|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vinden jullie van een bleke huid? | |||
Echt een enorme afknapper, totaal niet mooi! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
15 | 7.54% |
Niet zo mooi maar niet iedereen is perfect. |
21 | 10.55% |
Alleen lelijk als de persoon zelf ook niet mooi is. |
88 | 44.22% |
Ik vind het wel wat hebben eigenlijk. |
44 | 22.11% |
Ik vind een bleke huid mooier dan een gebruine huid, 1 van de zeven schoonheden! |
31 | 15.58% |
Aantal stemmers: 199. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Mijn bleke huid mag dan wel bijna lichtgevend zijn, maar ze is wel mooi egaal, zijdezacht en zonder fratsen. Goede verzorging doet wonderen, en dat geeft ook jezelf mogelijk al een wat zekerder gevoel ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ben trouwens benieuwd hoe het zit met twee even knappe meisjes waarvan de een slank is, maar vrij recht gebouwd (en dus niet de verhouding van 7:10 was het toch? van middel en heup) en een dik meisje dat wél die ideale verhouding heeft. Wie zou er aantrekkelijker gevonden worden in onze cultuur..? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
het is wel zo dat in de westerse cultuur een bmi wat het dichts bij de 20 komt mannen vaak het aantrekkelijkst vinden. dit omdat het vaak betekent dat de vrouw wel genoeg vet op haar lichaam heeft wat vaak toch mooier is en prettiger voor de man bij bijv. het knuffelen etc. en de vrouw heeft dan ook niet té veel vet, eigenlijk is het gewoon precies goed in de meeste gevallen! maar een bmi tussen de 18.5 en 25 is alsnog een goed bmi
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga niet bewust in de zon liggen om bruin te worden, maar ik vind het wel er beter uitzien als ik een beetje bruine kleur heb. En dit is een kwestie van smaak!
|
Verwijderd
|
Over het algemeen ben ik ook behoorlijk bleek, en zodra de zon een beetje schijnt moet ik me insmeren voor ik naar buiten ga, anders verbrand ik. Ik heb ook bruiningscremes gebruikt, maar dat heb ik na 1x smeren afgezworen. Waarom zou je onnatuurlijk bruin willen worden omdat anderen dat misschien iets mooier zouden vinden? Er zijn mensen die 't lelijkm vinden, er zijn mensen die t mooi vinden, maar dat is met alles zo
![]() Oh, edit: Ik vind bleek bij mannen af en toe énorm mooi, t ligt gewoon aan de persoon. |
![]() |
|
Hellow,
Nja ben zelf ook wel bleek..vreemd gnoeg zijn mijn armen en gzicht wel bruiniger door zon maar mijn benen niet. Wat zal t mij boeie als een man vind dat ik niet mmoi gnoeg omdat mijn benen de kleur van een lijk hebe? Dan is ie toch niet leuk gnoeg voor me.. Heb wel n keer een middeltje geprobeerd omdatk een rok aandeed waarbij t heel erg opviel dat mijn armen en benen enorm verschilde maar dat mislukte ![]() Liefs, Lau
|
Verwijderd
|
Wat veel blekerds hier zeg. Ik vraag me af of jullie ook echt bleek zijn, of dat alleen zelf maar vinden.
Ik krijg er ook regelmatig opmerkingen over. Iets wat me altijd erg frustreert, omdat ik niet begrijp waarom mensen dat doen. Denken ze dat ik er iets aan heb? Dat het me opvrolijkt? ![]() Ik vind het zelf onzin om voor zulke opmerkingen maar gelijk naar de zonnebank te sprinten, dat doe ik dus ook niet. Ik doe het alleen als ik het zelf nodig vind. Naar mijn mening: Als je een mooie huid hebt dan is er niks lelijks aan bleek zijn. Als je daarentegen last hebt van puistjes of wallen of er duidelijk vermoeid uitziet, dan kan het wel mooier zijn om een beetje bij te bruinen, ja. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Moet ik al m'n posts dan precies zo gaan formuleren dat types zoals jij er geen dingen om over te lachen uit kunnen vissen? Ik denk dat jij ook wel snapt wat ik ermee bedoelde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar laten we ontopic gaan mensen. |
![]() |
|
Ik ben ook vrij bleek. Het valt nog enigzins mee met de stukken huid die nog regelmatig daglicht zien (onderarmen en gezicht), maar de rest is spierwit. Mij boeit het vrij weinig dat het wit is, waar ik meer last van heb is dat ik er niet mee in de zon kán omdat het gruwelijk hard (zowel erg als snel) zal verbranden.
Bij andere mensen maakt het mij ook weinig uit, maar het moet er wel een beetje bijpassen. Sommige mensen horen gewoon niet (te) bruin te zijn vind ik ![]()
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 03-06-2007 om 21:42. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |