Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 08-03-2007 @ 17:34 :
ik denk dat daar ook een verschil ligt..

als je op een verlegen tot redelijk normaal iemand afstapt zal hij het leuk vinden en niet snel iets verwachten
als je op bijdehand tot zeer bijdehande mensen afstapt denken vaak ze dat je sex wilt..?
Dat zal absoluut waar zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2007, 21:12
gewoonmax
gewoonmax is offline
als ze leuk zijn super. Hoef ik niet meer te kiezen.
Oud 12-03-2007, 09:45
Optima
Optima is offline
ik ken je probleem....

Vroeger was ik heel afstandelijk en praatte ik nooit met mannen, laat staan dat ik ze een blik waardig gunde...

....maar nu ben ik veel opener en spontaner, en als ik nu een spontaan praatje met een man maak, zonder verdere bijbedoelingen van mijn kant, denken ze ook meteen dat het een uitnodiging is om achter me aan te gaan zitten ( ONDANKS dat ik ze meteen erbij vertel dat ik een vriend heb....)

Ik wordt soms strontziek van mannen, het lijkt wel alsof ze allemaal wanhopige sukkels zijn die alles doen om maar even hun kwakje kwijt te kunnen, en niet snappen ' bezet is bezet' en 'nee is nee', of ' praatje betekend niet stop-je-lul-er-maar-alvast-in". Ik baal er gewoon van dat mannen altijd uit zijn op seks, seks en nog eens seks. En ook, wat nog erger is, dat ze DENKEN dat vrouwen SIGNALEN afgeven. Nou, voor de heren stel uw antenne maar wat beter af want die signalen zijn er echt niet, die worden veroorzaakt door jullie primitieve brein.

Oud 12-03-2007, 09:46
Volk
Volk is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:45 :
ik ken je probleem....

Vroeger was ik heel afstandelijk en praatte ik nooit met mannen, laat staan dat ik ze een blik waardig gunde...

....maar nu ben ik veel opener en spontaner, en als ik nu een spontaan praatje met een man maak, zonder verdere bijbedoelingen van mijn kant, denken ze ook meteen dat het een uitnodiging is om achter me aan te gaan zitten ( ONDANKS dat ik ze meteen erbij vertel dat ik een vriend heb....)

Ik wordt soms strontziek van mannen, het lijkt wel alsof ze allemaal wanhopige sukkels zijn die alles doen om maar even hun kwakje kwijt te kunnen, en niet snappen ' bezet is bezet' en 'nee is nee', of ' praatje betekend niet stop-je-lul-er-maar-alvast-in". Ik baal er gewoon van dat mannen altijd uit zijn op seks, seks en nog eens seks. En ook, wat nog erger is, dat ze DENKEN dat vrouwen SIGNALEN afgeven. Nou, voor de heren stel uw antenne maar wat beter af want die signalen zijn er echt niet, die worden veroorzaakt door jullie primitieve brein.

Maar gelukkig zijn er ook 'normale'mannen die het wel snappen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 09:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:46 :
Oud 12-03-2007, 09:52
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:

Ik wordt

Oud 12-03-2007, 09:53
Optima
Optima is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-03-2007 @ 10:52 :
who cares, ik heb nederlands gestudeerd, en ik geef geen zak om spelling, dus....
Oud 12-03-2007, 09:55
Optima
Optima is offline
Citaat:
Volk schreef op 12-03-2007 @ 10:46 :
Die ' snappen' het wel, maar hun onderbewust denkt nog steeds ' ze praat met me dus ze wil me neuken'.

Hetzelfde met mannen en verliefdheid overigens. het is al 4 keer bij me voorgekomen dat ik een leuke vriendschap had met een man, maar dat deze na verloop van tijd, als de vriendschap wat verder strekte dan alleen bier zuipen en hossen, dachten dat ze verliefd op me waren, en ineens dingen gingen claimen die ik ze NOOIT had toegezegd.
Oud 12-03-2007, 10:13
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik wordt soms strontziek van mannen, het lijkt wel alsof ze allemaal wanhopige sukkels zijn die alles doen om maar even hun kwakje kwijt te kunnen, en niet snappen ' bezet is bezet' en 'nee is nee', of ' praatje betekend niet stop-je-lul-er-maar-alvast-in". :
Punt is dat bezet is bezet absoluut onzin is. Er zijn genoeg vrouwen die, ondanks dat ze een vriend hebben, gewoon keihard vreemdgaan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:31
Ray
Ray is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:55 :
Die ' snappen' het wel, maar hun onderbewust denkt nog steeds ' ze praat met me dus ze wil me neuken'.

Hetzelfde met mannen en verliefdheid overigens. het is al 4 keer bij me voorgekomen dat ik een leuke vriendschap had met een man, maar dat deze na verloop van tijd, als de vriendschap wat verder strekte dan alleen bier zuipen en hossen, dachten dat ze verliefd op me waren, en ineens dingen gingen claimen die ik ze NOOIT had toegezegd.
Hihi, frustraties

Echt niet elke man is een klootzak, geloof me
Oud 12-03-2007, 10:33
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:53 :
ik heb nederlands gestudeerd
Dat blijkt.
Oud 12-03-2007, 10:35
Verwijderd
Citaat:
Ray schreef op 12-03-2007 @ 11:31 :
Hihi, frustraties

Echt niet elke man is een klootzak, geloof me
begrijp het dan man, Optima is zo geweldig dat wij mannen niet anders kunnen dan kwijlen en achter haar aanlopen

Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:39
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 12-03-2007 @ 11:35 :
begrijp het dan man, Optima is zo geweldig dat wij mannen niet anders kunnen dan kwijlen en achter haar aanlopen

Als ze d'r mond houdt zou'k het er best op kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 11:39 :
I didnt even bother to look
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 10:45
Ray
Ray is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 12-03-2007 @ 11:35 :

God, wat stom van me!

Ik had eerst in dr fotoboek moeten kijken -_-
Oud 12-03-2007, 10:46
Ray
Ray is offline
Lesbo in wording hiero.
Oud 12-03-2007, 16:30
Optima
Optima is offline
Citaat:
Chimera schreef op 12-03-2007 @ 11:39 :
als jij een andere kop had, een lekkerder lijf, een ander karakter, och who am I kiddin'...when hell freezes over dus

en even voor de goede orde, ik baseer mijn mening op verhalen die ik hoor van mijn vriend, over zijn mannelijke vrienden, en tevens uit eigen ervaring. Aangezien dit gedrag zich voordoet bij 9 van de 10 mannen, beschouw ik het niet als toeval.
Oud 12-03-2007, 16:34
Ray
Ray is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 17:30 :
als jij een andere kop had, een lekkerder lijf, een ander karakter, och who am I kiddin'...when hell freezes over dus

en even voor de goede orde, ik baseer mijn mening op verhalen die ik hoor van mijn vriend, over zijn mannelijke vrienden, en tevens uit eigen ervaring. Aangezien dit gedrag zich voordoet bij 9 van de 10 mannen, beschouw ik het niet als toeval.
9 van de 10 mannen die jij kent ja.

Misschien ligt het probleem bij je vriendengroep?
Oud 12-03-2007, 16:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 17:30 :
Ik voel me diep gekwests! Geef ik je eens een keer een compliment
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:42
Mahonie
Mahonie is offline
Citaat:
Mahonie schreef op 07-03-2007 @ 13:51 :
Geldt wat jullie zeggen trouwens ook voor meisjes die een jongen uitvragen (voor een date)?
?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:48
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mahonie schreef op 12-03-2007 @ 17:42 :
?
Beetje afhankelijk van de manier waarop. Ik ken dus een meisje via hockey die me en gewoon nogal vaak aanspreekt op MSN (dat je bijna iedere keer als je 's avonds inlogt een knipperend MSN schermpje hebt) en me een paar weken terug uitvroeg om wat te gaan drinken. Zelf dat ik dat m'n constante negeren op MSN wel duidelijk genoeg was, maargoed.

Ik vind het geen enorme afknapper, maar mja, ik vind het toch minder leuk. Als ik er geen moeite voor moet doen, dan vind ik iemand toch minder leuk op een of andere manier. M'n vriendin heeft zelf, nadat we voor 't eerst gezoend hadden (ken haar via een hockeyfeestje, en ben haar later in de stad tegengekomen (in cafe Lust )), me een berichtje gestuurd dat ze zin had om sneeuwballen te gooien. Da's ook initiatief nemen, maar ze legt de verantwoordelijkheid dan wel bij mij wat betreft wat we gaan doen.

Dus; zelf vind ik het prima als een meisje subtiel aangeeft dat ze je wel leuk vindt, maar that's it. Als ze uit zichzelf te klef worden kan 't bij mij kwa interesse (dat voorbeeld uit de 1e alinea vond ik in 't beign hardstikke leuk namelijk) heel snel afgelopen zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2007, 16:54
EggeD
EggeD is offline
ik zit daar niet altijd op te wachten als ik al gewoon met iemand ben, zelfs toen ik vrijgezel was. zo obvious bemoeierig dat "opafstappen". wel grappig dat m'n vriendin toentertijd soort van op me af is gestapt. maar dat was toch anders ; ) misschien is die eerste zin ook wel te bot, als het maar spontaan blijft ofzo.
Oud 12-03-2007, 17:45
adon1s
adon1s is offline
Meisjes die op jongens afstappen vind ik altijd leuker als andersom. Weetje ten minste een beetje wat ze van je vinden
Van het weekend nog, lopen 3x 3 meisjes langs knijpen ze in me billen tegen me aanstoten Ik niet veel reageren nog, gebaren ze of ik naar ze toe wil komen. En ze waren geen slettebakken hoor, wel hot, geen slet. Ten minste... ik vond het geen slet want ik kon haar niet en ze zag er niet uit als een slet.
Maar meisjes die op jongens afstappen zijn lief
Oud 13-03-2007, 08:43
Chimera
Chimera is offline
Je vindt meisjes die je in je kont knijpen lief? Dat is me een paar keer overkomen, maar die hebben een enorm vuile blik vna me gekregen. Ik vind dat gewoon zo aso.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 16:32
Vice
Vice is offline
Citaat:
Ik kan daar eigenlijk wel om lachen.
Oud 14-03-2007, 12:07
Monika
Monika is offline
Citaat:

als ik nu een spontaan praatje met een man maak, zonder verdere bijbedoelingen van mijn kant, denken ze ook meteen dat het een uitnodiging is om achter me aan te gaan zitten

' praatje betekend niet stop-je-lul-er-maar-alvast-in".

wel inderdaad, vorig weekend ben ik ook zelf op zo iemand afgestapt en het was echt gewoon een heel leuk gesprek en zomaar opeens kwam hij af met iets in de trend van 'je bent echt een heel mooi meisje,maar ik ben verloofd,ik mag dit echt niet doen,toch? maar als je hier nog lang blijft gaat het gebeuren '
maar we waren gewoon een praatje aant maken,khad hem nog niet aangeraakt en zelfs nog niks geinsinueerd (nuja,buiten wat oogcontact voor ik met hem ging praten dan) die zin kwam echt zo vanuit het niets opeens.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 13:05
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Monika schreef op 14-03-2007 @ 13:07 :
die zin kwam echt zo vanuit het niets opeens.
Sommige kerels zijn gewoon erg slecht in 't inschatten van hun 'kansen'
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 13:11
juno
juno is offline
Citaat:
ik ken je probleem....

Ik ouwehoer altijd en overal, met alles en iedereen, over van alles en nog wat, en nooit heb ik last van jouw probleem-als ik het niet wil. Als ik wel "aandacht" (jeweetwel) wil, is dat ook zo geregeld hoor.

Ik denk dat het maar net is wat voor signalen je onbewust zelf afgeeft.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 13:13
Verwijderd
De laatste keer dat ik daadwerkelijk op iemand afgestapt ben om een praatje te maken, had ik al lang een vriendje (die er overigens ook was) en hij gelukkig ook een vriendin Dat werkte tenminste precies goed, niemand die iets van de ander wilde behalve praten.

Maar over het algemeen stap ik uberhaupt niet op iemand af - ik raak gewoon met mensen aan de praat?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:10
elledc
elledc is offline
Bij zoiets moet je niet "nadenken" maar afgaan op je gevoel.
Ik heb er geen probleem mee om initiatief te nemen maar meestal zijn de mannen me voor
En ik moet toegeven dat ik het vind als de jongen de eerste stap zet en me daarbij iets aanbiedt om te drinken.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:53
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-03-2007 @ 12:15 :
Dat is me nog niet gebeurd gelukkig, kont knijpen wel een paar keer. Dat is wel ZO enorm goedkoop.

.
wat ik verschrikkelijk vind:
Als een jongen met jou ergens is en begint te brallen: BLABLABLA TOCH SCHATJE?!?! *geeft klap op kont*

is me wel es overkomen... en ik voelde me vernederd
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 15:57
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
adon1s schreef op 12-03-2007 @ 18:45 :

Maar meisjes die op jongens afstappen zijn lief
bedankt voor het compliment
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 21:14
dark_gamer
dark_gamer is offline
kan het niet weten ben nog nooit door een meisje aangesproken
Met citaat reageren
Oud 31-03-2007, 19:49
MB
MB is offline
Citaat:
Monika schreef op 04-03-2007 @ 22:45 :
maar is het wel 'voordelig' voor het meisje zelf om dit te doen? word ze niet als 'minder' beschouwd dan omdat ze zelf op je afkomt?
Nee, maar wel als makkelijker. Aangezien je al zeker weet dat ze interesse heeft.
Oud 31-03-2007, 20:40
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
Optima schreef op 12-03-2007 @ 10:55 :

zelfbeheersing wil op dat gebied natuurlijk wel helpen..
Oud 31-03-2007, 22:24
bingomassacre
bingomassacre is offline
Tja. Meisjes die zelf op jongens afstappen klinkt gelijk zo agressief. Als ik tijdens het uitgaan op de een of andere manier in gesprek raak met een interessante jongen, heb ik vaak een leuk gesprek totdat ze erachter komen dat ik mijn relatie serieus neem.."Ooh ok..Nou eh.. eh. ik ga weer even terug naar mn vrienden ok"
Aan de ene kant begrijp ik het wel, maar ik vind het meestal toch wel een beetje triest.
(Ook al is dit een beetje offtopic, aangezien het hier gaat over meisjes die jongens aanspreken om ze te versieren undso )

& @ adonis, ik weet niet wat voor meisjes jij aantrekt.. maar meisjes die meteen in je kont gaan knijpen ? Dat is echt te fout en alles behalve lief.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2007, 01:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Reverend schreef op 07-03-2007 @ 14:38 :

Ik kan dergelijk enthousiasme alleen maar waarderen, met oog op mijn eigen verlegenheid.
Reageren

Regels voor berichten