Advertentie | |
|
![]() |
|
Kvind bier zelf niet lekker, en het ziet er imho niet uit van die bier zuipende 13,14 jarige meisjes met meer make-up dan kleding (en al zijn ze ouder, ziet het er nog niet uit).
Shag stinkt, en is zoo vies, maar dat terzijde, het ziet er niet uit als een meisje een sjekkie draait en dan nog wat van dat shag spul op dr tanden heeft zitten. En wat nare man al zei, ik associeer het ook sneller met arme mensen (niet dat je nou direct rijk moet zijn om koel te wezen) mjah... Iig als ze rookt, laat dr dan Davidoff roken.
|
als meisjes roken kan dat er heel leuk uitzien maar ook heel ordinair maar verder maakt het me weinig uit
en iedere ridder drinkt bier, dus meiden bij deze: bier drinken is super geil ![]() ow *leest vraag nog eens goed* waarom ik het slecht vind: meisjes smaken niet zo lekker na t roken van sjag en bij het bier drinken weet ik eigenlijk niets negatiefs.. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik zelf drink eigenlijk ook geen bier. Ik drink liever wijn, het liefst rood. Of droge witte fijn, en dan het liefst chardonnay...
Ik vind bier eigenlijk heel on-sexy en niet elegant ![]() ![]() En met shag heb ik ook helemaal geen probleem. Naar mensen kijken die sigaretten/shag roken vind ik eigenlijk best mooi ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() roken is gewoon dom> slecht voor je gezondheid en het kost je klauwen vol geld......waarom zou je roken????? bier drinken is niks mis mee bij meisjes en bij jongens niet. Als ze het maar in beperkte mate doen en niet anderen gaan lastig vallen. Ik heb en hekel aan mensen (jongens of meisjes) die gaan "indrinken" of drinken om maar dronken te worden.... zielig! |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik snap niet wat er mis is met bier voor meisjes... ik zelf hou ook meer van wijn en mixjes, maar als ik ergens op een feest ben en de tap voor je neus staat ga ik niet moeilijk lopen doen met wijn en cocktails, dan is bier toch prima, ook al staat het misschiren wat minder elegant. Kijk als je op een groot gala bent of zo vind ik het ook wat anders, maar voor gewoon normaal... who cares
![]()
|
![]() |
Eumz,dit doet me denken aan een topic op Liefde en Relatie(denk k)-->op wat knapt een man af bij een meisje,nouw goed.
Bier is niet erg en roken vind ik eigenlijk ook niet zo erg,het boeit mij niet echt of ze nu shag roken of sigaretten uit een pakske.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als ze bier drinkt vind ik het vrij mannelijk overkomen (en mij nu niet allemaal gaan aanvallen op deze post ![]() |
![]() |
|
![]() |
Uhm, ik vind dat het vrij weinig boeit of een meisje nou bier drinkt of shag rookt... Laat d'r dan toch lekker...
Zelf drink ik geen bier, vinnik gwn smerig. Ik heb al zovaak geprobeerd om het lekker te vinden, maar het blijft ranzig. Heel soms rook ik shag, als mijn sigaretten op zijn. (m'n vriend rookt shag), maar dat vind ik ook niet ideaal, ivm shag in je mond, en nicotinevlekken aan je sigaret...
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mjah ik vin mensen die roken/ of hebben gerookt sowieso vies, dat stinkt zo! Maakt mij niet uit wat ze roken en of het nou een jongen of meisje is....
En over meisjes en bier drinken.. De meeste meisjes vinden het toch niet lekker (including me! ![]() ![]()
||
Citaat:
(op een terrasje of vaak in een café drink ik wel wijn)
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dames: Wat vinden jullie van die seksreclames 's avonds laat op de televisie? Verwijderd | 66 | 04-03-2009 09:09 | |
Games |
Nieuw Game/ Film programma, wat vinden jullie ervan? PLAY | 6 | 11-06-2005 15:08 | |
Liefde & Relatie |
[Relatie-Meter]Wat vinden jullie ervan? Jolt | 15 | 21-05-2005 22:46 | |
Verhalen & Gedichten |
un verhaaltje... grazygirliej | 4 | 09-04-2004 17:37 | |
Films, TV & Radio |
A Knights Tale: wat vinden jullie ervan? Verwijderd | 22 | 28-02-2004 15:32 | |
Films, TV & Radio |
8 MILE wat vinden jullie ervan? WuTangClan | 52 | 08-02-2003 01:32 |