Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2002, 13:27
Nomen-nescio
Nomen-nescio is offline
Kben niet echt 'n jongen.. maar kmag vast ook wel reageren..
Meisjes die bier drinken.. kan er wel mee door, kvin et zelf ook wel lekker dus.. dan is et niet raar
Meisjes die shag roken.. roken vin ik zowiezo stom en ondoordacht, dat vind ik bij jongens ook..
Oud 12-07-2002, 13:33
mood indigow
mood indigow is offline
wijn=viez..
vind ik dan
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 14:58
feline
feline is offline
Ik vind shag bij meisjes en jongens lelijk staan. Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij een meisje nog een beetje erger vind. (Hoe het komt ? 'k moet toch altijd beetje aan bouwvakkers denken ofzo.)

Een meisje met een biertje vind ik niet vreemd/stom.
Oud 15-07-2002, 19:14
~Frederique~
~Frederique~ is offline
Een meisje dat bier drinkt kan, niets mis mee.
Maar shag roken is echt dit vind ik overigens ook voor jongens gelden...associeer het een beetje met bouwvakkers etc. zoals hier al vaker gezegd is.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:18
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
~Frederique~ schreef:
Een meisje dat bier drinkt kan, niets mis mee.
Maar shag roken is echt dit vind ik overigens ook voor jongens gelden...associeer het een beetje met bouwvakkers etc. zoals hier al vaker gezegd is.
Zeker waar, ik vind bier bij vrouwen juist goed, er is dan tenminste moeite gedaan om echt iets goeds te drinken. Beter dan die foute breezers.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:35
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Biertjehakken schreef:

Zeker waar, ik vind bier bij vrouwen juist goed, er is dan tenminste moeite gedaan om echt iets goeds te drinken. Beter dan die foute breezers.
ieder zijn persoonlijke smaak
vaak drinken mensen ook bier omdat het redelijk wat goedkoper is dan breezer en co
bij mij in de buurt dan
Oud 15-07-2002, 19:43
Nuck
Nuck is offline
Met bier drinken is niks mis, vind ik .
Roken is echt totally fout, en al helemaal als je shag rookt .
Oud 15-07-2002, 19:45
a new noise
a new noise is offline
al laat ze een keiharde boer... (eigenlijk ander ond. maar kee)
vind het alleen maar lache.
Oud 16-07-2002, 17:10
Goldfinger
Goldfinger is offline
allebei fout. maar vrouwen die gewoon sigaretten roken is mooi.
Oud 17-07-2002, 17:05
Nicebitch
Nicebitch is offline
Ik rook niet en drink geen bier

Maar Ik vin als een meisje dat doet dat ze dat zelf moet weten en ik zal Er niet anders door gaan kijken naar haar, bv Als vriendin dan,
Een meisje die bier drinkt en Rookt(shag of what ever) Kan als nog een vriendin van me zn, Als zal ik het zelf niet doen..

KuzZzZzZ
Oud 17-07-2002, 17:11
Jip
Jip is offline
shaq is uit den boze,

bier is ook niet reuze charmant; maar echte problemen ermee...

ik zou niet durven
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:18
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik drink vaak bier en ik rook sigaretten.
Wat ik ervan vind: Lekker

Ik vind het ook niet verkeerd ofzo,al staat een glas wijn natuurlijk een stuk charmanter dan een glas bier

En shag..ik zie het verkeerde er niet zo van in,behalve dat een sigaret ook mooier staat...en shag stoerder ofzo..I dunno

Ik vind mensen die roken altijd heel erg leuk om naar te kijken
Met citaat reageren
Oud 17-07-2002, 17:30
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Ik vind mensen die roken altijd heel erg leuk om naar te kijken
whahah ik ook vooral als ze het niet doorhebben

maar bierdrinkende meisjes vind ik niet erger ofzo dan bierdrinkende jongens , en shag staat gewoon bij iedereen bagger. wat niet betekent dat ik niet af en toe shag ipv sigaretten heb .
Oud 17-07-2002, 17:35
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
rodina schreef:
Kvind bier zelf niet lekker, en het ziet er imho niet uit van die bier zuipende 13,14 jarige meisjes met meer make-up dan kleding (en al zijn ze ouder, ziet het er nog niet uit).
Shag stinkt, en is zoo vies, maar dat terzijde, het ziet er niet uit als een meisje een sjekkie draait en dan nog wat van dat shag spul op dr tanden heeft zitten. En wat nare man al zei, ik associeer het ook sneller met arme mensen (niet dat je nou direct rijk moet zijn om koel te wezen) mjah... Iig als ze rookt, laat dr dan Davidoff roken.
Waarom persee Davidoff (of waarschijnlijk is barclay volgens jou ook wel goed maargoed.) Wat is er mis met bijvoorbeeld Lucky Strike?
Of uhm Houston bijvoorbeeld. (Aldie 2.20)

Maargoed, ik vind er niks mis mee als een meisje bier drinkt, zie echt niet in waarom. Het is soms gewoon erg lekker en als je gewoon drinkt heb je ook geen biersnor ofzow. (tsja dat staat natuurlijk wel een beetje lomp)
En als je gewoon shag rookt en fatsoenlijk draait, heb je ook geen schag op je tanden zitten of aan je lip dus tsja.... echt lomp vind ik dat ook niet.
Het staat uiteraard iets minder chic maar het ligt vaak gewoon aan de manier waarop denk ik.
Oud 17-07-2002, 17:49
Black Sugar
Black Sugar is offline
Volgens mij denkt iedereen hier bij bierdrinken meteen aan een lomp plasticcen glas achtigge beker met Heineken ofzow. Wat je dan heel lomp met grote slokken drinkt.

Je kunt natuurlijk ook anders bier drinken.
Neem bijvoorbeeld een palm, zit een een mooi glas (al zeg ik het zelf) en is heel anders dan bijvoorbeeld heineken. Het smaakt gewoon ander en het laat geen viese nasmaak achter.

Owja en waarom zou je boeren als je bier drinkt?

Maar sowieso bier is toevallig geel met een wit schuimlaagje (meestal dan he) Ik zie het verschil niet met bier en een cola'tje.

Meisjes die te veel wijn drinken zijn naar mijn inzien lomper dan meisjes die een biertje drinken (let op een of twee bedoel ik dan)

Lang niet iedereen drinkt bier om bezopen te worden, er bestaan ook nog mensen die het lekker vinden.

Bepaalde andere dranken zouden dan ook afknappers moeten zijn, bijvoorbeeld een flesje flugel achteroverslaan, of uit een breezer fles lurken alsof het ranja is.

Dus wat ik bedoel, hoe kun je bier drinken specifiek nou lomp en onsexie vinden?
Leg me dat eens uit. (met goede argumenten dan graag)

Nu nog even over het roken, roken stinkt, dat is gewoon een feit. Maar als een meisje een beetje nadenkt neemt ze gewoon een kouwgummetje of een soet drankje na een sigaret, dan proef je d'r niks meer van. (tenminste dat zegt mijn vriend die persoonlijk roken echt goor vind.)

Waarom mensen uberhaupt roken?
Omdat ze het lekker vinden!
Ja het kan echt, dat jij het toevallig niet lekker vind betekend niet dat niemand het lekker kan vinden. Ik vond het lekker vanaf mijn eerste sigaret.
Je drinkt toch ook omdat je het lekker vind als je uitgaat, heus niet omdat je zo'n dorst hebt. Net als wijn bij het eten, dat vinden somigge mensen gewoon lekker. Zo is het ook met roken.

Tadaa, ga hier maar op in als je het niet met me eens bent. Dus als niemand reageerd ga ik ervan uit dat iedereen het met me eens is.
Oud 17-07-2002, 19:21
feline
feline is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Volgens mij denkt iedereen hier bij bierdrinken meteen aan een lomp plasticcen glas achtigge beker met Heineken ofzow. Wat je dan heel lomp met grote slokken drinkt.

Je kunt natuurlijk ook anders bier drinken.
Neem bijvoorbeeld een palm, zit een een mooi glas (al zeg ik het zelf) en is heel anders dan bijvoorbeeld heineken. Het smaakt gewoon ander en het laat geen viese nasmaak achter.

Owja en waarom zou je boeren als je bier drinkt?

Maar sowieso bier is toevallig geel met een wit schuimlaagje (meestal dan he) Ik zie het verschil niet met bier en een cola'tje.

Meisjes die te veel wijn drinken zijn naar mijn inzien lomper dan meisjes die een biertje drinken (let op een of twee bedoel ik dan)

Lang niet iedereen drinkt bier om bezopen te worden, er bestaan ook nog mensen die het lekker vinden.

Bepaalde andere dranken zouden dan ook afknappers moeten zijn, bijvoorbeeld een flesje flugel achteroverslaan, of uit een breezer fles lurken alsof het ranja is.

Dus wat ik bedoel, hoe kun je bier drinken specifiek nou lomp en onsexie vinden?
Leg me dat eens uit. (met goede argumenten dan graag)

Nu nog even over het roken, roken stinkt, dat is gewoon een feit. Maar als een meisje een beetje nadenkt neemt ze gewoon een kouwgummetje of een soet drankje na een sigaret, dan proef je d'r niks meer van. (tenminste dat zegt mijn vriend die persoonlijk roken echt goor vind.)

Waarom mensen uberhaupt roken?
Omdat ze het lekker vinden!
Ja het kan echt, dat jij het toevallig niet lekker vind betekend niet dat niemand het lekker kan vinden. Ik vond het lekker vanaf mijn eerste sigaret.
Je drinkt toch ook omdat je het lekker vind als je uitgaat, heus niet omdat je zo'n dorst hebt. Net als wijn bij het eten, dat vinden somigge mensen gewoon lekker. Zo is het ook met roken.

Tadaa, ga hier maar op in als je het niet met me eens bent. Dus als niemand reageerd ga ik ervan uit dat iedereen het met me eens is.
Ik vind een meisje na 10 wijntjes absoluut lomper dan iemand die 2 biertjes drinkt. Maar dat betekent niet dat sommige mensen bepaalde drankjes charmanter vinden staan door onder andere het glas/smaak/vrouwelijkheidsgehalte. Het is gewoon het imago van een drankje, eigenlijk onzin maar wel gewoon waar. Maar zoals jij zei zijn bepaalde drankjes (breezer/flugel) ook afknappers voor sommige mensen.

Als jij een lekker BigMac naar binnen werkt, zal jij dat misschien ook lekker vinden. Prima, maar zo is het net met roken. Er zijn dan mensen die dat niet al te charmant vinden en daardoor afknappen.
Oud 17-07-2002, 22:12
Black Sugar
Black Sugar is offline
Citaat:
feline schreef:

Ik vind een meisje na 10 wijntjes absoluut lomper dan iemand die 2 biertjes drinkt. Maar dat betekent niet dat sommige mensen bepaalde drankjes charmanter vinden staan door onder andere het glas/smaak/vrouwelijkheidsgehalte. Het is gewoon het imago van een drankje, eigenlijk onzin maar wel gewoon waar. Maar zoals jij zei zijn bepaalde drankjes (breezer/flugel) ook afknappers voor sommige mensen.

Als jij een lekker BigMac naar binnen werkt, zal jij dat misschien ook lekker vinden. Prima, maar zo is het net met roken. Er zijn dan mensen die dat niet al te charmant vinden en daardoor afknappen.
Ok ik heb mischien iets makkelijker praten omdat ik al een vriend heb.
En d'r zit uiteraard wel wat in, ik beoordeel ook niet de mensen die het lomp vinden staan. Maar meer de nergens op slaande reacties. (of nouja in mijn ogen nergens op slaande reacties.)
Somiggen kwamen met argumenten wat eigenlijk geen argumenten zijn.
Ik vraag me af waarom mensen het lomp vinden.
Maar ik heb er nog even verder over nagedacht en ik denk niet dat iemand echt een antwoord kan geven op de vraag die in deze topic is gesteld (waarom het lomp is dus)
Ik vind anderre dingen weer lomp en een afknapper, maar dat is ook weer moeilijk uit te leggen.

Maargoed, dit is dus eigenlijk wat altijd al speelt op Lifestyle het echte waarom kan niemand antwoord op geven.
Jammer maar helaas ook waar.
Oud 17-07-2002, 22:35
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Citaat:
rosi schreef:

Op hockeyfeesten haalt iedereen gewoon om de beurt wat biertjes. Ik ga dan echt niet moeilijk doen omdat ik persee wijn wil, dat is heel onhandig, snap je?

(op een terrasje of vaak in een café drink ik wel wijn)
Ik begrijp je volkomen!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 01:03
Biertjehakken
Biertjehakken is offline
Citaat:
rosi schreef:

Op hockeyfeesten haalt iedereen gewoon om de beurt wat biertjes. Ik ga dan echt niet moeilijk doen omdat ik persee wijn wil, dat is heel onhandig, snap je?

(op een terrasje of vaak in een café drink ik wel wijn)
Jij verdomde a-rexte wijndrinker
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten