Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 21:53
poirot
poirot is offline
what boring lives you must lead, als jullie een bruiloft als excuus zien om een goed feest te geven. Hallo , dat kun je toch altijd doen, zonder dom excuus ( waar je overigens je hele leven aan vast zit) Een beetje stom hoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2007, 22:05
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
poirot schreef op 27-02-2007 @ 22:53 :
what boring lives you must lead, als jullie een bruiloft als excuus zien om een goed feest te geven. Hallo , dat kun je toch altijd doen, zonder dom excuus (waar je overigens je hele leven aan vast zit) Een beetje stom hoor.
Je kent het begrip scheiden?
Het vette aan dit specifieke feestje (iets wat een beter iemand nooit nodig zou hebben, i know) is het kunnen patsen met het feit dat je die band hebt met iemand. Als het gewoon een feestje is, is het veel minder "jullie feestje".

En zowieso, I just romanticize the idea cause it could never happen anyway.
Oud 27-02-2007, 22:07
poirot
poirot is offline
Ehh right.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 22:14
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Nou dan niet.
Oud 27-02-2007, 22:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 27-02-2007 @ 23:05 :
Je kent het begrip scheiden?
Het vette aan dit specifieke feestje (iets wat een beter iemand nooit nodig zou hebben, i know) is het kunnen patsen met het feit dat je die band hebt met iemand. Als het gewoon een feestje is, is het veel minder "jullie feestje".

En zowieso, I just romanticize the idea cause it could never happen anyway.
Ik vind het eerder triest dat je een scheiding al overweegt voordat het huwelijk überhaupt gesloten is. Dan is het inderdaad 'gewoon een feestje'.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 22:26
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 27-02-2007 @ 23:17 :
Ik vind het eerder triest dat je een scheiding al overweegt voordat het huwelijk überhaupt gesloten is. Dan is het inderdaad 'gewoon een feestje'.
mee eens, ik vind je kan altijd nog scheiden een beetje een rare instelling
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:01
terror koekjes
terror koekjes is offline
ach ik zou het wel doen als iemand het graag wilde met mij hahahaha maar dan zonder familie en .......... ZAALTJE.
Oud 27-02-2007, 23:03
Carn
Carn is offline
zoals bv "Feest & Partyzaal Lavrijsen!"
Oud 27-02-2007, 23:07
terror koekjes
Ik ging ooit solliciteren bij een 'zaaltje' en toen zei ik dat werken bij een 'zaaltje' me zo leuk leek en toen zeiden ze van 'NOU MAAR WE ZIJN EEN EVENEMENTENCENTRUM!'
Oud 27-02-2007, 23:07
Verwijderd
ik wil trouwen in een warm land, aan de zee met veel strand. Met max 20 mensen ofzo, in mijn zwembroek zij mag wel in een jurk
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:08
Verwijderd
ik werkte ooit bij een DISCO/evenementending maar ik mocht niet op de bruiloften werken want ik had ranzige dreads
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:09
Verwijderd
overigens lijkt trouwen in een warm land me heel gaaf maar volgens mij doet bijna niemand dat echt dus ik vast ook niet
Met citaat reageren
Oud 27-02-2007, 23:09
terror koekjes
Volgens mij wil ik alleen trouwen als ik niet hoef samen te wonen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk
Oud 27-02-2007, 23:13
Carn
Carn is offline
lekker op elkaars lip!
Oud 27-02-2007, 23:17
terror koekjes
Ik ga liever eens in de zoveel dagen op iemands lip zitten HAHAHA
Oud 28-02-2007, 08:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 28-02-2007 @ 00:09 :
Volgens mij wil ik alleen trouwen als ik niet hoef samen te wonen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2007, 22:12
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 28-02-2007 @ 00:07 :
Ik ging ooit solliciteren bij een 'zaaltje' en toen zei ik dat werken bij een 'zaaltje' me zo leuk leek en toen zeiden ze van 'NOU MAAR WE ZIJN EEN EVENEMENTENCENTRUM!'
Oud 28-02-2007, 22:59
capibara
capibara is offline
"Trouwen, beter ga je bier brouwen", aldus een van de wijste 70-plussers die ik ken.
Oud 01-03-2007, 10:26
__
__ is offline
ik denk wel dat ik wil trouwen. en het hoeft niet in de kerk ofzo, want ik ben niet gelovig maar alleen voor de burgerlijke stand lijkt me ook zo'n anti climax. zo van, daar sta je dan. in het gemeentehuis, te trouwen. en dan ben je getrouwd.. nee het moet wel op een mooie (romantische) locatie en met een hele mooie jurk. en daar wil ik best maandenlang voor diëten if necessary. ja het is toch een soort beeld wat ik in mn kop heb, van de mooiste dag van je leven blabla en al die cheesy zooi ;x
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 10:52
igfy
igfy is offline
Ooit ga ik misschien wel trouwen... ben nu toch al burgerlijk en ik geloof dat er financiele voordelen aanzitten enzo.

Maar als dat ooit gebeurt, dan is dat over een hele lange tijd en zonder al het gedoe eromheen. gewoon met een par mensen naar het gemeentehuis en misschien een tijdje later een klein feestje thuis ofzo.. Ik vind het zonde om er veel geld aan uit te geven, dan ga ik liever heel lang op huwelijksreis hoor..
Oud 01-03-2007, 11:25
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik wil wel trouwen, maar alleen als ik een gelovig iemand tegenkom waar ik mijn hele leven mee zou willen delen. zonder kerk en zekerheid dus geen bruiloft, dan heb ik mijn geld wel beter te besteden. voor een reis maken heb ik ook echt geen bruiloft nodig. gezellige feestjes geven doe ik wel op andere tijden.
een bruiloft moet dan ook strak, officieel en saai worden. maar ik wil geen enge witte jurk en een "partyzaaltje", geen bandjes, geen toneel en onzin, geen truttige toespraken, geen kutboeketje, geen krulletjes in mijn haar, geen groepsfoto´s, geen trouwkaart met hartjes, geen witte bolletjes met ham etc. etc. wel een inspirerende korte fotoreportage, een grote amerikaanse bak, een waardevolle preek, een stijlvolle eenvoudige jurk, allemaal lieve mensen, een lieve echtgenoot etc. etc. maar voorlopig even niet graag .
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:27
poirot
poirot is offline
En bloed op de lakens tijdens de huwelijksnacht !
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:30
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 01-03-2007 @ 12:25 :
ik wil wel trouwen, maar alleen als ik een gelovig iemand tegenkom waar ik mijn hele leven mee zou willen delen. zonder kerk en zekerheid dus geen bruiloft, dan heb ik mijn geld wel beter te besteden. voor een reis maken heb ik ook echt geen bruiloft nodig. gezellige feestjes geven doe ik wel op andere tijden.
een bruiloft moet dan ook strak, officieel en saai worden. maar ik wil geen enge witte jurk en een "partyzaaltje", geen bandjes, geen toneel en onzin, geen truttige toespraken, geen kutboeketje, geen krulletjes in mijn haar, geen groepsfoto´s, geen trouwkaart met hartjes, geen witte bolletjes met ham etc. etc. wel een inspirerende korte fotoreportage, een grote amerikaanse bak, een waardevolle preek, een stijlvolle eenvoudige jurk, allemaal lieve mensen, een lieve echtgenoot etc. etc. maar voorlopig even niet graag .
Klinkt als een begrafenis.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:33
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 01-03-2007 @ 12:30 :
Klinkt als een begrafenis.
het is ook de ondergang van het vrije leven. mwahah.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:35
suvórov
suvórov is offline
Mwahah.
Oud 01-03-2007, 13:08
innogen
innogen is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 01-03-2007 @ 12:25 :
omg ik zou echt doodgaan als ik zoiets moest meemaken of het nu mijn eigen bruiloft zou zijn of die van iemand anders
Oud 01-03-2007, 22:51
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik kan me niet voorstellen dat ik zlef al ga trouwen
maar 2 vriendinnetjes van mij gaan trouwen
eentje dit jaar al en de ander volgend jaar!
bovendien hoop ik dat mijn broer en schoonzusje gaan trouwen, maar ik weet niet of mijn broer dat wil!

ze hebben wel alle 3 al gevraagd of ik evt. mee ga trouwjurken shoppen

Dat vind ik zo geweldig, zo'n vreeeeeselijke jurk die je stiekem wel mooi vindt!

Ik vind het idee er om heen heel lief en romantisch
maar zie, zoals ik al zei, mezelf de komende (5 jaar miinstens) tijd niet trouwen!
Oud 01-03-2007, 22:54
matt trakker
matt trakker is offline
ok!
Oud 01-03-2007, 22:55
Verwijderd
ja?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 23:00
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Onze "schoolbibliotheek" bestaat uit een oneindige hoeveelheid bakken met glossy's van over de hele wereld (modeopleiding). Twee van die bakken zitten helemaal vol met van die trouwjurk magazines (die krengen zijn altijd minstens 2 cm dik).

Echt een heerlijke manier om de pauze door te komen; met een groep van 20 modemeisjes al etent trouwjurken afkraken. Als je die boekwerken mag geloven heeft 80% van de trouwjurken zo'n taartmodel (strapless korsetje met een enorme, enkellange rok).

Waarom blijven die dingen toch zo eindeloos populair?
Oud 01-03-2007, 23:26
Vice
Vice is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 02-03-2007 @ 00:00 :
Waarom blijven die dingen toch zo eindeloos populair?
Groot deel van de mensen heeft gewoon geen smaak. Of op z'n minst wansmaak.
Oud 02-03-2007, 02:03
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
suvórov schreef op 01-03-2007 @ 12:35 :
Mwahah.
ok. dit is vreemd genoeg grappig

helemaal omdat het er zo ontzettend nolife 2 minuten erna is gepost
Oud 02-03-2007, 10:59
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
poirot schreef op 01-03-2007 @ 12:27 :
nou vraag ik me af,
zijn er mensen hier die dat willen? (en ik weet niet of jij serieus was^^)

OT:
ik vind bruiloften echt super, heel overdreven vreselijk met hartjes zoals =zwart wit= al zei! maar ik hoef het zelf niet
Oud 02-03-2007, 11:31
suvórov
suvórov is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 02-03-2007 @ 03:03 :
ok. dit is vreemd genoeg grappig

helemaal omdat het er zo ontzettend nolife 2 minuten erna is gepost
Oud 03-03-2007, 22:12
Jones
Citaat:
poirot schreef op 01-03-2007 @ 12:27 :

er gaat natuurlijk ooit wel getrouwd worden. Hoe en wat weet ik nog niet. Ik hoef iig geen grote bruiloft met de hele familie erbij. Geef mij maar wat kleiner met vrienden. Wel in pak natuurlijk en een beetje traditioneel gedoe mag best. Niet in de kerk trouwens.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 00:14
Verwijderd
Mijn moeder chanteert me in to trouwen want ze heeft drie miljoen sieraden en dingen en troep en die krijg ik alleen als ik ga trouwen want dat is de bruidsschat ofzo. Ja hallo.

Maar goed, ik trouw uiteindelijk vast wel een keer want ik wil wel belastingvoordeel eigenlijk, mocht ik ooit heel lang succesvol bezig zijn met samenwonen.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 01:46
Adrenaline
Adrenaline is offline
Ik heb een maand of 3 geleden 2 dagen tot half zes in de ochtend mijn wedding lopen plannen. Ben er mooi 15 jaar te laat mee, maar weet wel dat ik een Vera Wang jurk wil if the funds allow it. Alles fijn uitgestippeld tot de uitnodigingen en bloemen aan toe.
Een 'All White" trouwerij, mijn aanstaande zal er helaas aan moeten geloven. Alle gasten strikt in het wit ander moet ik je niet, 't is per slot van rekening MIJN bruiloft. Ik ben al bestempeld als bruidzilla, oh well...

Een ideale locatie heb ik nog niet gevonden, maar het wordt haast zeker een idyllisch kerkje oid omdat dat leuker is dan het stadhuis lijkt me. De taart zie ik tegen die tijd wel, maar het is zeker iets om naar uit te kijken: taart proeven aaaaight!

Alles leuk en aardig, maar ik wil wel een fincanciële zekerheid hebben tegen de tijd dat ik trouw. Dat zal dan ergens rond mijn 30e zijn als het aan mijn studie geneeskunde ligt...en de man natuurlijk. Die mag ook wel een beetje gestudeerd hebben en zo gezien ik ab-so-luut NIET in de voetstappen van mijn moeder wil treden en 25 jaar lang een luie&gierige klootzak wil onderhouden.
Oud 04-03-2007, 02:13
poirot
poirot is offline
Misschien kun je dit beter op Psychologie posten?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 03:37
Adrenaline
Adrenaline is offline
SQZ?
Heb je het nu tegen mij?
Oud 04-03-2007, 05:17
Metal
Metal is offline
Citaat:
poirot schreef op 04-03-2007 @ 03:13 :
Misschien kun je beter niet meer op het forum gaan nadat je 's nachts terugkomt van het uitgaan.
Oud 04-03-2007, 08:09
Verwijderd
Watn bedoel je metal
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:34
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
We zullen het nooit weten.
Oud 04-03-2007, 14:08
Metal
Metal is offline
Aww.
Oud 04-03-2007, 15:08
__
__ is offline
Citaat:
Adrenaline schreef op 04-03-2007 @ 04:37 :
SQZ?
Heb je het nu tegen mij?
SQZ?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 18:12
Breg
Breg is offline
Ik heb trouwen altijd als iets belachelijks gezien, tot ik op deze bruiloft werd uitgenodigd:

Bruiloft aan het strand, vervolgens een enorm feest bij vrienden thuis, geen kale zaaltjes of wat dan ook.
Geen moeilijk gedoe met 5-gangendiners, maar de meest geweldige barbecue-maaltijd ooit, nog wat toespraken van familie en vrienden erbij over hoe ze elkaar ontmoet hebben met wat leuke anekdotes erin, veel champagne en wijn en een goede bruidstaart. Zo'n bruiloft wil ik ook, alleen zou ik wel een witte jurk willen.
Oud 07-03-2007, 11:11
Gadje
Gadje is offline
Ik wil best trouwen, maar dan wil ik het niet zo standaard. Wel burgerlijk maar geen lelijk zaaltje huren ofzo. Of zon standaar witte jurk.
Ik heb er nog niet echt over nagedacht ofzo, maar dat is ook niet nodig, ik wil pas over een jaar of 10 trouwen, mit ik een leuke vent heb.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 17:12
asjdfl
asjdfl is offline
ik wil wel trouwen maar ik zie het niet gebeuren
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:23
Verwijderd
OMFFFFFFFFFFFGGGGGGGGGGG

M'n gristen is vanmiddag ten huwelijk gevraagd door 'r joch, ze hebben nu twee jaar en eind van de zomer gaan ze trouwen

En ik moet getuige zijn OMGWTFBBQBYOB
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:25
Severus
Severus is offline
Mijn plan is om nóóit te trouwen voor de kerk, en liever ook niet voor de wet, al wil ik dat laatste uiteindelijk wel doen bij wijze van compromis. Ik denk namelijk dat voor de wet getrouwd zijn ook niet zo heel erg veel verschilt van een geregistreerd partnerschap. Toch zal ik in eerste instantie toch vooral hameren op een geregistreerd partnerschap, omdat de vrouw daarin toch net iets meer gelijk is aan de man (met name wanneer er kinderen komen). Mocht mijn partner onvermurwbaar zijn wat dat betreft, dan wil ik wel voor de wet trouwen - maar een kerkelijk huwelijk, dat nooit! Dat druist tegen mijn principes in.

Ik heb verder weinig verstand van hoe er feest wordt gevierd bij een alleen wettelijk huwelijk (van kerkelijke huwelijken weet ik het wel). Ook weet ik niet of koppels, die alleen maar voor de wet gaan trouwen, normaliter ook een trouwpak en een bruidsjurk aan doen. Ik hoop van niet, want ik veracht trouwjurken (ik haat sowieso jurken en rokken, maar trouwjurken vind ik - naast positiekleding - het ergste van allemaal) en doe nog liever een pak voor vrouwen aan.

Verder sta ik niet graag in de belangstelling, dus ik zal het wel kleinschalig willen houden met slechts een handjevol familie en vrienden. Hoe integerder, hoe beter. Dat is natuurlijk ook goed voor mijn portemonnee, want ik houd er niet van om geld over de toonbanken te smijten. Ik vind het gewoon niet nodig om zeer grote gebaren te gebruiken waar het de liefde betreft en dergelijke - als je het simpel houdt, blijf je het dichtst bij de essentie, zo vind ik. Het is ook: "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg."

Dus ja, bij mij zou het een hele rustige dag worden. Maar vooralsnog komt er geen huwelijk whatsoever, als het aan mij ligt. Ik zal eerst proberen om met al mijn macht een geregistreerd partnerschap tot stand te laten komen: een wettelijk huwelijk is écht tweede keus en komt er dan ook alleen maar als er echt geen weg uit is.

Zo is het dan voor mij, of zou het voor mij zijn geweest, kan ik beter zeggen. Want eigenlijk is deze post 'moot', omdat ik van plan ben om mijn leven lang vrijgezel te blijven.
Oud 10-03-2007, 18:33
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
asjdfl schreef op 07-03-2007 @ 18:12 :
ik wil wel trouwen maar ik zie het niet gebeuren
tuurlijk wel!!
Reageren

Regels voor berichten