werk als deze (een met potentie hebbend, en niet alleen voor mij - maar voor meerderen) gelijk tot op het bot afgebrand wordt, als de stijl oid je eventjes niet zint. Als er mensen het goed vinden - waarom ga je dan reacties posten als 'dit is geen aandacht meer waard' etc. Meningen blijven altijd verschillen, dat wil nog niet zeggen dat jouw mening geldt en dat je daarom maar zo neer kan kwakken dat de schrijver zijn tijd beter met iets anders kan besteden. Vooral niet in deze, omdat ik genoeg positieve reacties heb gezien. Beetje kinderachtig - vind ik dan.

Of eerder kortzichtig dat alleen jouw mening - van bijv. raakvlak - telt en dat je dáárom maar mensen moet aanraden geen tijd meer hierin te stoppen. Als ik dat wil, dan doe ik dat gewoon.

En aan de schrijver:
gewoon doorgaan, er zal altijd wel wat te zeiken zijn - luister liever naar de positieve reacties, en mensen die echt wat opbouwends te zeggen hebben.

Zo.

Edit: typfout.

Laatst gewijzigd op 20-03-2007 om 18:15.
Advertentie
Oud 20-03-2007, 18:44
BaarEenKind
BaarEenKind is offline
sorry dat ik me ermee blijf bemoeien, maar met name leiv en ik hebben laten merken niet al te positief te zijn over de tekst, onderbouwd. Mijns inziens met name omdat het aan enige structuur en opbouw ontbreekt, de opbouw die ik meende te ontdekken werd door de schrijver zelfs weer ontkracht. Er staat maar één dodelijke reactie in dit topic en die komt van raakvlak, die is totaal niet onderbouwd en slaat nergens op. Dat mensen daardoor meteen alle kritiek willen gaan negeren is ook niet al te netjes.
Waar het mij om gaat is dat als Orpheus van plan was nog verder te schrijven aan dit verhaal hij wel degelijk iets aan die opbouw en structuur zal moeten gaan doen, ik kan me moeilijk voorstellen dat dit boeiend kan blijven puur gebasseerd op een 'leuke, dichterlijke stijl'. Daarmee schrijf je korte verhalen, en zelfs die hebben structuur nodig.
Oud 20-03-2007, 20:08
Orpheus
Orpheus is offline
Orpheus heeft al verder geschreven en heeft het commentaar ter harte genomen.

Maar Orpheus wacht op een slotje, zoals vermeld en aangedragen bij een fb. Ik vind het jammer. Ik ben blij dat een aantal mensen ziet wat ik neer wilde zetten, ik vind het jammer dat er een commotie rondomheen dient te komen die zelfs ik teveel eer vind.
Oud 20-03-2007, 20:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Voor een slotje moet je op M&M zijn.
Oud 20-03-2007, 21:06
Ieke
Ieke is offline
Slotje op verzoek van de TS.

Regels voor berichten