Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2007, 14:45
Chasin'
Chasin' is offline
Ey,

Vele mensen willen vaak hun ex terug. Ze hebben iets fout gedaan waardoor het is uitgegaan en hebben daar achteraf flinke spijt van. Ze willen de tijd weer terug die ze met dat meisje/jongen hadden. Ik wil wel eens weten
  • - hoe jullie je ex hebben teruggekregen
    - Hoelang het uit is geweest
    - Hoelang jullie erover gedaan hebben voordat het weer goed was
    - Hoe het nu gaat tussen jullie
Als je je ex nooit heb teruggewild hoef je hier ook niet te reageren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2007, 14:50
Jones
- we hebben het contact weer opgezocht toen ze ging studeren

- 6 maanden

- Het was eigenlijk vanaf het begin al weer goed. We hadden in de eerste maand nog wel eens een goed gesprek waarom het toen niet goed ging.

- erg goed.

Overigens wilde ik haar niet persé terug. Mijn leven verliep prima zonder haar. Maar nu we weer bij elkaar zijn zou ik ook weer niet zonder willen.

Iets zegt me dat je helemaal niks aan mijn antwoorden hebt.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 14:52
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Na 10 maanden was het uitgegaan met mijn toenmalige vriend. Voornamelijk van zijn kant, al vond ik dat het ook niet meer lekker liep. Het was meer een impulsieve beslissing na een desastreuze vakantie
Na tien dagen was ik jarig en had hij mij een kaartje, een smsje en een dvd vol met foto's van hem en ons gestuurd omdat hij mij zo miste. Ik miste hem ook verschrikkelijk en toen hebben we (na een twee uur durend telefoongesprek) besloten om het weer te proberen.
In het begin was het heel onwennig, want daarvoor was het toch definitief uit. Je moet elkaar weer vertrouwen en echt aan de relatie werken. Het heeft toch zeker twee maanden geduurd voor ik weer een beetje vertrouwen in de relatie had.

Uiteindelijk was het toch niet voorbestemd en zijn we na ruim drie jaar alsnog uit elkaar gegaan
Oud 09-04-2007, 15:43
zoef de haas
zoef de haas is offline
- hoe jullie je ex hebben teruggekregen
Uhmmm dat gebeurde gewoon. Ik was nog enorm verliefd en hij ook maar het ging met hem niet heel erg lekker en hij wist niet wat hij wilde maar we kwamen elkaar steeds vaker weer tegen en spraken weer af en toen werd het weer wat
7 maanden
Het ging vanaf dat het uit was gewoon goed konden het nog prima met elkaar vinden enzo maar na 6 maanden begonnen we weer wat aan te klooien
Dat is ondertussen ook alweer meer dan een jaar uit. Hij had de vervelende neiging om vreemd te gaan
Oud 09-04-2007, 17:12
Verwijderd
Citaat:
Chasin' schreef op 09-04-2007 @ 15:45 :
Ey,

Vele mensen willen vaak hun ex terug. Ze hebben iets fout gedaan waardoor het is uitgegaan en hebben daar achteraf flinke spijt van. Ze willen de tijd weer terug die ze met dat meisje/jongen hadden. Ik wil wel eens weten
Ach, in het begin wilde ik hem terug, toen niet meer. Na veel geklooi zei ik tegen hem dat ik dat niet meer wilde. Ik wilde geen seks of zoenen meer. Dat werd 'bezegeld' met seks en daarna was het klaar In die tijd erna wel wat contact gehad geloof ik. Toen ging hij op vakantie. Vlak voor z'n vakantie wat mailtjes over en weer gestuurd, heel openhartig en eerlijk. Tijdens zijn vakantie belde hij me opeens op om lang aan de telefoon te hangen vanuit Frankrijk. Ik kreeg ook smsjes en mmsjes. De avond dat hij terugkwam uit Frankrijk was ik in de stad. Hij haasten om ook nog op tijd in de stad te zijn, dus elkaar daar gezien. Hij vertelde dat hij me heel erg gemist had etc etc en ik wist niet zo goed wat ik daar mee moest. Gezegd dat ik hem niet wilde zoenen en afgesproken voor de komende week meen ik. Naja, elkaar toen gezien, wat gepraat en toen waren we weer bij elkaar.
Dit heeft uiteindelijk twee weken geduurd. Daarna hebben we het weer uitgemaakt. Ik had me al teveel afgesloten, want ik wilde niet weer teleurgesteld en gekwetst worden. Ik vond het moeilijk om me weer helemaal open te stellen en twijfelde heel veel.

En ook hier heb je volgens mij niets aan.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 20:41
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2007 @ 18:12 :
Ach, in het begin wilde ik hem terug, toen niet meer. Na veel geklooi zei ik tegen hem dat ik dat niet meer wilde. Ik wilde geen seks of zoenen meer. Dat werd 'bezegeld' met seks en daarna was het klaar In die tijd erna wel wat contact gehad geloof ik. Toen ging hij op vakantie. Vlak voor z'n vakantie wat mailtjes over en weer gestuurd, heel openhartig en eerlijk. Tijdens zijn vakantie belde hij me opeens op om lang aan de telefoon te hangen vanuit Frankrijk. Ik kreeg ook smsjes en mmsjes. De avond dat hij terugkwam uit Frankrijk was ik in de stad. Hij haasten om ook nog op tijd in de stad te zijn, dus elkaar daar gezien. Hij vertelde dat hij me heel erg gemist had etc etc en ik wist niet zo goed wat ik daar mee moest. Gezegd dat ik hem niet wilde zoenen en afgesproken voor de komende week meen ik. Naja, elkaar toen gezien, wat gepraat en toen waren we weer bij elkaar.
Dit heeft uiteindelijk twee weken geduurd. Daarna hebben we het weer uitgemaakt. Ik had me al teveel afgesloten, want ik wilde niet weer teleurgesteld en gekwetst worden. Ik vond het moeilijk om me weer helemaal open te stellen en twijfelde heel veel.

En ook hier heb je volgens mij niets aan.
nee helaas, heb ik niks aan.. maar wel fijn dat je het verteld hoor.. zo leer ik toch iets over verschillende situaties.. maar je hebt de boodschap dus goed begrepen die ik wilde bereiken met dit topic
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:06
Verwijderd
ik heb eens in de zoveel tijd een hereniging met een ex

maar om eerlijk te zijn geloof ik niet meer in terug bij elkaar komen..

kapot is kapot heeft de ervaring mij geleerd
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Chasin' schreef op 09-04-2007 @ 21:41 :
maar je hebt de boodschap dus goed begrepen die ik wilde bereiken met dit topic
Dat geen enkele situatie en relatie gelijk is en dat je dus niks hebt aan al die andere verhalen?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2007, 22:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Door hem te verleiden weer het bed met me in te duiken

Nadat hij het voor de eerste keer uitgemaakt had, hebben we een hele tijd wat gerommeld waarbij het half aan was ofzo. Het was gewoon vaag. Hij maakte het uit, ik wilde hem niet kwijt en stelde voor 'vrienden te blijven', we bleven elkaar wekelijks zien, belandde steeds in bed en hadden het verder gewoon gezellig. Eigenlijk was er weinig veranderd, behalve dan dat we het geen relatie meer noemde en het voor de omgeving wel gewoon uit was. Na 2 maanden stopte dit gerommel ook en hebben we elkaar 3 maanden niet gezien, waarna we elkaar toch weer opzochten en het weer gezellig hadden samen, zowel in bed als daarbuiten.

Vanaf dat moment was het voor mijn gevoel eigenlijk ook weer 'aan' en helemaal goed, ookal spraken we dat niet uit naar elkaar. Maar dat hoefde op de één of andere manier ook niet, het was goed zoals het ging en dan maakte het ons niet veel uit of het officieel was of niet.

Inmiddels is het al bijna 3 jaar uit We hebben bovenstaande situatie ongeveer een half jaar volgehouden en toen zag ik toch dat er dingen miste. We hadden seks en we hadden het gezellig samen, maar dat was het dan ook wel. En uiteindelijk besefte ik dat ik meer wilde en heb ik er zelf definitief een punt achter gezet.
Oud 10-04-2007, 10:42
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 09-04-2007 @ 22:36 :
Dat geen enkele situatie en relatie gelijk is en dat je dus niks hebt aan al die andere verhalen?
ja precies, je kunt geen enkele relatie met een ander vergelijke. Ik wilde gewoon even kijken hoe het bij ander er aan toe ging, je hoort namelijk vaak dat veel mensen elkaar terugwillen, of de een de ander en de ander de een weer niet..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-04-2007 @ 23:15 :

Nadat hij het voor de eerste keer uitgemaakt had, hebben we een hele tijd wat gerommeld waarbij het half aan was ofzo. Het was gewoon vaag. Hij maakte het uit, ik wilde hem niet kwijt en stelde voor 'vrienden te blijven', we bleven elkaar wekelijks zien, belandde steeds in bed en hadden het verder gewoon gezellig. Eigenlijk was er weinig veranderd, behalve dan dat we het geen relatie meer noemde en het voor de omgeving wel gewoon uit was.
In deze situatie zit ik nu PRECIES! Maar het vage is dus dat hij wel heel duidelijk zegt dat het wat hem betreft niet weer aangaat enzo, en dat het voor hem echt uit is. Ik snap er dus niks van.
Vond jouw (ex)-vriend dat ook, of hoe zat dat?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje schreef op 10-04-2007 @ 11:50 :
In deze situatie zit ik nu PRECIES! Maar het vage is dus dat hij wel heel duidelijk zegt dat het wat hem betreft niet weer aangaat enzo, en dat het voor hem echt uit is. Ik snap er dus niks van.
Wat snap je niet dan? Hij vindt het leuk om zo te kloten, maar het gaat niet meer aan. Zelfs aan deze kant van het internet is het nog duidelijk..?
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 10:58
STP
STP is offline
Ik geloof niet in succesvolle herkansing van relaties. Twee keer gedaan met hetzelfde meisje, allebei de soep in gelopen.
Oud 10-04-2007, 11:12
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
STP schreef op 10-04-2007 @ 11:58 :
Ik geloof niet in succesvolle herkansing van relaties.
Ik denk dat wel op zich wél kan, als het bijvoorbeeld aan de omstandigheden heeft gelegen dat het uit is gegaan en het niet ligt aan het verdwijnen van de gevoelens.
Tenminste als je de omstandigheden kunt veranderen en/of accepteren, dan is er wel een betere kans van slagen, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 11:21
Optima
Optima is offline
even voor de goede orde, mijn ex-ex is nu weer een ex, dus ex-ex-ex..eh ja . Het is alweer 5 jaar terug dat dit gebeurde

gewoon bellen, en afspreken, en toe gesmst "ik hou van je" en toen kregen we weer wat.

6/7 maanden

3 maanden

we zijn weer ex'en. Het heeft nog zo'n 2,5 jaar geduurd voordat we erachter kwamen dat onze relatie echt niet werkte. Inmiddels ben ik alweer 2 jaar gelukkig met een andere man ( waarvan 1 officieel een relatie). Hoe het met hem gaat, geen idee. Ik zeg altijd maar: leven, en laten leven.
Oud 10-04-2007, 11:23
stout!
stout! is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 10-04-2007 @ 12:12 :
Ik denk dat wel op zich wél kan, als het bijvoorbeeld aan de omstandigheden heeft gelegen dat het uit is gegaan en het niet ligt aan het verdwijnen van de gevoelens.
Tenminste als je de omstandigheden kunt veranderen en/of accepteren, dan is er wel een betere kans van slagen, denk ik.
Inderdaad, daar ben ik op het moment het levende bewijs van. En we zijn zeer succesvol
Oud 10-04-2007, 11:39
Magican
Magican is offline
Citaat:

1 maand ofzo.

Niet, het was niet hetzelfde

Ze heeft nu verkering met een goede vriend van me en ze is superlelijk geworden, waardoor ik haar zo min mogelijk spreek. Komt ook omdat ze een irritante persoonlijkheid heeft.
Oud 10-04-2007, 12:03
Jones
Citaat:
stout! schreef op 10-04-2007 @ 12:23 :
Inderdaad, daar ben ik op het moment het levende bewijs van. En we zijn zeer succesvol
Zelfde.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 12:15
IcedEarth
IcedEarth is offline
nou het is een keer een uur uit geweest toen hij heel vervelend was maar ik bleef wel bij hem slapen want ik durfde niet in het donker 15 km te fietsen en doordat we in 1 bed lagen ging het vanzelf weer aan
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 12:40
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 10-04-2007 @ 12:23 :
En ik. Je weet natuurlijk nooit of het goed blijft gaan, maar als het weer uit gaat, ligt het iig niet aan de problemen van de eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 13:43
Chasin'
Chasin' is offline
naja kijk ik zit in de volgende situatie.. tis inmiddels 4 maanden uit me vriendin. En ik heb haar nu al 2 maanden niet gezien, en bijna 1 maand al niet meer gesproken. Dit komt mede doordat we het beide druk hebben en ik dacht haar hierdoor ook te gaan vergeten. Maar dat blijkt dus omgekeerd te hebben gewerkt. Het is afgelopen jaar mede uitgegaan, doordat een meisje mij leuk ging vinden. Ik voelde niks voor haar, maar mijn ex dacht hier anders over. We hebben een paar woordenwisselinkjes dan ook gehad. En uiteindelijk na veel zeuren van mij en na dat meisje steeds af te wijzen en te zeggen dat ze moest stoppen, is 't eindelijk gelukt dat ze mij met rust liet. Dit was een groot probleem geworden, en door alle kleine dingetjes erom heen erbij, werd het allemaal voor haar (ex) teveel en is het uitgegaan.

Ik kan mijn ex maar niet vergeten, heb vanalles geprobeerd (o.a. door dat lange tijd geen contact). Mijn ex wilt zich niet meer zo ongelukkig voelen, maar in mijn ogen kan het nu veel en veel beter gaan, want we zijn nu van dat ene meisje verlost waar toen deels problemen door onstonden. Weten jullie een manier wat ik kan doen? Haar vergeten is geen optie. Ze betekent heel erg veel voor me .

Laatst gewijzigd op 10-04-2007 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 14:38
zoef de haas
zoef de haas is offline
Ga bij dr langs en vertel r wat je hierboven zegt
Oud 10-04-2007, 14:42
Verwijderd
Citaat:
- Door weer contact te zoeken en af te spreken om.. jaja.. film te gaan kijken ;x.

- Een.. dikke 1.5 jaar.

- Niet zolang. We gingen niet met ruzie uit elkaar.

- Het is weer uit, wegens onoverkomelijke verschillen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2007, 15:17
miekmuis
miekmuis is offline

-Door af te spreken en flink veel te zuipen tijdens het kijken van spannende hou-mijn-hand-maar-heel stevig-vast-films
-Zo'n 6 jaar
-Een half jaartje voor we weer gewoon contact hadden denk ik.
-Het is nu weer uit, maar om heel andere redenen. We zijn ruim een jaar samen geweest en de eerste keer twee maanden.
Oud 11-04-2007, 12:47
first eror
first eror is offline
Citaat:
Ey,

1. Teveel drinken en elkaar tegenkomen.
2. Een ochtend.
3. Na twee weken waren we weer uit elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2007, 13:11
Verwijderd
Tja, dat ging eigenlijk vanzelf. We kregen na een poosje weer meer contact en hadden zoiets van; 'Hee, vind je eigenlijk nog wel erg leuk, en we zijn er nu beiden wss wel klaar voor'.
Euhm... minimaal 19 maanden.. Denk maand of 21.
we hebben het altijd wel goed kunnen vinden, maar toen ik iets met een andere jongen kreeg hebben we een poos geen contact gehad, toen ik weer contact zocht, ging het meteen weer goed
we zijn al lange tijd uit elkaar, maar we zien elkaar nog wel eens, we zijn vrienden en dat is beter zo
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 13:45
gurl19
gurl19 is offline
Merk wel dat het bij de meeste mensen maar tijdelijk weer aan is.

Ik zit in de omgekeerde situatie. Hij heeft het uitgemaakt, en hij wil me terug. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 14:02
Jones
Citaat:
gurl19 schreef op 11-04-2007 @ 14:45 :
Merk wel dat het bij de meeste mensen maar tijdelijk weer aan is.

Ik zit in de omgekeerde situatie. Hij heeft het uitgemaakt, en hij wil me terug. Maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
Dat komt niet doordat iedereen weer met een ex aan de haal gaat maar omdat de meeste relaties rond deze leeftijd tijdelijk zijn.

Overigens is het logisch dat er wel wat veranderd moet zijn in de tussentijd anders loop je natuurlijk (samen met je ex) weer tegen precies dezelfde dingen aan als de eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 14:37
RainDrops
RainDrops is offline
Zij heeft mij terug gekregen.
Het was al 8 maanden uit, toen het weer goed kwam. We zijn een soortvan opnieuw begonnen.
Weer wat drinken, hoe gaat het nu- gesprekjes. Toen kwamen we erachter dat het wel goed was weer.

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 14:56.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 16:52
Dott
Dott is offline
- hoe jullie je ex hebben teruggekregen: ging vanzelf op de een of andere manier.

- Hoelang het uit is geweest: 4 maanden

- Hoelang jullie erover gedaan hebben voordat het weer goed was: vanaf het moment dat we weer wat hadden, maar later was het toch weer mis.

- Hoe het nu gaat tussen jullie: het is weer uit, maar we zijn goede vrienden, en dat is veel relaxter
Oud 11-04-2007, 16:55
bingomassacre
bingomassacre is offline
Na een half jaar waarin het twee keer uit is geweest zijn we nu al weer meer dan twee jaar gelukkig samen. Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar wel mogelijk dus.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 17:25
Chasin'
Chasin' is offline
Citaat:
bingomassacre schreef op 11-04-2007 @ 17:55 :
Na een half jaar waarin het twee keer uit is geweest zijn we nu al weer meer dan twee jaar gelukkig samen. Het is niet altijd even makkelijk geweest, maar wel mogelijk dus.
dit lijkt wel een beetje op mijn situatie. Kan ik eens prive spreken met jou? ik denk wel dat jij mij verder kan helpen..
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 18:56
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 10-04-2007 @ 11:50 :
Daar hebben we het eigenlijk nooi bewust over gehad ofzo. De situatie was zoals die toen was en daar spraken we eigenlijk niet over. Vanuit mijn kant was het wel duidelijk dat ik hem terugwou, maar hij heeft daar zelf nooit een uitspraak over gedaan, waarschijnlijk omdat hij bang was dat het dan allemaal nog moeilijker zou worden ofzo. En ergens wist ik ook wel dat hij de situatie zo wel goed vond, maar verder niet. En ik denk dat dat bij jouw ex ook zo is. Hij geeft dan duidelijk aan geen relatie meer te willen, dus dat zal dan ook wel niet snel meer gebeuren. Wel vindt hij het blijkbaar nog leuk/makkelijk hoe het nu gaat en om te voorkomen dat jij te veel hoop krijgt en om je niet teleur te stellen, is hij gewoon heel eerlijk over het feit dat hij het zo prima vindt, maar meer niet. Of hij twijfelt zelf ook nog en wil het gewoon even afwachten. Denk dat het 1 van die twee is en dat je er verder ook echt niet meer van moet verwachten.
Oud 11-04-2007, 21:19
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Chasin' schreef op 10-04-2007 @ 14:43 :
naja kijk ik zit in de volgende situatie.. tis inmiddels 4 maanden uit me vriendin. En ik heb haar nu al 2 maanden niet gezien, en bijna 1 maand al niet meer gesproken. Dit komt mede doordat we het beide druk hebben en ik dacht haar hierdoor ook te gaan vergeten. Maar dat blijkt dus omgekeerd te hebben gewerkt. Het is afgelopen jaar mede uitgegaan, doordat een meisje mij leuk ging vinden. Ik voelde niks voor haar, maar mijn ex dacht hier anders over. We hebben een paar woordenwisselinkjes dan ook gehad. En uiteindelijk na veel zeuren van mij en na dat meisje steeds af te wijzen en te zeggen dat ze moest stoppen, is 't eindelijk gelukt dat ze mij met rust liet. Dit was een groot probleem geworden, en door alle kleine dingetjes erom heen erbij, werd het allemaal voor haar (ex) teveel en is het uitgegaan.

Ik kan mijn ex maar niet vergeten, heb vanalles geprobeerd (o.a. door dat lange tijd geen contact). Mijn ex wilt zich niet meer zo ongelukkig voelen, maar in mijn ogen kan het nu veel en veel beter gaan, want we zijn nu van dat ene meisje verlost waar toen deels problemen door onstonden. Weten jullie een manier wat ik kan doen? Haar vergeten is geen optie. Ze betekent heel erg veel voor me .
Dat is pijnlijk vriend, want jij betekent heel weinig voor haar. Als ze je werkelijk zo leuk had gevonden en je niet kwijt wilde had ze dat gedoe met dat meisje niet laten 'opblazen' maar had ze geprobeerd een zekere mate van controle uit te oefenen, jullie relatie te verbeteren. Mensen geloven graag, zeker in relaties, wat ze willen geloven. Als je vriendin verzot op je was en jij had gezegt dat dat meisje niks voor je betekende en je haar niet wilde was het opzich prima geweest. Ze had zich er dan enkel uit een soort onzekerheidsmotief druk om gemaakt. Echter; als dat zo was dan zou ze hebben gezocht naar bevestiging van jou en je niet hebben afgestoten.

En denk hier eens over na: Ze wil de jongen die ze leuk vind toch niet kwijt raken aan die bimbo? Dus wat doet dit meisje dat jou leuk vind.. Ze maakt het uit! Ze geeft je vrij zodat dat andere meisje je zonder enig probleem kan pakken! Daarnaast is haar interesse in jou werkelijk opzienbarend. Ze heeft je al twee maanden niet gezien.. en dat zou dan komen doordat jullie het beide erg druk hebben. Je moet jezelf niet voor de gek houden want dat maakt de zaken alleen maar slepender en pijnlijker.. Of jij het druk hebt doet er niet toe, want jij zou zonder aarzelen in een lekke schuit de oceaan overroeien om dit meisje te zien. Als zij jou leuk vond en wilde kijken of je 'veranderd' was maakte ze ook tijd in haar 'drukke' schema. Maar helaas.

Laatst gewijzigd op 11-04-2007 om 21:22.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2007, 23:06
Verwijderd
Citaat:
  • Door er ondanks alles gewoon voor haar te zijn en te laten merken dat ik veel leuker ben dan anderen
  • Een maand ofzo
  • Een maand ofzo dus?? Wat is het verschil met bovenstaande vraag?
  • Het ging drie maanden daarna definitief uit. We hebben een jaar of twee nog geregeld geneukt, waarbij beide partijen wisten dat er niet meer dan pure seks achter zat. Inmiddels zijn we al een tijdje gewoon vrienden en zien we elkaar ongeveer één kee rper maand.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 11:47
Verwijderd

Van het één kwam het ander.

Half jaar ofzo.

Geen idee, wat bedoel je precies?

Het is inmiddels een jaar of vier uit.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 13:31
Verwijderd
Eh erachter komen dat je eigenlijk toch nog wel heel veel voelt voor elkaar?

Een paar keer en dan iets van tussen een maand/half jaar

Zie hoelang het uit is geweest.

Het is nu uit en dat blijft ook zo maar het gaat heel goed tussen ons
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 14:15
elledc
elledc is offline
Liefde is geen theorie, dus ik zou zeggen... volg je hart. Wat maakt het uit hoe een ander zijn of haar ex heeft teruggekregen?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 16:30
DvoorA
DvoorA is offline
na een hele tijd chatten weer afgesproken "om zn huis te bekijken". Uiteindelijk werd het meer zijn bed bekijken

Eerst een jaar, toen 2,5 jaar want toen zat ik in een andere relatie

Ik dacht dat het altijd wel goed was maar dat bleek niet zo te zijn. Ik had hem een keer bedrogen en hij pakte mij toen terug met 10voudig bedriegen. Later dacht ik dat als aangezien al die anderen uit beeld waren en wij toch nog elkaar leuk vonden, we sort-of voorbestemd waren Maar uiteindelijk had ik toch het gevoel dat ik hem niet meer kon vertrouwen en hij durfde niet meer zich bij mij te uiten (logisch, dat deed hij vroeger heel open en toen heb ik hem bedonderd). En toen heeft hij het uitgemaakt en het is ook beter zo.

Hartstikke uit en niet on speaking terms. Hij probeerde nog wel het goed te maken door telkens op msn tegen me aan te praten en te vragen of het wel goed met me ging maar ik heb nooit meer behoefte gehad om te reageren.
Oud 12-04-2007, 18:55
Verwijderd
Citaat:
elledc schreef op 12-04-2007 @ 15:15 :
Liefde is geen theorie
Hoe kom je daarbij? Liefde is toch net zo goed een natuurverschijnsel als zwaartekracht of supergeleiding dat is?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2007, 23:07
***ailá***
***ailá*** is offline
niet, ik hoef m niet meer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 11:46
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 11-04-2007 @ 15:37 :
Hij heeft mij terug gekregen.
Het was al 8 maanden uit, toen het weer goed kwam. We zijn een soortvan opnieuw begonnen.
Weer wat drinken, hoe gaat het nu- gesprekjes. Toen kwamen we erachter dat het wel goed was weer.
Toch maar niet! Hij is het niet waard meer.
Oud 15-04-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :

in een tijdsspanne van 4 dagen....

Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 13:43
RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 15-04-2007 @ 12:55 :
in een tijdsspanne van 4 dagen....

Ik had hem wel ondertussen 6 keer gezien en ik heb 1 nacht geslapen daar.
Oud 15-04-2007, 14:05
Jones
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2007 @ 19:55 :
Hoe kom je daarbij? Liefde is toch net zo goed een natuurverschijnsel als zwaartekracht of supergeleiding dat is?
Alsof er achter elk natuurverschijnsel een theorie schuilgaat.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:31
Chasin'
Chasin' is offline
Oke de volgende vraag die nu gaat heersen in dit topic:

Was het al die tijd toen het uit was al zeker/duidelijk dat het weer goed kwam tussen jullie? (evt. klein verhaaltje erbij van hoe jullie band was in de tijd dat het uit was)

en hoelang is het uitgeweest?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 14:32
Magican
Magican is offline
Citaat:
Jones schreef op 15-04-2007 @ 15:05 :
Noem er eens 1 waarbij dat niet zo is.
Oud 15-04-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 15-04-2007 @ 15:05 :
Het is wel heel arrogant, dom en naďef om te denken dat natuurverschijnselen die betrekking hebben op menselijk gedrag en het menselijk lichaam opeens niet meer te beschrijven zouden zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2007, 20:06
gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
RainDrops schreef op 15-04-2007 @ 12:46 :
Ik ben erg nieuwsgierig.. maar waarom toch niet?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2007, 07:04
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chasin' schreef op 15-04-2007 @ 15:31 :
Oke de volgende vraag die nu gaat heersen in dit topic:

Was het al die tijd toen het uit was al zeker/duidelijk dat het weer goed kwam tussen jullie? (evt. klein verhaaltje erbij van hoe jullie band was in de tijd dat het uit was)

en hoelang is het uitgeweest?
Nee. Het was (na tien maanden) echt uit en we hadden geen contact meer Het is na 10 dagen weer aangegaan omdat hij contact zocht en we het allebei graag wilden proberen. (Daarna hebben we nog 2.5 jaar een relatie gehad).
Reageren

Regels voor berichten