Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier, voorbeeldje van een Amerikaanse kaart. (Hij gaat eigenlijk over platentectoniek dus daar moet je even doorheen kijken, maar dit was de eerste die in me opkwam en ik had geen zin in zoeken.) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik at het wel eens! het is dus niet dodelijk want ik leef nog waarom gras niet blauw is, waarom hij me na een jaar vol afwijzingen leuk vindt.. waarom in eens 2 mensen zwanger zijn waarom mensen nieuwsgierig zijn en ik de atlas heb doorgebladerd maar niet alles weet, hoe kan ik het nou vergeten wat ik me echt afvraag wat iemand mss wel weet: hoe kan het dat ik meer in mijn hoofd heb dan er letterlijk inpast..? ik kan hele wereldbollen tekenen en ik weet hoe en huis er uitziet, maar een huis zou nooit in mijn hoofd passen.. ik weet dat computers met 1'en en 0'en werken, of iig telefoons,.., maar hoe werkt dat met hersenen?
||
Citaat:
Kijk, dat je niet alles uit je hoofd kunt leren snap ik. Maar als we zelfs al de basisdingen niet eens meer hoeven te weten, hoe kunnen we dan in godsnaam nog iets toepassen??
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Azie en Amerika werden gekoloniseerd vanuit Europa. En vanuit Europees standpunt is Azie dus het Oosten, en dat is kennelijk ook zo gebleven voor Amerika.
||
Verwijderd
|
Citaat:
je hersenen werken ook met 1en en 0en. 1 is aan, 0 is uit, stroompjes in zenuwen... je hersenen zitten er vol mee waarom heb ik zoveel dingen geleerd terwijl ik toch de helft vergeet? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ot: Ik vroeg me af of het niet makkelijk zou zijn als er winkels zouden bestaan waar je een vriend(in) kan kopen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ging allemaal over klokken. Moeilijk. Maar als je het antwoord wil, moet je daar maar eens op google-en... Waar dienen B-dagen en olympiades voor? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hanneke heeft het antwoord al gegeven op je vraag, zie ik. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
we hebben geld omdat men dan globiaal bepaalde producten kan waarderen, omdat bananen niet lang houdbaar zijn en een bananenboer dus maar eens per jaar heel rijk zou zijn en de rest van het jaar arm en omdat we ook diensten en goederen kopen die moeilijk te waarderen zijn (prijsbepalen).. maar ik ben het met je eens..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
<fragmentje> MightyMarcel | 1 | 18-12-2003 13:53 |