Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2007, 21:23
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-04-2007 @ 20:18 :
Ik bedoelde natuurlijk ook niet dat er maar één bedrijf is die oplicht, maar om meteen uit te gaan van oplichterij is een beetje overdreven. Een bedrijf wil natuurlijk ook zeker weten dat een pakketje echt niet is aangekomen; ik moest bij bol.com ook even bellen met het postkantoor en bij de buren langs gaan. Ik kreeg echt niet van de een op de andere dag m'n geld terug. (Maar goed; gezeur heeft het helemaal niet gekost.) Soms gaat het gewoon fout zonder dat de verzender er iets aan kan doen. En tja, dat kost een beetje moeite...
Het is ook geen oplichting tot op heden heb ik steeds me geld weer netjes terug gekregen, maar het is irritant en het kost zoooo veel tijdaals je steeds een ander aan de lijn krijgt, door laten verbinden met degene die je ervoor hebt gesproken lukt ook al niet altijd.
Dat soort dingen, irritant. maar je schijnt er mee te moeten leven. Als een bedrijf tot 3x toe een eenmalige machtiging afschrijft zit er in je bedrijf goed wat fout in je controles.
Oud 12-04-2007, 13:59
luchtballon
luchtballon is offline
om zulk gezeik te voorkomen bestel ik altijd onder rembours. Dan maar 5 euro extra, die ik dan niet kwijt ben aan telefoonkosten en postzegels.
Dan kunnen ze het ook niet afleveren bij de buren, en dan als ik niet thuis ben betaal k op het postkantoor, een dag later.
Oud 12-04-2007, 22:53
Vice
Vice is offline
Of gewoon via acceptgiro betalen. Dan hoef je teminste niet thuis te wachten.
Oud 13-04-2007, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 12-04-2007 @ 23:53 :
Maar dan heb je het probleem weer wel, of begrijp ik je nu verkeerd? 't Slimste is om te zorgen dat je altijd moet tekenen, dan kan het dus aangetekend verstuurd worden of onder rembours.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2007, 22:34
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Vice schreef op 12-04-2007 @ 23:53 :
Die tip gaven ze ook bij bol.com toen voor de derde keer mijn pakketje niet aangekomen was en ik netjes via Rabo direct betaald had. Gewoon per acceptgiro, dan kun je ook pas betalen als je het hebt, ideaal.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 15:06
zorro@yrservice
zorro@yrservice is offline
Hallo lieve gedupeerden!
Zorro las jullie berichtjes en maakte zich boos over zoveel klotebedrijven die je naaien waar je bijstaat.
Zorro werkt voor een consumentenprogramma bij een gerenommeerde omroep en kan misschien helpen. Mail je case naar **** en wie weet kunnen we de verdwenen goederen alsnog laten bezorgen of het bedrijf dwingen je geld terug te storten. Wees zo volledig mogelijk dan staan we sterker als we onderzoek gaan doen.
Ik kan niks beloven maar wie weet...
Groetjes Zzzzzorro

Chaucus: Geen reclame op s.com

Laatst gewijzigd op 19-04-2007 om 22:13.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 18:45
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
zorro@yrservice schreef op 18-04-2007 @ 16:06 :
Hallo lieve gedupeerden!
Zorro las jullie berichtjes en maakte zich boos over zoveel klotebedrijven die je naaien waar je bijstaat.
Zorro werkt voor een consumentenprogramma bij een gerenommeerde omroep en kan misschien helpen. Mail je case naar *** en wie weet kunnen we de verdwenen goederen alsnog laten bezorgen of het bedrijf dwingen je geld terug te storten. Wees zo volledig mogelijk dan staan we sterker als we onderzoek gaan doen.
Ik kan niks beloven maar wie weet...
Groetjes Zzzzzorro
Waarom geloof ik dit niet? Het emailadres van Kassa is anders hoor .

Chaucus: Quote gewijzigd

Laatst gewijzigd op 19-04-2007 om 22:14.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten