Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2007, 08:38
hellebel
hellebel is offline
daarnaast maakt het niet zoveel uit wat je hoofd & hart zeggen, want hij wil niet meer.
Oud 07-03-2007, 08:47
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 07-03-2007 @ 09:23 :

als hij inderdaad mondeling heeft verklaard dat hij uit het huis zou vertrekken mocht de relatie overgaan, dan heeft hij geen poot om op te staan.
Mits je dat achteraf kan bewijzen dus..
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 10:06
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
pyres schreef op 07-03-2007 @ 09:23 :
verbale/mondelinge afspraken zijn net zo rechtsgeldig als schriftelijken. echter, mondelinge afspraken zijn lastiger te bewijzen.

als hij inderdaad mondeling heeft verklaard dat hij uit het huis zou vertrekken mocht de relatie overgaan, dan heeft hij geen poot om op te staan.
Maar gezien het feit dat hij nu nogal hoogopgelopen emoties heeft zie ik hem niet zo snel bij dat punt blijven. En dan word het zijn woord tegen het hare, en daar kom je dus nooit uit. Zoals Bartezz zegt gaat dat alleen werken mits je kan aantonen dat het zo is.
Oud 07-03-2007, 14:13
igfy
igfy is offline
hij heeft laatst nog toegeven dat hij dat inderdaad heeft gezegd. en als ik me niet vergis zelfs aan mijn moeder toen hij zo boos op haar was. dus misschien kan ik het wel bewijzen.....

Maar ik weet niet of zo moeilijk doen het nou echt waard is. Het doet al pijn genoeg dat de relatie uit is.
Oud 07-03-2007, 14:29
Smokin'
Smokin' is offline
Wilde je je moeder gaan opvoeren als getuige? Slim plan. Een dergelijke getuige vermijd idd elke schijn van partijdigheid. Echter..uit alle informatie die je tot nu toe geleverd hebt zie ik geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op dat huis dan je ex-vriend. Zoek anders allebij maar een nieuwe condo (als dat tot de mogelijkheden behoort).
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 14:52
pyres
pyres is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 07-03-2007 @ 15:29 :
Wilde je je moeder gaan opvoeren als getuige? Slim plan. Een dergelijke getuige vermijd idd elke schijn van partijdigheid. Echter..uit alle informatie die je tot nu toe geleverd hebt zie ik geen enkele reden waarom jij meer recht hebt op dat huis dan je ex-vriend. Zoek anders allebij maar een nieuwe condo (als dat tot de mogelijkheden behoort).
hij heeft toegegeven dat hij weg zou gaan als de relatie over was....do you need more?
Oud 07-03-2007, 15:02
Verwijderd
Citaat:
pyres schreef op 07-03-2007 @ 15:52 :
hij heeft toegegeven dat hij weg zou gaan als de relatie over was....do you need more?
iets toegeven doe je achteraf.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 15:24
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
pyres schreef op 07-03-2007 @ 15:52 :
Ik neem aan dat ze enige tijd samen zijn geweest.. een aantal aspecten van dat samenzijn zouden, naast dat ene zinnetje van hem, wat mij betreft meegenomen moeten worden in de beslissing wie nou recht heeft op dat huisje. Als ze daar samen in overleg niks van kunnen maken en ze staan erop dat huis te hebben moeten ze dat maar via een rechter doen

Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 15:32.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 18:44
juno
juno is offline
Eh, hij heeft het uitgemaakt, dan moet hij weg.

Lijkt mij dan hoor.

Over een waardeoordeel omtrent jullie beider psychische gesteldheid laat ik me maar niet uit, want dan loop ik zo tegen een ban aan, ben ik bang.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 23:02
igfy
igfy is offline
Het is zo verwarrend allemaal, ik ben vandaag wel bij kamers wezen kijken, maar ergens weet ik dat ik zo toch niet wil. Ik vind het ook vreselijk om hier te blijven wonen, zoals nu ook, ben ik heel erg bang dat hij vannacht met een ander meisje thuis gaat komen. Ik word hier ook best gespannen van en hijzelf ook. We kunnen elkaar echt niet langer dan 10 seconden zien.
Reageren

Regels voor berichten