![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar gelukkig zijn er ook 'normale'mannen die het wel snappen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Hetzelfde met mannen en verliefdheid overigens. het is al 4 keer bij me voorgekomen dat ik een leuke vriendschap had met een man, maar dat deze na verloop van tijd, als de vriendschap wat verder strekte dan alleen bier zuipen en hossen, dachten dat ze verliefd op me waren, en ineens dingen gingen claimen die ik ze NOOIT had toegezegd.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Echt niet elke man is een klootzak, geloof me ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had eerst in dr fotoboek moeten kijken -_-
||
Citaat:
![]() en even voor de goede orde, ik baseer mijn mening op verhalen die ik hoor van mijn vriend, over zijn mannelijke vrienden, en tevens uit eigen ervaring. Aangezien dit gedrag zich voordoet bij 9 van de 10 mannen, beschouw ik het niet als toeval.
||
Citaat:
Misschien ligt het probleem bij je vriendengroep? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het geen enorme afknapper, maar mja, ik vind het toch minder leuk. Als ik er geen moeite voor moet doen, dan vind ik iemand toch minder leuk op een of andere manier. M'n vriendin heeft zelf, nadat we voor 't eerst gezoend hadden (ken haar via een hockeyfeestje, en ben haar later in de stad tegengekomen (in cafe Lust ![]() Dus; zelf vind ik het prima als een meisje subtiel aangeeft dat ze je wel leuk vindt, maar that's it. Als ze uit zichzelf te klef worden kan 't bij mij kwa interesse (dat voorbeeld uit de 1e alinea vond ik in 't beign hardstikke leuk namelijk) heel snel afgelopen zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
wel inderdaad, vorig weekend ben ik ook zelf op zo iemand afgestapt en het was echt gewoon een heel leuk gesprek en zomaar opeens kwam hij af met iets in de trend van 'je bent echt een heel mooi meisje,maar ik ben verloofd,ik mag dit echt niet doen,toch? maar als je hier nog lang blijft gaat het gebeuren ![]() maar we waren gewoon een praatje aant maken,khad hem nog niet aangeraakt en zelfs nog niks geinsinueerd (nuja,buiten wat oogcontact voor ik met hem ging praten dan) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat het maar net is wat voor signalen je onbewust zelf afgeeft. |
![]() |
||
Citaat:
Als een jongen met jou ergens is en begint te brallen: BLABLABLA TOCH SCHATJE?!?! *geeft klap op kont* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waarom snappen wij vrouwen niks van mannen het dappere meisje | 70 | 08-05-2014 00:45 | |
Liefde & Relatie |
Vrouwen, the aftermath Verwijderd | 42 | 30-03-2012 10:29 | |
Liefde & Relatie |
Advies zou handig zijn: Meisje uit mijn klas mee uitvragen GroeneDag | 16 | 07-02-2010 18:53 | |
Liefde & Relatie |
nooit een relatie mark_h | 165 | 25-05-2007 22:39 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 |