Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
had ik dus ook.... eigenlijk geen problemen gehad... je vriendin is toch van mijn leeftijd he? ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Mijn nichtje van 13 heeft een vriendje van 17 en in haar geval vind ik dat ook een succes. Maar zij is dan ook wat ouder voor haar leeftijd (niet per se mentaal maar iig fysiek, zit ruiuiuim in de puberteit) en hij is nog echt zo'n jochie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want zoals ik eerder zei, op je 14e kun je natuurlijk erg rustig, verstandig enzovoorts zijn en natuurlijk kun je op je 17e ook nog een klein kindje zijn en dat 't dus wel opgaat bij elkaar, maar het is zooooo jong. En als jij zelf 14 bent, dan ben je al best wel groot enzo, natuurlijk vind je van jezelf niet dat je er nog niet aan toe bent. Het enige wat ik hierbij aan wou bijdragen is dat ik er op mijn 14e heel erg veel spijt van heb gehad omdat ik emotioneel nog niet kon bepalen wat ik zelf wilde. Dat hoeft niet voor iedereen hetzelfde te zijn natuurlijk, maar ik heb ook drie jongere zussen van 13, 14 en 16 en ik hoop echt dat zij niet thuiskomen met een gozer die echt veel ouder is, aangezien zij dat ook gewoon niet aankunnen. Dat merk ik aan ze. En overigens ben ik nu 18 en is mijn vriend 25 en dat gaat best. Maar dat vind ik gewoon anders. Doeiiii ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar goed, ja als er misbruik van wordt gemaakt kan er nog altijd aanspraak gemaakt worden op die wet, daarvoor zal die er wel zijn...... ![]() Maar goed..... ik zelf ben ook in overtreding hoor, ( ik ben 17 en mn vriendin 14 ) dus ja...... Maar goed, haar ouders zijn hele relexte mensen, dus daar zal ik niet snel problemen mee krijgen denk ik...... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou hier eens even kijken, volgens mij valt het allemaal wel mee ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
De wet over dier doden met tegenaanval Rerisen Phoenix | 68 | 18-10-2007 09:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' T_ID | 500 | 02-06-2005 14:02 | |
Psychologie |
Heel iets anders willen dan de maatschapij... Canine 13 | 33 | 16-03-2005 16:40 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De echte argumenten tegen de Wereldbank Gatara | 7 | 03-02-2004 12:58 | |
Muziek |
De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!] Verwijderd | 12 | 01-04-2003 08:40 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Minimum/hogere straffen in de wet Unexplained | 6 | 22-11-2002 19:14 |