Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit heeft uiteindelijk twee weken geduurd. Daarna hebben we het weer uitgemaakt. Ik had me al teveel afgesloten, want ik wilde niet weer teleurgesteld en gekwetst worden. Ik vond het moeilijk om me weer helemaal open te stellen en twijfelde heel veel. En ook hier heb je volgens mij niets aan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond jouw (ex)-vriend dat ook, of hoe zat dat? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Tenminste als je de omstandigheden kunt veranderen en/of accepteren, dan is er wel een betere kans van slagen, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Niet, het was niet hetzelfde Ze heeft nu verkering met een goede vriend van me en ze is superlelijk geworden, waardoor ik haar zo min mogelijk spreek. Komt ook omdat ze een irritante persoonlijkheid heeft.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Een.. dikke 1.5 jaar. - Niet zolang. We gingen niet met ruzie uit elkaar. - Het is weer uit, wegens onoverkomelijke verschillen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Een ochtend. 3. Na twee weken waren we weer uit elkaar ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens is het logisch dat er wel wat veranderd moet zijn in de tussentijd anders loop je natuurlijk (samen met je ex) weer tegen precies dezelfde dingen aan als de eerste keer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En denk hier eens over na: Ze wil de jongen die ze leuk vind toch niet kwijt raken aan die bimbo? Dus wat doet dit meisje dat jou leuk vind.. Ze maakt het uit! Ze geeft je vrij zodat dat andere meisje je zonder enig probleem kan pakken! Daarnaast is haar interesse in jou werkelijk opzienbarend. Ze heeft je al twee maanden niet gezien.. en dat zou dan komen doordat jullie het beide erg druk hebben. Je moet jezelf niet voor de gek houden want dat maakt de zaken alleen maar slepender en pijnlijker.. Of jij het druk hebt doet er niet toe, want jij zou zonder aarzelen in een lekke schuit de oceaan overroeien om dit meisje te zien. Als zij jou leuk vond en wilde kijken of je 'veranderd' was maakte ze ook tijd in haar 'drukke' schema. Maar helaas. Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|