![]() |
||
Citaat:
1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen 2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet Mij lijkt één man en één vrouw juist veel geëmancipeerder, sterrenmeisje. ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En een lijstje maken werkt niet echt, zijn teveel 'bekende forummers'
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() doelde meer erop dat vragen om twee namen, een mannelijke en een vrouwelijke, impliceerde dat er dus een verschil was tussen mannen en vrouwen en dat ik dus net zo goed twee vrouwen mocht kiezen |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat het nogal verschilt per subforum en hoe lang je hier zit/wanneer je actief was. Op DK denk ik als eerst aan mensen die ik wat beter ken van soija.nl/spamtopic op onzin, maar die zitten hier ook niet allemaal heel vaak. Verder Kunst, Naojan, Soija uiteraard, TopDrop, Magican zijn namen die zo even in me opkomen Vroegah had je natuurlijk altijd die leuke conversaties tussen Hasseltboy/Sylph/Soija/DanielC. De 'Hasseltgroep' en de 'Evito-groep' De gepermde leden hebben ook aardig wat bekendheid, ook al zijn ze eigenlijk iets van voor mijn tijd. Fleet, Mennuz en Evito denk ik dan vooral aan. Over het hele forum denk ik dat Jon, Ieke en Bloem de meeste bekendheid hebben. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Heeel lang geleden in mijn forum-tijd hier was er een user die zo heette, maar die is toch al lang niet meer hier? ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben genoemd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Vind jij dat het forum beruchte forummers nodig heeft? Xerxes | 209 | 16-09-2010 09:49 | |
De Kantine |
Bekendste Forummers Part 2 Verwijderd | 55 | 23-08-2008 10:34 | |
De Kantine |
Wie zijn de bekendste en leukste forummers? Raakaap | 174 | 24-03-2004 11:50 | |
De Kantine |
bekende forummers pessimistje | 48 | 02-07-2003 15:06 | |
De Kantine |
bekende forummers metalgirl | 52 | 05-06-2003 18:23 | |
De Kantine |
bekendste forummer very drunk driver | 152 | 30-05-2003 00:16 |