Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
een paar ken ik echt irl, een stuk of 20 van meetings.. wel eens dingen gelezen die k liever niet zou willen weten maar ja, dat risico loop je eenmaal.. en zelf post k niet zoveel bijzonders hier, dus omgedraaid zal dat niet snel t geval zijn.
wat jij er in jouw geval aan kan doen; vrij weinig meer want je hebt t al gelezen? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder ken ik niemand, en eigenlijk wil ik ook niemand IRL kennen. |
![]() |
|
ik heb idd wel eens dingen gelezen van mensen die ik ken waarvan ik d8 "jeez, dat is too much info" maar je leert er mee om te gaan, discretie is belangrijk, en anonimiteit kan je wel hebben maar niet altijd...
|
![]() |
Ik ken een aantal mensen IRL die door mij hier zijn gaan posten
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Mjah, ik zou ze dus op mijn negeerlijst kunnen zetten?
Dan lees ik hun post niet meer, maar zij de mijne nog wel? Dat is nou juist het probleem... Ik ben nogal "open" op seksualiteit, jullie anonieme personen mogen dat alles best weten, maar die twee liever niet... ![]()
|
Checko ken ik IRL, maar das mn vriend en mag alles van me weten. dus post wat ik wil.
verder lopen hier nog 3 mensjes van mn school rond, Kiek! l!nk en nog een meisje. maar ja, als die er lol in hebben om al mijn posts te lezen en 'intieme' dingen te lezen moeten ze dat vooral doen. |
![]() |
|
Ik ken te veel mensen hier op het forum
Een aantal vrienden komen hier, maar niet iedereen weet wie ik ben en daarnaast komen er nog veel mensen van school waarvan ik de nickname niet weet zodat ik ook niet kan kijken wat ze allemaal posten en das wel jammer eigenlijk ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken Avelon en Dusjcrib *forumbazuhh* een beetje, Dying Bride is mn vriendin, Embraced Pale Death 1/3e van mij, Antartica zie ik ook vrij vaak, en verder heb ik nog tig forummurs gemiet.
Ik lees nooit schokkende dingen van anderen, want ik ben niet gauw in shock. Tenzij racistisch. En wat ze allemaal van mij lezen interesseert me geen zier, want dat vertel ik ze ongetwijfelt zelf ook wel. |
![]() |
|
Mja wat heet kennen.. er zijn er maar een stel waar ik regelmatig mee chat en ook veel mee uitwissel, maar 't is niet zo dat ik vaak forummers irl zie. Alle posts lezen doe ik niet, dan zou ik gek worden, maar k ben ook niet bang om dingen te lezen die ik niet wil lezen. Zelf houd ik er wel rekening mee met wat ik post, sommige dingen post ik gewoon niet omdat het toch een openbaar forum blijft.
|
Ik ken er een hoop, ga met enkelen dagelijks om Irl, het was in het begin erg vervelend omdat ik op alles wat ik zei commentaar kreeg irl, maar nu is het wel duidelijk voor iedereen dat men me op het forum niet al te serieus moet nemen dus ik kan er mee leven...
|
Ik kende GOES15 maar die is er al een tijdje niet. Ik zat namelijk bij em in de klas. Voor de rest moet ik ikkebenikke eigenlijk wel kennen aangezien zij uit dezelfde plaats als mij komt(en die plaats is nie zo groot).
|
Verwijderd
|
Ja, ik ken er wel een aantal (Embraced Pale Death is vriendje, AePiE en Dying Bride een beetje, Morgan toch ook wel, Escapism, Shah of Blah)..
en een hoop op meetings gezien wat ze hier van me lezen en alles boeit me echt niet, dan zou ik het ook niet neerzetten Laatst gewijzigd op 05-06-2003 om 17:14. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Bekendste Forummers Part 2 Verwijderd | 55 | 23-08-2008 10:34 | |
De Kantine |
De bekendste forummer Verwijderd | 84 | 28-07-2008 19:43 | |
De Kantine |
Wie zijn de bekendste en leukste forummers? Raakaap | 174 | 24-03-2004 11:50 | |
Lifestyle |
lifestyle-awards Verwijderd | 12 | 01-01-2004 18:09 | |
De Kantine |
bekende forummers pessimistje | 48 | 02-07-2003 15:06 | |
De Kantine |
bekendste forummer very drunk driver | 152 | 30-05-2003 00:16 |