Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
+ Eigen onderzoeksprojecten doen bij de ESA (Europese ruimtevaartorganisatie) en daar geologische verschijnselen op Mars onderzoeken en in kaart brengen. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn studie, Technische Aardwetenschappen, is erg interessant door de combi technische vakken en geologie. De technische vakken maken de geologie wat praktijkgerichter, waardoor je meteen een idee hebt wat je allemaal kunt met wat je leert. En het allerleukst zijn de veldwerken, ik ben bijvoorbeeld net terug van drie weken Frankrijk waar we zelfstandig een gebied in kaart hebben gebracht. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik breng delta's in impact craters in kaart, en maak er profielen door. Ook kijk ik wat de stratigrafische hoogte is t.o.v andere formaties. Zo probeer te achterhalen in hoeverre water aanwezig was in de krater op het moment van vorming, en eventueel hoe het klimaat in grote lijnen geweest moet zijn, op wat voor manier er later erosie opgetreden heeft etc. In Delft dus, neem ik aan? In welk jaar zit je nu als ik vragen mag? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik ben tweedejaars, inderdaad in Delft, maar ga over (als het goed is) een jaar een master in Utrecht doen, waarschijnlijk Geophysics. Maargoed, ik ben in ieder geval heeeel jaloers op je project voor je BSc-afsluiting haha.. Bij ons hebben ze dat soort dingen vast niet! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
rechten,criminologie en psychologie mody | 1 | 15-12-2008 13:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vreemd Hersenspinsel] Charlottetje | 5 | 15-04-2005 16:13 | |
Studeren |
sutdie informatica To3ts3nb0rd | 5 | 06-03-2005 15:31 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |
Films, TV & Radio |
The Day After Tomorrow - 28 mei 2004 - én: Wat is jouw favo rampenfilm? AJMouse | 97 | 10-06-2004 00:24 | |
Algemene schoolzaken |
opleiding rechten of psychologie (interview) *Lady of Hope* | 8 | 17-03-2003 13:38 |