Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Zelf begon ik met programmeren toen ik 10 jaar oud was .. heb echter weinig zin om alles te gaan opnoemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Leerde daarop met BASIC te programmeren ![]() Zo rond mijn 15e begon ik met Visual Basic .. en toen ik begon met werken (op mijn 17e), orienteerde ik me in allerlei richtingen (C/C++, zowel onder *NIX als Windows .. VCL en GTK API, ik kan ook LISP voor AutoCAD, shellscripts schrijven, PHP en nog allerlei dingen waar ik kort mee in aanraking kwam).. |
![]() |
||
Citaat:
10 LET A=10 20 BORDER 0: PAPER 1 30 INK 7 40 PRINT "HELLO WORLD" Daar moest je nog zeg maar combinatie's van toetsen doen, wilde je een commando .. intypen .. ![]() ZX-SPECTRUM RULES. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmm, netjes zeg! ![]() Groetjes, Naru Narusegawa
||
Verwijderd
|
Citaat:
COLOR 7,0 (wit voor, zwart achter) CLS (clear screen met color) PRINT "HELLO WORLD" (dump text) END (stop executie) Al beter? Er was ook nog iets met SCREEN ofzo, daarmee kon je de resolutie bepalen .. maar ja, ik stopte helemaal met PowerBASIC toen ik begon met Visual Basic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En doe gezellig mee anders, Gothic. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
jezelf snijden muddercutter | 7 | 18-02-2015 14:29 | |
Psychologie |
[stelling] Het idee snijden komt voor de behoefte! Verwijderd | 17 | 07-06-2002 21:20 | |
Psychologie |
tips om niet te snijden.... punk mae | 35 | 06-03-2002 21:15 | |
Psychologie |
Is snijden in? Proud | 14 | 04-03-2002 13:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Snijden! !poisonmind~ | 7 | 18-09-2001 16:10 |