--------------------------------------------------------------------------------
Aan alle negatievelingen:
Wat ik zonde vind is dat een werk als deze (een met potentie hebbend, en niet alleen voor mij - maar voor meerderen) gelijk tot op het bot afgebrand wordt, als de stijl oid je eventjes niet zint. Als er mensen het goed vinden - waarom ga je dan reacties posten als 'dit is geen aandacht meer waard' etc. Meningen blijven altijd verschillen, dat wil nog niet zeggen dat jouw mening geldt en dat je daarom maar zo neer kan kwakken dat de schrijver zijn tijd beter met iets anders kan besteden. Vooral niet in deze, omdat ik genoeg positieve reacties heb gezien. Beetje kinderachtig - vind ik dan.
Of eerder kortzichtig dat alleen jouw mening - van bijv. raakvlak - telt en dat je dáárom maar mensen moet aanraden geen tijd meer hierin te stoppen. Als ik dat wil, dan doe ik dat gewoon.
En aan de schrijver:
gewoon doorgaan, er zal altijd wel wat te zeiken zijn - luister liever naar de positieve reacties, en mensen die echt wat opbouwends te zeggen hebben.
Zo.
Edit: typfout.
Laatst gewijzigd op 20-03-2007 om 18:15.
|