Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2007, 00:53
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 18-04-2007 @ 23:23 :
Dat die vriend überhaupt aan seks met haar denkt.
Ja, ik snap het ook niet zo. Maar ze gaan ondertussen wel samenwonen binnenkort Alhoewel hij 'r vaak negeert of gewoon van 'r wegloopt of ronduit gemeen tegen 'r doet. Maar soms ook het omgekeerde, heel vreemd. Drama. Ze zijn ook al twee jaar bij elkaar, alle weddenschappen over wanneer het uit zou gaan zijn inmiddels verlopen

Foto's op internet gooien doe ik niet, want da's mij iets te flauw. Zij kan er ook niks aan doen dat ze zo is. (Okay, dat kan ze wel. Nouja eh, PM dan maar ofzo. )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-04-2007, 06:59
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 18-04-2007 @ 23:23 :
Dat die vriend überhaupt aan seks met haar denkt.
Je onderschat de mate waarin jongens wanhopig kunnen worden om seks. Bovendien zijn er altijd mensen met bizarre voorkeuren die gewoon op k*nkerlelijk vallen.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 07:49
Verwijderd
Als je al vindt dat je helemaal niets aan je zelf doet wanneer je geen make-up en deo gebruikt, dan is het wel heel erg... Sommige mensen hebben geen deo nodig en make-up is naar mijn idee geen noodzakelijk iets. Zolang ze zich gewoon wast en schone kleding aan heeft ed (daar zeg je niets over in je post?) is er volgens mij niet zoveel mis met haar en moet je haar gewoon met rust laten. Zoek een andere vriendin als je haar zo vreselijk vindt...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 08:02
madelief21
madelief21 is offline
Hey,

Raar.....
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 09:49
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
je moet echt wat doen jonge...

zonder deo rondlopen is gewoon smerig (doucht ze wel?)
zonder make-up valt dan in sommige gevallen wel mee... maar geen deo is wel..sja...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 09:59
Verwijderd
mensen, alsjeblieft! overdrijf zo eens niet met dat "geen deo is smerig" !! dat geldt misschien voor mensen met een penetrante okselgeur, maar is toch zeker geen algemeen geldende waarheid hoor

en dat dat meisje zich niet opmaakt is toch haar keuze??
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 10:04
Verwijderd
Ja ik snap ook niet dat er hier mensen zijn die zich druk erom maken dat ze geen make-up draagt, volgens mij draagt zo'n beetje een kwart van de meisjes normaal gesproken geen make-up...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 10:14
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Sarah schreef op 19-04-2007 @ 11:04 :
Ja ik snap ook niet dat er hier mensen zijn die zich druk erom maken dat ze geen make-up draagt, volgens mij draagt zo'n beetje een kwart van de meisjes normaal gesproken geen make-up...
Precies. Mensen als ik bijvoorbeeld. En ik ben nogal allergisch voor deo, dus die gebruik ik ook niet altijd. Maar volgens mij ben ik niet afstotelijk, hoor. Ik heb wel nagevraagd bij mijn moeder en zusje (die niet terugdeinzen voor ongenuanceerde kritiek) over of ik stink, ze zeiden van niet. Er zit gewoon een gigantisch verschil tussen geen deo en make up gebruiken en afstotelijk zijn. Ik was me vaak genoeg, loop niet wekenlang in dezelfde kleren, dan is het toch ook goed.

Ik zou niet graag vriendinnen hebben die het in termen als afstotelijk over mij hebben
Oud 19-04-2007, 10:31
Syzygy
Syzygy is offline
De vriendin van de TS post nu vast op een ander forum:

Ik heb een vriendinnetje en zij is gewoon afstotelijk.. (Ik weet het is respectloos om zo over haar te praten, maar ja anders dekt het de lading niet).

Ze is ten eerste al niet de knapste, maar daarnaast takelt ze zichzelf ook nog eens verschrikkelijk toe. Ik zal wat voorbeelden noemen. D'r haar ziet er niet uit, als je het haar kan noemen. Het is zo vaak geblondeerd dat het meer op stro lijkt. Op d'r gezicht zit 5cm dik plamuur. Alsof dat nog niet erg genoeg is hangt er altijd een walm van penetrante parfumlucht om haar heen. Het luchtalarm dat afging omdat er een giftige wolk over Helmond vloog was het gevolg van haar bezoekje aan de stad.

Ik word gewoon droevig als ik haar zie, iedere keer weer.
Maar als ik eens tegen haar zeg "joh doe een wat minder van dit of dat" of een opmerking maak over haar geplamuurde hoofd krijgen we alleen maar ruzie..

Wat vinden jullie dat ik ermee moet?

TS: Als ze stinkt, zeg er wat van en bemoei je er voor de rest niet mee.
Oud 19-04-2007, 10:39
kadesh
kadesh is offline
Dikke prima dat zij schijt heeft aan de wereld en zich goed voelt. Niet jouw probleem. Of schaam je je zo dat je het toch je eigen probleem hebt gemaakt??

Bovendien, bijna altijd maakt make-up mensen NOG lelijker :')
Oud 19-04-2007, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Syzygy schreef op 19-04-2007 @ 11:31 :
De vriendin van de TS post nu vast op een ander forum:

Ik heb een vriendinnetje en zij is gewoon afstotelijk.. (Ik weet het is respectloos om zo over haar te praten, maar ja anders dekt het de lading niet).

Ze is ten eerste al niet de knapste, maar daarnaast takelt ze zichzelf ook nog eens verschrikkelijk toe. Ik zal wat voorbeelden noemen. D'r haar ziet er niet uit, als je het haar kan noemen. Het is zo vaak geblondeerd dat het meer op stro lijkt. Op d'r gezicht zit 5cm dik plamuur. Alsof dat nog niet erg genoeg is hangt er altijd een walm van penetrante parfumlucht om haar heen. Het luchtalarm dat afging omdat er een giftige wolk over Helmond vloog was het gevolg van haar bezoekje aan de stad.

Ik word gewoon droevig als ik haar zie, iedere keer weer.
Maar als ik eens tegen haar zeg "joh doe een wat minder van dit of dat" of een opmerking maak over haar geplamuurde hoofd krijgen we alleen maar ruzie..

Wat vinden jullie dat ik ermee moet?

TS: Als ze stinkt, zeg er wat van en bemoei je er voor de rest niet mee.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2007, 11:15
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Lidlhoer schreef op 17-04-2007 @ 16:06 :
Ja sorry, dit topic is toch echt serieus..
Het is gewoon dat ik het zoo jammer vind dat ze niks aan zichzelf doet en er daarom echt niet uitziet. Ik vind het gewoon belangrijk en fijn dat mensen zich goed verzorgen.. En wilde weten hoe ik zonder haar te kwetsen haar tips kan geven ofzo.
Dus zoals jullie het zien, moet ze er gewoon zo bij blijven lopen, als ze daar gelukkig mee is..

Ja sorry voor m'n nick hoor... In een hele melige en grove bui hebben ik en een vriendinnetje dat 3 jaar geleden ofzo bedacht.
dus ze moet "mooi" worden, omdat haar vriendinnetje dat graag wilt? dat slaat toch nergens op? Als jij geen 'lelijke' mensen om je heen kunt verdragen, dan moet je er niet mee omgaan. Niet jouw eisen aan haar opleggen, want dat werkt niet.
Oud 20-04-2007, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Lilything schreef op 19-04-2007 @ 12:15 :
dus ze moet "mooi" worden, omdat haar vriendinnetje dat graag wilt? dat slaat toch nergens op? Als jij geen 'lelijke' mensen om je heen kunt verdragen, dan moet je er niet mee omgaan. Niet jouw eisen aan haar opleggen, want dat werkt niet.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2007, 17:10
Oktay-Y
Oktay-Y is offline
leer nieuwe vrienden zoeken :/
Oud 25-04-2007, 17:18
Jumpfrious
Jumpfrious is offline
Tsja, ik weet niet hoe je er zelf uitziet, maar als ze echt zo lelijk is, steek jij er misschien alleen maar beter bij af
Met citaat reageren
Oud 26-04-2007, 18:04
Verwijderd
Wat een moeilijkdoenerij om waarschijnlijk niets..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten