Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2007, 22:08
Verwijderd
Mijn vader is gewoon oké met computers. Hij voorziet het huis elk jaar van een nieuwe computer of lap top. Mijn moeder is er nog iets minder goed in en kan soms echt met domme vragen komen. Maar ik zie veel vooruitgang
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2007, 22:28
Verwijderd
Ik weet zelf nauwelijk iets van computers af, alleen om ze te gebruiken maar niks van installeren enzo. Ik sms wel, maar verder ook niet. Ik ben dus zelf niet erg ontwikkeld op dat gebied.

Maar mijn ouders... mijn ouders kunnen hun eigen video- en dvd-recorder niet gebruiken, kunnen maximaal 10 tekens per minuut sms-en en mijn moeder denkt dat alle computers van de wereld een complot tegen dr hebben gesmeden aangezien ze altijd stukken tekst kwijtraakt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2007, 23:03
Bonga
Bonga is offline
mijn ouders kunnen hun computer prima voor huis tuin en keukengebruik inzetten.. maar ze doen praktisch alles met de muis (vooral in word)..
Oud 30-04-2007, 07:32
WolterB
WolterB is offline
Mn ouders moeten allebei gebruik maken van de pc en tot op zeker hoogte kunnen ze allebei aardig veel, maar als het op dingen installeren aankomt, word ik toch wel eens gebeld voor hulp
Oud 04-05-2007, 09:28
lawallan
lawallan is offline
mijn moeder kan gewoon goed overweg met de computer (internet, word ,excel), dvd en gsm, alleen voor de wat moeilijkere dingen op de pc heeft ze mijn hulp nog wel eens nodig.

Mijn vader is een heel andere verhaal, hij heeft een mobiel maar kan niet sms'en (heeft hem ook altijd uitstaan ) Hij kan praktisch niks op de pc behalve snel typen en als er iets mis is met de pc is het per definitie mijn schuld. Als hij iets wil opnemen op de dvdrecorder dat iemand anders ook wil zien, zorgen we ook altijd dat hij het niet opneemt want anders neemt hij weer de verkeerde zender of mis je het einde. Het concept dat programma's wel eens uitlopen is hem namelijk vreemd en het zou ook te veel ruimte innemen, het feit dat we 60gb aan vrije ruimte hebben veranderd daar niks aan.

Mijn opa en oma hebben sinds kort ook een pc. Mijn opa komt er niet in de buurt, mijn oma doet wel haar best maar is erg bang om iets fout te doen, wat er toe leidde dat we de eerste paar weken dagelijks door haar gebeld werden, het is nu gelukkig wat minder geworden en kan ze omgaan met word, mapstructuur en printen en een klein beetje internet. Als je hun dankbaaarheid ziet voor het feit dat ik google earth heb geinstalleerd op hun pc zou je zeggen dat ik het speciaal voor hun heb gemaakt. Valt me wel vaker op dat mensen zonder verstand van computers je heel dankbaar kunnen zijn voor hele makkelijke dingen.
Reageren

Regels voor berichten