Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2007, 11:26
Magican
Magican is offline
Citaat:
Chasin' schreef op 15-04-2007 @ 15:31 :
Was het al die tijd toen het uit was al zeker/duidelijk dat het weer goed kwam tussen jullie? (evt. klein verhaaltje erbij van hoe jullie band was in de tijd dat het uit was)

en hoelang is het uitgeweest?
Ze ontweek me omdat ze moest huilen als ze me zag, dus het was niet duidelijk dat het goed zou komen.
Een maand ofzo.
Oud 18-04-2007, 11:23
Chasin'
Chasin' is offline
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :
Toch maar niet! Hij is het niet waard meer.
--------------------------------------------------------------------------------

Ik ben erg nieuwsgierig.. waarom toch niet?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2007, 21:30
jacob_slomp
jacob_slomp is offline
dingen die je eerst fout deed, ineens goed gaan doen, ineens ook heel veel aandacht aan haar geven :-)

een keer is het een uurtje uitgeweest, dus dat telt niet :-P

2e x ging het 1 week uit, die week heel hard m'n best gedaan, gewoon vet lief gedaan tegen haar...

toen is het nog een half jaar uit geweest, en nu is het weer uit...

ik raad aan als het eenmaal uit gaat, er gewoon mee te kappen, het gaat toch weer uit, en dan doet het nog meer zeer... 2e x dat het uit ging, toen is het nooit meer zo leuk geweest als daarvoor... dus eigenlijk verleng je gewoon de kwelling, het ging immers niet voor niets uit...

meestal is het ook niet zo zeer om het persoon die je mist, alleen de dingen die je samen deed, je voelt je gewoon eenzaam en dat is het... dus niet te lang mee blijven lopen
Oud 19-04-2007, 12:18
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
jacob_slomp schreef op 18-04-2007 @ 22:30 :
dingen die je eerst fout deed, ineens goed gaan doen, ineens ook heel veel aandacht aan haar geven :-)

2e x ging het 1 week uit, die week heel hard m'n best gedaan, gewoon vet lief gedaan tegen haar...

ik raad aan als het eenmaal uit gaat, er gewoon mee te kappen, het gaat toch weer uit, en dan doet het nog meer zeer... 2e x dat het uit ging, toen is het nooit meer zo leuk geweest als daarvoor... dus eigenlijk verleng je gewoon de kwelling, het ging immers niet voor niets uit...

meestal is het ook niet zo zeer om het persoon die je mist, alleen de dingen die je samen deed, je voelt je gewoon eenzaam en dat is het... dus niet te lang mee blijven lopen
Dat ben ik niet volledig met je eens. Het komt natuurlijk wel eens voor dat het je gaat om de dingen die jullie samen deden mist.. Maar ik heb al vaker meegemaakt bij vrienden en mijzelf dat het hun daarom niet gaat, maar eigenlijk specifiek om dat desbetreffende meisje. Dat meisje had iets speciaals wat andere (die hij kende) niet hadden, en dat sprak/trok hem zo aan. Ook is het bij een van deze vrienden weer goed gekomen (laatst nog). En bij een andere vriend staat dit ook te gebeuren alleen de vraag is wanneer. Als het je namelijk gaat om de dingen die je deed, die kun je in mijn ogen met iedereen doen (behalve het intiemere, kan ook natuurlijk )..

En als het perse uit is, hoef het nog niet zo te betekenen dat het bij iedereen verkeerd doorloopt als het weer aan is. Er is namelijk hier een meisje op het forum (ben dr naam kwijt) die had ook een vriend en ging het mee uit, en na enige tijd geen contact te hebben is ;t weer goed gekomen, en nu zijn ze volgens haar woorden nog altijd gelukkig met elkaar (zo zie je maar weer dat niet alle relaties hetzelfde zijn en toch nog bij de een een "2e of 3e of 4e keer" goed kan gaan)
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 12:52
Verwijderd
Twee jaar terug heb ik al eens iets met hem gehad, bijna vier maanden toen. Toen het uit is gegaan, hebben we wel altijd contact gehouden. Weliswaar alleen over msn en sms, maar hij was er wel altijd. Na twee jaar bedacht ik me ineens dat hij toch wel heel rg belangrijk voor me was geworden. Na een paar dronken smsjes van mijn kant (en wat nuchtere smsjes van hem af), begonnen we allebei te twijfelen. In december hebben we een paar keer afgesproken en gekust enzo, maar dat liep mis (tot twee keer toe), vanwege fouten van allebei. In februari leerde ik een andere jongen kennen, waar ik het ook best gezellig mee was. Maar ik kreeg hem toch echt niet uit mijn hoofd. Ik heb hem dat laten weten en hij reageerde positief, dat gold voor hem ook. Dus.... Het is officieel nog niks, maar deze keer zal er heel wat moeten gebeuren wil het niet werken...
Het is dus twee jaar uitgeweest, het duurde ook weer twee jaar voor we weer bij elkaar kwamen. Het zat er vantevoren niet in dat we weer bij elkaar zouden komen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 14:45
CoolJessy
CoolJessy is offline
Ik was 2 jaar met mijn vriend en maakte het toen uit. Hij wou wel vrienden blijven en dat wou ik ook wel, maar ik vond eigenlijk dat we wel afstand moesten nemen in het begin, maar dat vond hij nog erger dan het feit dat het uit was, dus heb ik hem toen nog wel gezien. Iedere keer was heel vreemd, we belden gewoon nog met elkaar, alleen minder, en als hij er was wou ik zo graag tegen hem aan kruipen, maar dat kon niet. Als hij er niet was miste ik hem verschrikkelijk.

Het duurde 3 a 4 weken voordat ik vertelde dat het me speet en het weer goed kwam. Het duurde daarna nog 4 maanden voordat het weer helemaal goed zat, maar nu zijn we weer op hetzelfde niveau als voorheen

Of het heel de tijd duidelijk was dat het weer aanging? Voor hem niet, hij had hoop maar hij dacht van niet. Ik denk dat ik onbewust wel wist dat ik een fout had gemaakt door het uit te maken, maar moest wat dingen voor mezelf op een rijtje zetten, en zeker weten dat ik hem niet later weer pijn zou doen als ik het goed ging maken.
Oud 19-04-2007, 15:21
Verwijderd
Citaat:
jacob_slomp schreef op 18-04-2007 @ 22:30 :

Mh, spreek voor jezelf. Kijk, het kan bij mij en vriendlief echt wel weer uitgaan, maar de kans is nu even groot als wanneer we niet even uit elkaar waren geweest. Als het weer uit zou gaan, is het ook niet meer om de reden van toen, want die problemen zijn nu opgelost. Er is dus ook geen sprake van 'de kwelling verlengen'.

En bij ons was het wel degelijk dat we elkaar misten - anders waren we wel met onze rebounds verder gegaan. Tja.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 15:32
Pruts0r
Pruts0r is offline
Nja, ik was gewoon verliefd op dr en ze durfde geen nee te zeggen, omdat ze me zielig vond vanwege mn autisme Nja, t was wel maar voor een middag... Iig best zielig dus dat ze zo laf is...
Oud 09-05-2007, 16:47
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Chasin' schreef op 18-04-2007 @ 12:23 :
quote:
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :
Toch maar niet! Hij is het niet waard meer.

Ik ben erg nieuwsgierig.. waarom toch niet?
Omdat hij niet zo verandert was als ik dacht. We doen nog wel dingen samen. Maar ik kan hem niet serieus nemen.
Ik zou nooit iets aan hem kunnen zeggen.
Reageren

Regels voor berichten